aeon flux

ready for the action now, danger boy?

24: no more Zalaba_Ferenc
2010. március 27. 05:50:34

Kategória: 12 komment

Bár ezen sorok írója már vagy három nehéz nappal ezelőtt leakadt Jack Bauer időzített kalandjairól, de mégis szomorú hír, hogy most már egy olyan sorozatot is utolérhet a kaszás, melyet 8 évada rengetegen néznek és szeretnek, és még kritikailag sem kap túl sok seggre pacsit.

A törlés oka az, hogy túl sokba kerül, és azt nem lehet, hogy a következő évadtól kezdve Jack Bauer nem egy nagyvárosban, hanem teszem azt, egy tanyán hajkurássza a terroristákat naphosszat. A New Yorkban játszódó 8. 24-es utolsó két epizódja május 24-én kerül adásba.A Fox bejelentését itt olvashatjátok.

Hogy ezt követően viszont látjuk-e Jack Bauert, az még nem eldöntött kérdés: a Fox továbbra is dolgozik a széria moziváltozatán, s ha emberesre csinálják, akkor franchise formájában akár még tovább is élhet (de vajh átírják-e a címet 2-re?).

Címkék

24 tv show kiefer sutherland serial tv hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr554537832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105814 2010.03.27. 07:26:02

Én ugyan csak januárban ismerkedtem meg a sorozattal, de már egy hete végeztem a hetedik évaddal is, és éppen május 24-ét várom, hogy 1-2 nap alatt megnézhessem a teljes nyolcadik évadot. A hatodik évadtól eltekintve szerintem mindegyik elképesztő, bár nem vagyok nagy sorozatjunkie, a 24 lesz a harmadik sorozat, amit az elejétől a végéig láttam, szóval nem sokat ér a szavam, de filmbuziként is le voltam nyűgözve egy-egy évadtól. A kaszát ugyanakkor nem bánom, és ahogy nézem, a legtöbb 24 rajongó így van ezzel. Jack már épp eleget szenvedett, elégszer vonult vissza, és elégszer kockáztatta a saját és a családja életét az USA kormányáért, a nyolcadik évad felütése (ahogy az előzetesekből láttam) még hiteles lehet, de elképzelhetetlen lenne egy kilencedik évad Bauerrel, nélküle meg semmit nem ér az egész. Úgyhogy én szurkolok, hogy a nyolcadik évad méltó befejezés legyen, és 1-2 éven belül elkészülhessen az Európában játszódó mozifilm, ami feltenné az i-re a pontot. Szép karrier lenne.

Ismeretlen_1068 2010.03.27. 07:38:25

Az a legnagyobb bajom ezzel a szériával, hogy a kvázi "real time", a kézi kamerázás és úgy ánblokk az egész dramaturgia "realizmusa" szemben áll az egész szitu színpadiasságával. Az ötlet egyébként jó (bár nem eredeti - lásd NICK OF TIME vagy akár HIGH NOON), az első évad első fele abszolút filmtörténeti csoda, de ezt követően nekem megbicsaklott (amnézia, új rosszfiú, még újabb rosszfiú, nyúlós-mállós rétestésztázás...), és tegye fel a kezét az, aki meg tudja különböztetni egymástól a különböző évadokat! :)

Ismeretlen_105814 2010.03.27. 08:26:56

02 : Feltettem. :D Amúgy az teljesen igaz, hogy a start a legerősebb mindegyik évadnál, mert először 13 részt írnak meg, aztán a nézettségi adatok után döntik el, hogy hogyan tovább, és ez meglátszik a második felén szinte minden évadnak. Érdekes, hogy te pont az ötödik után hagytad abba, ami szerintem a hetedik mellett a legerősebb évad volt, bár így legalább nem láttad a hatodikat, ami meg... Hát finoman szólva vérszegényre sikerült.

Ismeretlen_140561 2010.03.27. 11:11:26

már nagyon kíváncsi vagyok erre a sorozatra, de még csak egy-egy rész néhány pillanatát láttam, Réz András Mozibubus c. könyvében is ezt a sorozatot dicsérte. Remélem nyáron lesz időm és lehetőségem, hogy legalább egy-két évadot végignézzek.

Ismeretlen_83946 2010.03.27. 12:29:59

Mi a baj a 6. évaddal? Kövezzetek meg, de nekem az első kettő után az tetszett a legjobban.

Ismeretlen_87470 2010.03.27. 14:42:11

Az NBC hivatalosan is érdeklődik a sorozat átvételéről. Az első évad újszerű volt, a második nagyon tetszett (Kim Bauer szerencsétlenkedése ellenére), a harmadik számomra már túl gyakran rugaszkodott el a földtől, a folyamatos cliffhangerektől meg teljesen kiakadtam, szóval minden további kísértés megelőzése érdekében egyszerűen elolvastam a többi évad részletes sztoriját :)

Ismeretlen_1068 2010.03.27. 16:31:23

6: Ha jól tudom, az érdeklődés már a múlté. A második évadban Kim Bauer teljesen olyan volt, mint Nordberg a NAKED GUN-ban... csak nem vicces. :)

Shifty · http://www.jatekok.hu 2010.03.27. 18:48:49

6: Az NBC is drágának tartotta a sorozatot, így ők is lemondtak róla. Azért valljuk be, Bauer elfáradt, a készítők tulajdonképpen minden elképzelhetőt ellőttek már, és nehéz már sokkolni a nézőket és a rajongókat. Ettől függetlenül sajnálom, hogy vége, mert hiányozni fog a folyamatos "Damn it-ezés":)t

Oscee · http://blog.oscee.com 2010.03.27. 19:11:01

Én egyébként nem tartanék elképzelhetetlennek egy egy Renee-Cole spinoffot/folytatást. Persze azért ez elég extrém ötlet... RIP :( Várjuk a filmet!

hamsy 2010.03.28. 17:38:45

9. lehet hogy jó lenne egy spin-off Renee-vel, de ha jacket "véletlenül" megkínozzák az már olyan "természetes" dolog. nekem szar lenne azt nézni ahogy egy nőt vallatnak, és gondolom nem csak megvernék... "(de vajh átírják-e a címet 2-re?)" az egy dolog ha átírják a címet "2"-re. mi lesz az esetleges folytatások címe? "2 2" "2 3"????

Ismeretlen_129996 2010.03.28. 20:19:34

megint 48.. izé, 2 óra.

anita 2010.03.28. 21:04:10

Jó, hogy abbahagyják, már eddig is túl volt spilázva, mondom ezt úgy, hogy én aztán tényleg nagyra becsülöm Jack Bauert.. /Igaz, elakadtam a 3. évadnál, úgyhogy van még mit bepótolnom.. :)/ Ja, és Kim Bauernél idegesítőbb karakter a világon nincs! Boáá!! /Hacsak nem True Blood-Suki.. :D/

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása