aeon flux

ready for the action now, danger boy?

mozifanatikusok éjszakája III. Zalaba_Ferenc
2010. március 11. 18:22:00

Kategória: 8 komment

Április 23-án ismét non-stop mozi 12 órában!


A tavalyi teltházas vetítések után idén harmadjára is lesz Mozifanatikusok éjszakája. Április 23-án Budapesten a Palace Westend, Mammut, Lurdy Ház és Duna Plaza valamint Nyíregyháza és Kaposvár adnak otthont az este 6-tól reggel 6-ig tartó vetítéssorozatnak, ahol kötelező lesz a kispárna, popcorn, sok folyadék.

A repertoárban a thrillertől, a könnyed amerikai vígjátékokon át a legújabb magyar filmekig terjed a skála. A rendezvényen várhatóan sok zene, táncosok és egyéb meglepetések teszik még izgalmasabbá. a kiválasztott filmre való ráhangolódást. A 10.748 üres széken kívül a megfáradt mozizóknak ismét babzsák fotelekkel tesszük kényelmesebbé a várakozást.

A karszalagok 2490 Ft-os áron lesznek elérhetők április 8-tól. Minden jegy csak abban a moziban lesz érvényes, ahol azt megvásárolták.

Az igazi fanatikusok már készülnek!
Mozifanatikus éjszakája

Címkék

mozifanatikusok éjszakája palace pictures

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr784537767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_150947 2010.03.11. 21:35:02

Tavaly voltam Nyíregyen, megyek idén is. De azért remélem egy fokkal jobb lesz a felhozatal. Halálos iram: fasza volt Spancserek: sírvaröhögős Spirit: kula... Ausztrália: ekkor már a fáradtság győzött. az utolsó félórán aludtam :)

Ismeretlen_140561 2010.03.11. 22:51:48

Még egy Juhé Nyíregyházáról :) Én szintén a Halálos irammal kezdtem tavaly, bár előtte belenéztünk a Hannah Montana-ba, aztán elkezdtük nézni a Spancsereket, de csak egy későbbi előadáson fejeztük be, mert nem fértünk volna be a Spirit-re. Belenéztünk az Álom.net-be is, majd néztük A sötét lovagot is, pedig már DvD-n is megvolt, de azután, akkor már 11. alkalommal néztük végig a Trópusi vihart. Nem mi voltunk egyedül, akik már előre tudták a szöveget:)

Ismeretlen_150947 2010.03.11. 23:53:52

OFF 2.: látásból ismerős is vagy egyébként. NYF-en láttalak párszor, aztán az xpressen a "vállald a fejed" topic jóvoltából már egy nicket is tudtam hozzád társítani :) sőt a tavalyi mozis mókán is láttalak egy haveroddal (hosszú haja volt neki is, de már levágatta. farmer mellény, bőrkesztyű a jellemző viselet nála. szintén NYF tag :))

Helsing · http://helsing.blog.hu 2010.03.12. 09:46:56

Na, erre asszem megyünk, még úgyse voltam egyszer se OFF2: jó ez a nyolc éves fotó XD - Fegyverek szava, Dragonfly, Pokoli torony balekjai... szép is volt a 2002 :-)

Ismeretlen_1068 2010.03.12. 09:47:34

öreg vagyok én már az efféle szarhoz, de nektek jó szórakozást. :)

Ismeretlen_140561 2010.03.12. 10:16:30

3: akár társulhatunk is jövőre:) Cimborám most telefonált, akivel megosztottam a hírt és kitalálta, hogy ki kell fessük magunkat. Ugye tavaly is egy Darth Vader maszkban nyomultunk:)

Ismeretlen_140561 2010.03.12. 10:17:31

5: nem lehetsz öreg, legfeljebb klasszikus :)

The Man who laughs 2010.03.12. 22:34:19

Én eddig minden évben voltam idén is megyek, remélem most nem járok úgy mint tavaly, hogy egy filmre (Taken) kétszer sem sikerült bejutni és így 5 film helyett csak 3at láttam, illetve remélem, hogy lesznek újra Redbull koktélok mint tavaly előtt.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása