aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hallgatnivaló: gus gus: hateful Zalaba_Ferenc
2009. szeptember 18. 19:06:09

Kategória: 3 komment

A héten jelent meg a gus gus régóta várt legújabb lemeze, a 24/7. Az albumon összesen 6 dal található, de bátran kijelenthetem, mindegyik kiváló darab. Az Add This Songot már biztos mindenki hallotta, következzen hát a Hateful!

Címkék

zene youtube gus gus videoklip gusgus 24 7 dick laurent

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr274537098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hinher 2009.09.19. 03:58:10

és szeptember 29-én lépnek fel a Flexben, Bécsben

Ismeretlen_1068 2009.09.19. 20:18:02

belehallgattam az albumba a beatporton, de valahogy nem éreztem ellenállhatatlan késztetést arra, hogy rátenyereljek a "buy" gombra. az első albumuk óta a gus gus nekem nem nyújt túl sokat.

Ismeretlen_9654 2009.09.19. 21:25:05

szerintem ez nagyon hosszú idő után az első jó dobásuk. kellett már ez, mint egy falat kenyér.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása