aeon flux

ready for the action now, danger boy?

filmklip: drag me to hell (2009) Zalaba_Ferenc
2009. május 20. 01:04:25

Kategória: 7 komment

"Az ürdüg szálljon beléd!" - mondja a boszi darabokra tört magyarsággal, s kismillió here indul el felfelé. További négy klip itt.

Címkék

horror sam raimi filmklip magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr764536672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Picard 2009.05.20. 04:43:22

Sok minden elmondható rólam, csak azt nem, hogy horror rajongó vagyok :)) Azt hiszem kiskoromban túl sokat láttam A Dolgot :D Tényleg bődületesen kevés horrort láttam eddig, pláne a 2000 utániakat. Így nem tudom, hogy a kellemes magyar mondat, vagy hogy nem vagyok annyira sokat látott a témában, de határozottan tetszik ez a film :))) Pedig a die hardos srácon kívül senkit nem ismerek, két Pókembert láttam, sose szerettem, szóval tényleg 0 hendikeppel indult a film, de most már figyelni fogom, mikor kerül mozikba/dvd-re :D

Ismeretlen_1068 2009.05.20. 08:02:09

a fősereplőnőt alakító alison lohmannak régebben sokkal nagyobb karriert jósoltak (akkortájt, mikor lejátszotta nicolas cage-et a MATCHSTICK MEN c. ridly scott mókában), aztán rendesen eltűnt. félek, ez a film közel se fog annyi nézőt vonzani, mint az ilyen-olyan naptári napokhoz fűződő szir-szar remake-ek, de ne legyen igazam. a klipek kurvajók, raiminek ilyen filmeket kellene gyártania, nem hulladék pókember-folytatásokat. picard: tessék megnézni az EVIL DEAD trilógiát, egyszerre fogsz cidrizni és röhögni.

Ismeretlen_1068 2009.05.20. 08:44:35

a kritikák is sokat ígérnek: http://www.rottentomatoes.com/m/drag_me_to_hell/

Ismeretlen_82723 2009.05.20. 10:01:57

Ez érdekesnek tűnik, kár, hogy nem bírom a horrort. Fizetni azért, hogy összeszard magad? WTF?! Amúgy szerintem szép siker lesz a film Észak-Amerikában.

Ismeretlen_1068 2009.05.20. 11:16:11

thehun: az emberek legalább annyira szeretnek félni, mint nevetni... vagy te a vidámparkot sem kedveled? :)

Ismeretlen_82723 2009.05.20. 11:20:52

Naná, méghozzá jó hamar szeretnek félni (lásd szokásos bevételcsökkenési mutatók). Hát a hullámvasútra fel nem ülnék! Pedig még a Végső állomás 3-at nem is láttam. :)

Ismeretlen_1068 2009.05.20. 12:22:15

én láttam... és mégis. de megengedem, hogy nevess a síromnál. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása