aeon flux

ready for the action now, danger boy?

dvd2blu Zalaba_Ferenc
2009. november 19. 08:53:56

Kategória: 54 komment

Új, DVD2BLU névre keresztelt programjával a Warner Bros. nem csak a kékeket kívánja kenegetni, hanem a megtérésben is segíteni szeretne azoknak, akik a - minden tekintetben - drága DVD-gyűjteményüket látva még vacillálnak. Egyelőre csak 50 cím szerepel abba a kínálatban, melynek DVD-változatát 8 dollárért BD-re cserélheti az, aki regisztrál a fenti oldalon, befizeti a különbözetet, majd a lemezeket postára adva 4-5 héten belül megkapja a BD-változatokat. A cserélhető filmek száma a Warner ígérete szerint folyamatosan bővül, de azért érdemes megfigyelni, hogy a kínálatból egyelőre hiányoznak az igazi húzócímek.

Ez részben a piaci bevezetés miatt van így - elképzelhető, hogy a cserét bonyolító staff nem lenne felkészülve egy olyan rohamra, amit egy HARRY POTTER-upgrade indukálna, ugyanakkor félő, hogy eme ajánlat rendszeresítése kicsit megborogatná a piaci engyensúlyt - kiadók és formátumok között egyaránt. Nem mintha ez olyan rossz dolog lenne. Viszont ha belegondolunk abba, hogy a cserére felkínált címek közül nem egyet 10 dolcsiért kínál az amazon, olyan nagy morajlásra talán mégsem számíthatunk. Egyelőre. Mindenesetre a gesztus értékelendő, én jó pár DVD-met becserélném... A bibi csak az, hogy a program jelenleg egyedül az USA-ra érvényes (még a kanadaikat is kizárták), szóval, kedves Pro Video, rajtad a magyar világ szeme. 

Kérdés: Te mennyit lennél hajlandó fizetni egy ilyen DVD -> BD cseréért? 3.000 Ft-ot? Kettőt? Négyet? Nullát..?

Címkék

warner bd warner dvd bd hir dvd hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr774537294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purple rain 2009.11.19. 09:24:46

Ez is valami... A dvd lejátszóm nem akarják 8 dollárért blu-rayre cserélni???????????? :)

Argento 2009.11.19. 09:56:55

A WARNER részéről nem egy újkeletű dolog ez a cserebere. :) Már volt RED2BLU programjuk is,ott a HD-ket lehetett BD-re cserélni bizonyos pénz fejében. A gesztus szép,s nyilván az USA-ban sokan is fognak rá harapni. Nálunk kéne valami hasonló jóság. ;)

csirkefarhát 2009.11.19. 10:26:12

számomra ez egy hasznos ötlet!(lenne) mert nyeremény útján rendelkezem egy hd ready lcd-vel amit dvd lejátszóval használok és a jelenlegi 574 db.-os lemezgyüjtimet valamiért még mindíg nem szívesen tenném be kék-lejátszóba (igen, felskálázza a képet és gondolom jobb a hang kitömörítése is) hiszen az mégis csak egy másik formátumhoz való. kérdés: anno a cd vs. sacd időben létre jött egy olyan hordozó amit hibridkét adtak el és ez egy nagyon jó ötlet a "fokozat mentes" átálláshoz. Nem lehetne ehez a formátumhoz is egy ilyent létrehozni? azért, hogy legyen kellő indítékom/okom, hogy vegyek egy lejátszót, hiszen ez esetben már lennének ilyen lemezeim.

Ismeretlen_139565 2009.11.19. 11:08:54

Nullát. Ezeknek semmit. Tegyék legálissá a letöltést, normál árakon, addig viszont semmit.

und 2009.11.19. 11:29:16

Semennyit. Miért cserélném be a gyűjteményemet egy olyan formátumra, ami még nem bizonyított? Legyőzte a HD DVD-t, de közel sem biztos, hogy olyan sokáig fog pöffeszkedni a Blu-ray a győztes formátumok trónján. Alig pár cím érhető el (ami érdekel), a BD piac új, de már tele van szutyok, egyszer (sem) nézhető filmekkel, a kiadók már az elején elcseszik, de úgy kell nekik. Idehaza iszonyat drága a BD (nem a BuFi-s féle magyar filmek BD akcióra gondolok), 1 lemez áráért odakint kettőt, hármat is kapok. Ha lenne Blu-ray lejátszóm a hozzá tartozó technikával, itthonról egy darab filmet sem vennék, az biztos. Mert drága. Odakint meg olcsó. Persze lehet jönni a szokásos siránkozással. Miért kellene nekem százezreket befektetnem egy olyan rendszerbe, aminek a jövője erősen kérdéses? Én biztos nem fogok váltani - hiába van meg rá a pénzem -, itt nincs akkora forradalmi változás, mint anno a VHS-DVD váltáskor volt.

Arnold 2009.11.19. 12:25:15

Nem egy rossz ötlet lenne nekem is 1 pár dvd-m amit szivesen becserélnék. Anyi a baj ezzel a blu-ray dologgal hogy ahoz hogy tökéletesen élvezni lehessen ahoz legalább 500000 ft befektetés kell uj blu-ray házimozi+ful hd tv. Na jó ha a tv megvan akkoris kb 250-300 ezer,plusz még vegyem meg a blu-ray filmeket 6-7 ezer ft ért.Sajnos a hazai fizetési viszonyok mellet tiszteletlenül azokra akik megtehetik nem nagyon tudom-juk- ezt sokan megteni. az biztos hogy sokkal élvezeteseb tűéles kép+ 7.1 hang.Volt már szerencsém látni tökéletes hd tv-n 127cm és blu-ray házimozin filmet ,és hát nagyon nagy élmény volt/KÉPLET-volt az/.csak hát a pénz amihiányzik .Valaki csináljon már rendet ebben a vacak országban

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 12:53:35

2: igen, 5 dolcsiért lehetett upgradelni. gondolom, azzal a lehetőséggel olyan sokat nem éltek, mint ezzel fognak. a pro videós megjegyzésem csak "tréfa" volt: egy ilyen csere csak központosítva, egyenesen a stúdión keresztül történhet: bármely nagyobb forgalmazó beleroggyanna. esetleg a függetlenek... ők viszont még nem adnak ki BD-t. :)

csurmee 2009.11.19. 12:56:11

2-3 dollárnál többet biztos nem adnék filmenként.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 12:56:59

3: voltak (vannak?) hibridek, de nem vonzottak annyival több vásárlót, mint a szeparált megjelenések. a disney kezdeményezése pedig a BD+DVD kombó, ami azt jelenti, hogy egy BD áráért DVD-n is megkapod ugyanazt a filmet. ez leginkább gyerekfilmek esetében működhet, hisz a gyerekszobában valszeg nincs még BD-lejátszó. a universal pedig januártól nem gyerekfilmekre is kiterjeszti ezt a politikát: néhány katalóguscímet kidobnak újra BD+DVD formában, csak nem egy dobozban, hanem a két hordozót tokkal-vonóval összepántolva. állítólag ezeket a filmeket DVD-n NEM forgalmazzák tovább.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 12:57:57

4: már az, odaát számos különböző forrásból választhatsz, sőt már itthon is vannak/voltak próbálkozások.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 13:00:30

5: ha megnézed a DVD back-katalógusát, láthatod, hogy ott sem a legmenőbb filmekkel indítottak, s BD-n sokkal hamarabb jönnek ki a húzócímek, mint DVD-n. ettől függetlenül a formátum jövője egyáltalán nem biztosított, de az ilyen kezdeményezések azért nagyban segítenek abban, hogy újabb szeletet vegyen el a DVD-től.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 13:02:41

6: a HD egyre olcsóbb. egy barátom most vett 127 centis full HD-s panasonic tévét 200e-ért. azért volt ilyen olcsó, mert a tavalyi modell... a lejátszók is olcsóbbak, a bufi most jelentet meg filmeket 4e-ért, a select 4.5e-ért. jövőe szerintem minden kiadó kénytelen lesz 1-2e-rel alámenni a mostani áraknak.

Ismeretlen_63220 2009.11.19. 13:06:26

Na tessék, vehetek új nadrágot... kinyílt az összes bicska a zsebemben. Ha esetleg 8 dollárért feldughatnám az összes dvd-met a seggükbe, úgy, hogy előtte kicakkoztam a szélüket, még csak-csak. Na de hogy... Van először is egy szellemi tartalom, amit egyszer kifizettem. Továbbá kifizettem hozzá párezer forintot, mert a kőkorszaki fatengelyes terjesztési metódusuk csak így teszi lehetővé, hogy a száz forintos költségű korong is enyém lehessen. Ezek után fizessek egy másik száz forintos anyagdarabért ezeröt... bocs, nálunk ez legalább hatezer lenne, ha lenne, szóval fizessek még annyit, miközben az, amit visszaküldök, megy a kukába, és a postaköltsége az egész cécónak nagyobb, mint a minőségi többlet? Bocs, de ez egy tipikus esete annak, hogy nyúljuk le még egyszer azt a pár embert, aki még ragaszkodik ahhoz, hogy mindent megvegyen kikiáltási áron. Én inkább megvárom, amíg éhenhal az összes pökhendi kiadó, terjesztő, és akkor majd lehet, hogy jön valami, amiért érdemes fizetni, és annyiba fog kerülni, amennyit érdemes fizetni érte. Ja és már nálunk is van párt, amelyik felkarolta a letöltések legalizálását.

und 2009.11.19. 13:12:03

"újabb szeletet vegyen el a DVD-től." Nem ma kezdtem a DVD-k vásárlását, de megfigyeltem, hogy az utóbbi időkben direkte butítják a DVD-ket, és igen, előfordul, hogy BD-n előbb jelenik meg valami, mint DVD-n (néhány film esetében nem kár). Tényleg így kell ezt csinálni? Biztos, hogy az a jó taktika, hogy ráerőszakoljuk az emberekre az akaratunkat, jelen esetben, hogy "válcsá' paraszt"? Nem kéne inkább megbecsülni azon embereket, akik megveszik a filmet DVD-n, és nem akarnak esetleg váltani (pénzhiány, egyéb okok)? Ezzel a butítósdival azt érik el, hogy ha egy bizonyos szint alá süllyed a DVD-k minősége a filmrajongó a netet hívja segítségül, és BD-ripet ír DVD korongra. Ésszel kellene csinálni, mert aztán pár év, és a BD-piac koporsójába is verhetik a szögeket. Továbbra is maradok a DVD-k mellett, mert nagyon kevés olyan film jött még ki BD-n, ami miatt megérné elindítani a párszezezres beruházást. Így inkább rendelem tovább külföldről a DVD-filmeket. Ez az akció jónak is mondható, de nem látom értelmét... még.

Ismeretlen_87470 2009.11.19. 13:12:33

6. A tévén kívül mi van még? Erősítő, hangfalak? Ezek ugyanannyiba kerülnek akár BD-ről, DVD-ről vagy más digitális formátumról beszélünk. USA-ban már simán kapni 100-150 dollárért olyan lejátszókat (nem noname, hanem Sony, LG, Panasonic), amik tudnak pl. NetFlix-et, YouTube-ot is. Nekem az a sejtésem, hogy a YouTube lesz a jövő "kábele". A napokban jelentették be, hogy most már 1080p-s videókat is lehet nézni, miközben egyre több tévébe, lejátszóba teszik bele a funkciót. Aztán már csak be kell kopogni a tartalomszolgáltatóknál, hogy tessék itt a működő infrastruktúra a fizetős letöltésekhez. Mi másért fejlesztenének ennyire egy mocskosul ráfizetéses szolgáltatást?

Ismeretlen_87470 2009.11.19. 13:23:30

13. "Van először is egy szellemi tartalom, amit egyszer kifizettem." Nem csak azt, hanem a gyártást, a szállítást, az adót, a boltos bérét, az üzlet bérleti díját. Fogalmazhatunk úgy, hogy a szellemi tartalmat nem kell kétszer kifizetned, csak a többit.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 13:26:02

13: továbbá az új médium által kínált plusz szolgáltatásokat (kép, hang, extrák), ennek kifejlesztését, piacolását, tömeges gyártásának feltételeit, stb. a dvd-det senki nem veszi el tőled, amit a warner kínál, az egy alternatíva.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 13:28:29

14: a DVD-k butítását én is elítélem: a BD-nek olyan tartalmat kellene kínálnia, ami DVD-n nem megvalósítható, ugyanakkor megértem ezt az üzletpolitikát, bármennyire visszatetsző, hisz egy trabantba is lehetne tenni bőrüléseket, de akkor már nem egy trabant árát kellene érte kifizetni...

und 2009.11.19. 13:57:31

18: A Trabantos példád rossz (a DVD olcsóbb, mint a BD, a minőséget meg kell fizetni, ez eddig OK). Eddig a DVD-ket nem butították, kaptak extrát is stb., most, hogy megjelent az új formátum, de a várt hisztéria elmaradt, így szépen butítják a DVD-ket, esetleg lespórolnak róla extrákat, amit csak a BD kiadásra tesznek rá, ezzel is akarják kényszeríteni az újat az emberekre. A példa talán így lenne helyes: a konyhán egyféle leves van. A szakács kitalálja, hogy abból a sima levesből csinálhatna májgombóc levest is, így már két fajta leves közül lehet választani. Meg is főzi, de mégsem tolonganak a májgombóc levesért. Ezért a szakács az eddig megszokott levest szépen rendre elsózza (miután kiszedte a májgombóc levesnek valót), csökkenti az adagot, hogy az emberek átszokjanak a májgombóc levesre. Csak éppen a vendégek ha nem akarnak májgombóc levest, és nem kapják meg a levesüket, akkor éttermet váltanak, mert ott megkapják azt, amit szeretnének.

orion 2009.11.19. 13:59:51

"DVD-változatát 8 dollárért BD-re cserélheti" "Te mennyit lennél hajlandó fizetni egy ilyen DVD -> BD cseréért? 3.000 Ft-ot? Kettőt? Négyet?" Igen, ez kb. így is menne nálunk.

Ismeretlen_139565 2009.11.19. 14:45:32

12. Akkor számoljunk. 200 ezer a tök olcsó full hd tv. Hozzá mondjuk 100 ezer a minimális hangcucc. Ez, a következő technológiaváltásig (5 év, max) jó esetben egyszeri beruházás, jól van. De akkor itt a filmfogyasztás, egy magamfajta félprofi filmes ember napi min. két filmmel számolva, napi 8-10 ezer, tehát havi minimum 120 ezer, nem számítva, hogy a BuFi filmkínálatát néhány hónap alatt ellövöm. S akkor mi van? Mi van azokkal az engem esetleg jobban érdeklő réteg-filmekkel, melyek közül sok még DVD-releaseben sincs kinn? Egyszóval, ez a BR csak a gazdag, sznoboknak és techno-geekeknek való, ki más engedhetné megmagának az ilyen baromságokat? Az igazi filmbarátok maradnak a bevált ingyenes változatoknál, sértsenek bár vele akármilyen érdekeket, törvényt stb.

Ismeretlen_87470 2009.11.19. 15:40:12

21. Kész szerencse, hogy a BD nem kizárólagos, mellette lehet DVD-t is venni, sőt letölteni is.

Ismeretlen_37621 2009.11.19. 15:40:35

még jó, hogy nem veszek dvdket már rég (üreset se..).. adjanak HD tartalmat online, azért fizetek (max $5, annyiért szoktunk rentelni, itunes tökéletesen működik ilyenre (ott)), és úgy nincs környezetszenny se. ma már mindenkinek van netje, mit izélnek a dobozokkal? a régi cuccaimat is szanálni fogom, mert költözéskor elvitetni többe kerül, mint amennyiért vettem :)

Ismeretlen_37621 2009.11.19. 15:42:00

ettől függetlenül annak, aki a dvdi helyett bd-t akar, nem rossz ez, csak még az a kérdés, hogy tartalmazza-e a postaköltséget.. mert akkor már annyiért megveheti boltban új

orion 2009.11.19. 15:45:54

Nálunk szerintem 1000-1200 ft-ért lenne érdeklődés a dologra. Bár kérdés, hányan lennének hajlandóak belerakni a DVD-gyűjteményüket egy borítékba, mellé egy ezrest lemezenként, majd az egészet rábízni a Magyar Postára, hogy szállítsa el egy noname román céghez, amely állítólag cserébe majd BD-ket fog visszaküldeni.

thedistance 2009.11.19. 16:36:05

Ez Magyarországon nem működne. Eleve úgy kezdődne a dolog, hogy a cserélésre elküldött csomagból a postás kilopná a DVD-t:)

Komplikato 2009.11.19. 17:44:27

"Akkor számoljunk. 200 ezer a tök olcsó full hd tv." Ez szvsz egy jó minőségű full HD Tv ára, itt van elöttem egy halom katalógus, ilyen 120-130K körül vannak full HD készülékek (LG, Samsung), persze olcsóbb panellel, primitívebb felskálázási lehetőségekkel (DVD, SD TV), stb.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 18:14:20

19: az extrában, mint szóban benne van a lényege: nem feltétlen tartozéka a kiadványnak, mint ahogy azt sem követelheted, hogy minden DVD-n legyen dts hang, slipcase, lentikuláris előlap, stb-stb. az ember - teljesen érthető módon - szereti axiómának venni azt, hogy teszem azt, a kétlemezes 300 2.990 Ft-ba került, akkor innentől kezdve legyen az a standard, hogy ennyi pénzért kapjon két lemezt sok extrával. így aztán a butítást elsősorban a képre és hangra, valamint magára a filmre vonatkozóan lehet felróni - sajna, mindegyikre volt példa (maga a warner volt az, amelyik egy időben vacak képminőséggel hozta ki a filmjeit), a MONSTERS &ALIENS DVD-n csak 2.0-ás szinkron van, a TERMINATOR: SALVATION DVD-ről pedig hiányzik a film rendezői változata. ezek szemét lépések, de valahogy ingoványosnak érzem azt, ha emberek nagy hanggal hiányolnak ilyen-olyan werkfilmeket, promóciós faszverést, stb-stb. a film legyen intact, a többi csak maszlag. trabant bőrüléssel és májgombóclevessel. :)

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 18:15:36

21: az analógiádnak van egy nagy fonákja: a BD lefelé kompatibilis, mint ahogy a tévéd is az. sőt, még letöltött matériát is meg tudsz vele etetni.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 18:17:34

23: részben igazad van, de mindig lesz egy olyan réteg, amely kézzel fogható formában szeretné birtokolni a kultúrát. valószínűleg ez lesz a kisebbség, de létezni fog.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 18:18:47

25-26: ez nálunk valószínűleg személyesen működne csak. bemész a DVD-vel, elsétálsz a BD-vel. ezért van az, hogy minden normális csomagküldőknek van lerakatja.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 18:19:17

24: 25 dolcsi felett nincs postaköltség.

Jester 2009.11.19. 20:18:30

Select BD 4500,-ért? Mikor? Hol?

Ismeretlen_82723 2009.11.19. 20:34:38

A magyar függetlenek elméletileg megléphetnék a csereprogramot? KONTROLL digipakk DVD-met bluréjre cserélném. Jelige: blicc. Amúgy épp ma újítottam egy BD-filmet, mindössze 3 rugóért, ami abszolút DVD-ár. A film A SZOMSZÉD. Fear thy neighbour!

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 22:24:57

33: egészen pontosan a fesztiváliroda adott ki két IMAX-et, de ez kvázi ugyanaz a cég.

Ismeretlen_1068 2009.11.19. 22:26:55

34: azt hiszem, én olyan 6e körül újítottam eme DVD-t. mondjuk, mikor megtudtam, hogy jön BD-n, szívbaj nélkül elpasszoltam.

batboy 2009.11.20. 00:18:14

nyomott lemezért, fröccsöntött műanyagtokért és egy színes papírért nem fizetek még egyszer. a DVD-t még bekajáltam mert 2000-ben nem volt sávszélesség, de azóta kalap-kabát. a tartalmat megfizetem, de nekem ne foglalja a helyet a lakásban és ha szükségem van rá gombnyomásra menjen. fel se kelljen állnom érte, nem hogy a boltig, de még a polcig sem. ...és már van ilyen ugyebár.

Easy 2009.11.20. 02:07:39

nekem maradnak a dvd filmek!!!! rengeteg van belőle nagy gyűjtő vagyok eredetim is elég sok van!! :) nincs blue ray cuccom nem is hiányzik.. dvd.vel meg vagyok elégedve. nem aszt mondom ha lenne fölös... másfél 2 millio ft.om.. nem vennék .. de vennék!!... ennyibe belekerül egy full 100 centi feletti full hd tv minimum!! ha beruháznék...komoly blue ray lejátszó!! komoly erősitő.. ami maximálisan kiadja a tru e hd hangot is!!(hozzáértöként mondom egy 2 olyan márka van ami ténylegesen leadja)!!! és több 100 000 ft csak erősotő!!! hozá nem gagyi falak... lehet akkor alálöttem ezzel amásfél millával 2 .. 2.5 be van egy olyan rendszer ami tényleg kép hang ba olyan amit tud alapbol a lemez. megmondfták nekem mégjobban hozzáértő emberek iylen területen dolgozok is... hiába vesz vki olcsobb erösitőt stb... azzal nem fog kijönni az a hangterjedelem amit tud a blue ray. ezzel nem aszt mondom hogy mindenkienk komplett moziterme van otthon mert tuti nem :) .. de ha beruháznék akkor kizárólag a legjobbat!! az meg nem megy itteni fizetésemből sajnos... ha lehetne.. már abba a percbe mennék megvenni a cuccokat.

Ismeretlen_87470 2009.11.20. 12:27:10

Nekem az az álláspontom, hogy így 2009 végén a HD-nek (ami nálam min. 720p-t jelent) kell lenni a normának. Ami ez alatt van, az számomra alapból értékcsökkent, pláne, ha még butítják is. Ha a DVD-t a "gagyi" szintre pozícionálják, akkor a BD-t meg ne állítsák be úgy, mint "prémium" termék, prémium áron! A gyűjtéssel már leálltam, persze vannak kulcsszavak, amikre azonnal rávetem magam (Ghost in the Shell bármi, anime klasszikusok, stb...), de legközelebb már csak olyan szolgáltatásért/termékért vagyok hajlandó fizetni, ami online, HD, eredeti nyelven van és egy reális árcimke kapcsolódik hozzá. Mint fogyasztó, nem érdekel a piac helyzete, a kalózok, meg hogy mennyire szarnak le minket a stúdiók. Senki sem fizet olyanért, ami az igényét nem elégíti ki, hát én sem.

Ismeretlen_63220 2009.11.20. 12:54:37

A dolognak a gyűjtés részéhez még hozzátennék annyit, hogy a bakelit lemezgyűjteményem pontosan olyan állapotban van, mint húsz éve volt, és száz év múlva is olyan állapotban lesz, ha semmi közbe nem jön. A nagy dérrel-durral megvásárolt ezüstkorongok pedig 20-30 év múlva már nem fognak létezni ebben az anyagi formában. CSAK az információ az érték belőle, az, ami vinyón is pont olyan kényelmesen elvan. Másolható, megőrizhető formában. Csak hogy még egy érvet felhozzak, miért a kulturális tartalomtól való megfosztásunkat okozza ez a mostani szisztéma.

Ismeretlen_63220 2009.11.20. 12:58:36

25. A Magyar Posta megemlítése ugye csak vicc volt? :) Most majd mobilt is árulni fognak, nem csak sorsjegyet, biztosítást, műpéniszt. Valamiből élni kell, ha már ember nincs, aki igénybevenné a Magyar Küldeményellopó Zrt.-t :)

Ismeretlen_1068 2009.11.20. 13:05:07

40: és az új formátumokhoz tartozó technikai specifikációk ingyen járnak, hm?

mikice 2009.11.20. 13:22:22

Én például nagyon szívesen becserélném életem legelső DVD-jét, a Kapcsolatot életem első BD-jére. De az nincsen, pedig azt hiszem, külföldön októberben megjelent. Tényleg: lesz itthon Kapcsolat BD? Elkezdenék esetleg formátumot váltani, de tényleg.

Ismeretlen_1068 2009.11.20. 13:51:45

talán esélyes. a DVD-t meg nyugodtan kihajíthatod, kibaszás lenne elajándékozni, olyan ocsmány képe van.

Ismeretlen_87470 2009.11.20. 15:11:13

42. Magas felárat semmiképpen nem szabadna kérni érte. Pont a fenti hozzászólásokból látszik, hogy mindenki annyit kap a BD technikai specifikációiból, amennyit a rendszere lehetővé tesz. Akinek kétmillás házimozija van, az több előnyét élvezi a BD-nek, mint akinek éppen csak egy LCD tévére futotta, miközben mindenki ugyanazt a 6-8 ezer forintot fizeti érte indokolatlanul. Az senkit sem vígasztal, hogy bezzeg ha kétmillás rendszere lenne, akkor milyen jó vétel lenne az a BD.

Ismeretlen_1068 2009.11.20. 15:44:01

45: nálunk nyugatabbra nincs is olyan nagy különbség a BD és a DVD ára között. egyszer talán mi is hozzájuk nevelődünk.

Ismeretlen_87470 2009.11.20. 16:38:42

47. Mármint kinek kellene hozzájuk nevelődnie? Mert azt tudom, hogy már most az itthoni vevők is szívesebben fizetnének kevesebbet, és a forgalmazók is szívesebben adnák olcsóbban. Mondjuk nálam kiváltható az olcsó BD a HD letöltéssel :)

Ismeretlen_1068 2009.11.20. 17:25:07

a piacnak. képzeld, én tudok olyan stúdióról is, amelyik hajlandóságot mutat arra, hogy olcsóbban adja a BD-it, de mivel a többiek ilyen magasan tartják az áraikat, ezért ő sem viszi lejjebb.

Argento 2009.11.21. 12:25:48

9: Ez sem egy újkeletű dolog. Már megcsinálták a HD-DVD-nél HD/DVD combodisc néven Toshibáék,a DISNEY most semmi forradalmit nem vezetett be,csak ők később eszméltek erre rá. A "vesztes" formátum ötleteit próbálják most újra eladni,mert hiába vásárolta ki a Sony az összes céget(kezdve a Warnerrel),hogy álljon melléjük és ne támogassa tovább a HD-t ,most sem tudnak olyan számottevő piaci terjeszkedést felmutatni,mint amire számoltak egy oknál fogva:a DVD piaca még most is óriási. Itt dőlt meg a "csak egy maradhat" elvük,azt hitték a HD megölésével elindul a kánaán és pikkakk megölik a DVD-t is,de sokan nem akarnak BD-re váltani,a DVD marad sok ember számára az ideális házimozi formátum,ez már nyilvánvaló. Abban igazad van nagyon és én is így látom: a BD formátum jövöje egyáltalán nem biztosított. HIGH-END rétegszórakozásként mindenképp már számottevő és figyelemreméltó formátum,de teljes egyeduralma jó ha 4-5 év múlva lesz. Persze csak ha a digitális letöltésekkel meg nem ölik addigra. Szóval a Disney jó uton jár,de ezt se most kellett volna elindítani. Ezt a gesztust a vevők felé már évekkel ezelőtt prezentálta a HD-DVD.Rengeteg combo disc jelent meg Amerikában.Egy lemez áráért megkaptad HD-DVD és DVD formában is az adott filmet. Csak akkor a meg kutya nem volt rá kíváncsi.

Ismeretlen_1068 2009.11.21. 14:55:07

49: hohó, vigyázz, azért van egy eléggé nem elhanyagolható különbség a DVD/HD DVD combo és a disney által bevezetett DVD+BD csomag között, mégpedig az, hogy az előbb egy korongot tartalmazott, csupán az egyik oldala DVD volt, a másik pedig HD DVD, így aztán nem is működhetett "az egyik lemezt a gyerekszobába, a másik lemezt a nappaliba" elv. a letöltés pedig a DVD-nek talán még jobban árt, mint a BD-nek, ugyanis az utóbbi mégis csak egy tehetősebb réteg kiváltsága. egyelőre, s még ha ez az árkülönbség napról napra szűkül is, az olcsóbb formátumról még könnyebben el lehet csábulni a még olcsóbb irányába.

Ismeretlen_1068 2009.11.24. 10:00:05

drága lenne a blu-ray? az electroworld most hirdet egy LG-játékos 40e-ért. 3 BD-t adnak hozzá ajándékba (SLUMDOG, U-WORLD 3, ZOHAN).

Argento 2009.11.28. 14:12:11

Csupa válogatott jó film. :) Pár hét és tele lesz a Vatera velük. ;) Egyébiránt a játékos ára több mint kedvező.

DJK 2009.11.29. 20:10:00

Na, akkor következzen a magyar valóság: Nem 2 embert ismerek. Sok százat. A 90%-uk avi formátumot tölt le INGYEN és néz, még csak nem is DVD-t, sőt az ő 90%-uk megelégedik a moziban felvett telesync minőséggel is. Legalább 75%-uknak képcsöves TV-je van és nem is kell nekik más. Szinte egyiküknek sincs még egy gagyi egybeházimozija se. És filmkedvelő (nem minőségkedvelő) emberekről beszélek. Nekik a film számít, legyen bármilyen, nem az, hogy min és hogyan nézik. Az igényesebbek is 1080p-s filmeket töltenek INGYEN. Aki ért hozzá az tudja, hogy egy jól kódolt 1080p-s film minősége megegyezik az eredeti BLU-RAY minőségével.... Mindez azért (is) van, mert a fizetésünk 1/5-e a nyugatiaknak, nem beszélve a fizetés felháborítóan magas adótartalmával, meg az a rengeteg más tényező ami emögött van... Saját részemről pedig annyi: van elég komoly házimozim, mivel ez a hobbim tisztában vagyok az egész BLU-RAY mizériával, de amikor azt látom, hogy egy BLU-RAY film minősége szinte nem jobb a DVD kiadásánál akkor megkérdőjelezem ezt az egész HD lehúzás-átverést...

Easy 2009.11.30. 02:03:41

Még annyit tennék hozzá,hogy ujabban egyre többet foglalkoznak olyan dvd lemez gyártásán amire közel a képminőség megközelitené a hd minőséget. pár napja tv be néztem pont beszélt egy kinai fejlesztö .. mivel a dvd a bevált legtöbbek által hazsnált formátum.. olyan dolgok csinálnak .. sima dvd9 es lemezre tesznek sokkal szebb képet. ... egyéni véleményem ha eszt meg is csinálják piacra jönne sokaknak lenne örömére :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása