aeon flux

ready for the action now, danger boy?

három g.i. joe és egy g.i. jane Zalaba_Ferenc
2008. december 16. 19:09:06

Kategória: 2 komment

Befutott négy karakterposzter Stephen Sommers nagy nyári piff-puff mozijából. Karácsonyra Sienna Millert szeretnék.




Címkék

poszter action gi joe

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr274536119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sasuke 2008.12.16. 21:45:41

Volt nekem bábum. Jó volt velük játszani. Ám a storyból nem fogtam fel semmit. Ugyanis a rajzfilm-sorozatot alig néztem. Bár, ahogy ismerem a hollywoodi filmeket, nem is nagy baj. Úgy sem az lesz, ami volt.

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.12.17. 00:37:36

Pedig a rajzfilmsorozat elég jó volt, mert nem nagyolták el a gonosz karaktereket sem. Persze idővel én is kinőttem belőle, de még mindig nosztalgiával gondolok vissza rá.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása