aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: twilight saga - eclipse (2010) Zalaba_Ferenc
2010. március 11. 16:46:30

Kategória: 6 komment

Ó, ez már a harmadik rész lenne vagy csak az első epizód kivágott jelenetei? Trackshot sok fenyővel, feszült egymásra nézegetés, tizenöt méteres ugrások, ásítás... És mi az a szöveg, hogy "addig harcolok érted, amíg meg nem halsz"? Remélem Bella erre úgy reagált, hogy "tudod mit, laposfejű, dögölj meg te!"

Címkék

trailer vampire romance twilight kristen stewart

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr484537766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lackó 2010.03.11. 17:39:40

ez a rész már kőkemény horror lesz! három szó: bryce dallas howard nem tudom, be merjem-e vállalni. azt hiszem, kihagyom. punci vagyok.inkább a martyrs még egyszer. csak howardot ne!!!

Ismeretlen_129996 2010.03.11. 20:45:27

ez a franchise egy igazi szarmágnes.

Ismeretlen_104405 2010.03.11. 22:50:24

Howarddal semmi bajom, de miért cserélték le az előző színésznőt (Rachelle akárki, Liv Tyler elveszett vörös hajú kishúga)? A félpucér indián pincsifalkán kívül ő volt a legesztétikusabb és legérdekesebb karakter a filmekben.

Ziz 2010.03.12. 12:38:27

Addig harcolok érted, amig dobog a szíved - mert ha vámpírrá vált a kiscsaj, már nem dobog a szíve, és akkor már lemond róla Jacob fiú. :) hát így...

Ismeretlen_1068 2010.03.12. 12:48:45

oké, tudom én, csak ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból. :)

Prerifarkas 2010.03.12. 13:01:17

Azt hittem a vámpír a laposfejű (lásd profilból). A mondatot az arányosabb-arcú vérfarkas mondja. A trailer szerintem elég rossz, pedig én szeretem a Twilightot... eh. A Harry Potterből is (a harmadik kivételével) rossz filmeket csináltak.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása