aeon flux

ready for the action now, danger boy?

dvd-release: howard the duck (1986) Zalaba_Ferenc
2009. január 09. 07:20:49

Kategória: 10 komment

És igen, már csak ez hiányzott a gyűjteményemből*! Szokták mondani, hogy a zsenit egy hajszál választja el az őrülttől, kedvenc George-unk esetében ezt kiegészíteném azzal is, hogy a "tehetségtelen idióta" jelző helye is valahol a zseniális mellett van, hisz minden Vaderre jut egy Willow és egy kacsa. Szóval a Universal gondolt egy nagyot és kidobja DVD-n ezt az oltári lebőgést, melynek író-rendezőjéről (Willard Huyck) azóta sem hallottunk, s szerencsére főhőséről sem (egy kis trivia: a címszereplő bőrébe bújó Jordan Prentice játssza Jimmy-t, a rasszista törpét az IN BRUGES-ban). A DVD-n lesz visszatekintő kisfilm (melyben remélhetőleg mindenki szégyeli majd magát Jeffey Jonesról Lea Thompsonig), kisfilm a trükkökről ("és itt vízfestéket használtunk"), a kaszkadőrmutatványokról ("Tim Robbins elbotlott a saját lábában, de bennehagytuk"), a zenéről (kacsa-rock-and-roll: the horror, the horror!) és a film bemutatójáról (ördögszekér a moziban). Alig várom!

Kedvcsinálónak egy kis montázs a filmből:

*Azért egy Star Wars: Holiday Special sem jönne rosszul. :)

Címkék

trash george lucas bad movie dvd borito dvd release

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr34536196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silberman 2009.01.09. 10:45:38

Én 10 évesen imádtam ezt a filmet, természetesen VHS, alámondás. Lehet még sikeres ember? :)

hamsy 2009.01.09. 11:31:32

anyám el sem hiszem, hogy ez a film ki fog jönni. még alámondással megvolt és úgy nagyon sokszor láttam + az rtl is leadta már vagy 7-8 éve de akkor nem vettem fel sajnos :S szerintem ez egy tök zsír film! már alig várom ;)

Ismeretlen_38951 2009.01.09. 11:37:30

Hát ez a vissza a jövőbe betűtípus nagyon csúnya nyúlás... :)

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2009.01.09. 12:50:58

Tavaly is leadta valamelyik kertévé. Amúgy ha jól tudom az alapja valami szatirikus képregény volt, ezért is érdekes, hogy ilyen sületlenség lett belőle.

Ismeretlen_41270 2009.01.09. 15:02:14

5-6 évesen egyik kedevnc filmem volt. Egyébként egy 5-6 éves tényleg tuja élvezni a filmet. A baj ott kezdődik, hogy korhatáros...

Ismeretlen_110979 2009.01.09. 15:18:30

Húúú, bennem is nosztalgikus érzések ébredtek :).

kane 2009.01.09. 15:31:08

a mai napig félek ettől a girnyó kacsától

Dilibogyo 2009.01.09. 16:55:10

Én attól a randa idegentől féltem, amivé JJ vált a végén. :S Én tutira beszerezném dvd-n, imádtam. Nejem meg folyton Howard riszáló fenekét emlegeti...

Zego 2009.01.09. 23:08:42

Legalább százszor megnéztem, de most kár volt ezt a video-t végignézni. Megolte az ido áltam felturbózott effekteket :D

mikice 2009.01.11. 16:33:46

Tényleg kár volt nekem ezt a rövid videót megnézni, mert én anno a SAT1-es német szinkronnal vettem fel véháesre, és úgy még inkább ÜTÖTT. Meg aztán szeretnék én is olyan tehetség lenni, hogy a nyakamba akasztanak egy gitárt, és mindjárt tudok is rajta játszani... Howard For President!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása