aeon flux

ready for the action now, danger boy?

sziget 2009 - 3. nap zsé77
2009. augusztus 18. 18:41:46

Kategória: 5 komment

Miért kell a Mangodot délután 5-kor bevetni? Még tavaly fedeztem fel őket magamnak, erőteljes, zajos és dühös metáljuk azonnal megfogott, s ehhez az érzéshez Perso karzmatikus éneke illetve színpadi mozgása rendesen hozzá is tett. Nem tehetek róla, nő vagyok, ezek a dolgok hatnak rám. AE pedig a nő basszerekre bukik, annak ellenére, hogy egy akciós csaj. Ez van. A http://www.mangod.hu/ oldalon mindenki utánanézhet a bandának, érdemes!

Miért kell a Mangodot délután 5-kor bevetni? Még tavaly fedeztem fel őket magamnak, erőteljes, zajos és dühös metáljuk azonnal megfogott, s ehhez az érzéshez Perso karzmatikus éneke illetve színpadi mozgása rendesen hozzá is tett. Nem tehetek róla, nő vagyok, ezek a dolgok hatnak rám. AE pedig a nő basszerekre bukik, annak ellenére, hogy egy akciós csaj. Ez van. A http://www.mangod.hu/ oldalon mindenki utánanézhet a bandának, érdemes!

Mivel ötkor még a rabigát toltam, be kellett érnem a Primal Screammel, ráadásul a Szeparéból nézve, sört szopogatva és azon merengve, mi a francot keres ez a zenekar Magyarországon. Értem én, kedvezni akartak a sok angolnak, akik ellepték a Szigetet, de Billy Gillespie bandája nekem erőtlen és zenéjük felett rég eljárt az idő. Ezért mondjuk Ty meg fog ölni, majd a kommentekben elmondja kifinomult véleményét, ha akarja.

A Pendulum startjára már rendesen el voltunk ázva, ami természetesen jót tett a hangulatunknak. A történések hevében készült képek szerint végigtomboltuk a koncertet és remekül éreztük magunkat. Nekem nagyon tetszett, mert, amit a műfajból élőben ki lehet hozni, azt ők meg is tették. A dobosnak big respect! Ehhez hasonlót csak a London Electricity élő gigjén láttam, még évekkel ezelőtt.

Mit is mondhatnék a Prodigyről? Velük nem lehet hibázni. A Nagyszínpad előtti tér megtelt ugráló, örjöngő tömeggel, s a srácok hozták, amit elvárunk tőlük. Ez a zene jó volt a kilencvenes évek elején, közepén, végén, jó volt ez a 200-es évek elején és közepén és még most is az. Ha Pendulum- vagy Prodigy-gigre mész, íme egy jó tanács: igyál rengeteget és életre szóló élmény kerekedhet belőle. Másnap meg is emlegettül némi macskajaj és általános végtagfájás kíséretében. Ki rúghatott szájon? Ági? Ki karcolta végig az orromat, és főleg mivel? Az is Ági volt? Előbb fogjuk megismerni Cartman apját, semmint hogy eme talányokra fény derüljön.

Címkék

sziget fesztival pendulum prodigy sziget 2009 zse fesztival 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr124537016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsukov · http://zsukov.crpl.hu 2009.08.18. 20:36:08

Bobby, nem Billy. és szerintem a sziget egyik legjobb koncertjét hozták.

Ismeretlen_90239 2009.08.19. 09:14:05

nos, jogos! Bobby. sorry!

Ismeretlen_1068 2009.08.19. 09:16:14

zsukov: neked nem volt olyan érzésed, hogy egy sátorban, kisebb, de tömörebb közönség előtt és mondjuk, "az éjszaka hevében" azért jobban muzsikáltak volna?

ZsuKov · http://zsukov.crpl.hu 2009.08.19. 09:31:38

de. de inkább azt éreztem, hogy játszhattak volna többet az XTRMNTRről :D

frmn 2009.08.19. 14:20:51

Mangod??? "Keményen kezdek, de a refrén már nyálas" vonal, magyarban :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása