Annak ellenére, hogy Philippe Martinez rendező nevéről maximum az hallhatott, aki jelenleg is nyomon követi a Val Kilmer és JCVD főszereplésével készült videós szarokat, a direktor úr új munkája meglepően géretesnek tűnik. A 25 millió dollárból készülő film egy posztapokaliptikus filmnoir lesz, amely egy olyan New Yorkban játszódik, melyet a Föld kiszáradásának hála sivatag vesz körül - illetve részlegesen az is borít -, a technológia színvonal pedig visszasüllyedt az 1940-es évekre jellemző szintre. A főszerepben egy detektív (Ray Stevenson, azaz a Megtorló legutóbbi inkarnációja), aki egy maffiafőnököt (James Caan) üldöz az NYDP maradékának vezetője (Robert Duvall) segítségével (vagy hátráltatásával, végtére is ez egy filmnoir). A filmben feltűnik még Jaime King is, már ha ez bárkit is érdekel.
A történet és a környezet talán még nem lenne elég arra, hogy már most figyeljünk erre a 2011-es bemutatóra, a filmezési technika viszont annál inkább: a rendező szinte kizárólag greenscreen előtt forgat, a háttereket, tereptárgyakat pedig CGI segítségével jelenítik meg a'la SKY CAPTAIN. A finanszírozást egy demo reel segítségével szerezték meg, amiből az "elolvasom" után láthattok néhány észbontóan szép shotot.
Annak ellenére, hogy Philippe Martinez rendező nevéről maximum az hallhatott, aki jelenleg is nyomon követi a Val Kilmer és JCVD főszereplésével készült videós szarokat, a direktor úr új munkája meglepően géretesnek tűnik. A 25 millió dollárból készülő film egy posztapokaliptikus filmnoir lesz, amely egy olyan New Yorkban játszódik, melyet a Föld kiszáradásának hála sivatag vesz körül - illetve részlegesen az is borít -, a technológia színvonal pedig visszasüllyedt az 1940-es évekre jellemző szintre. A főszerepben egy detektív (Ray Stevenson, azaz a Megtorló legutóbbi inkarnációja), aki egy maffiafőnököt (James Caan) üldöz az NYDP maradékának vezetője (Robert Duvall) segítségével (vagy hátráltatásával, végtére is ez egy filmnoir). A filmben feltűnik még Jaime King is, már ha ez bárkit is érdekel.
A történet és a környezet talán még nem lenne elég arra, hogy már most figyeljünk erre a 2011-es bemutatóra, a filmezési technika viszont annál inkább: a rendező szinte kizárólag greenscreen előtt forgat, s a háttereket, tereptárgyakat CGI segítségével jelenítik meg a'la SKY CAPTAIN. A finanszírozást egy demo reel segítségével szerezték meg, amiből prezentálok néhány észbontóan szép shotot.