aeon flux

ready for the action now, danger boy?

vigyázat, felvágós poszt! Zalaba_Ferenc
2008. november 04. 11:29:39

Kategória: 6 komment

Betankoltam a hideg téli napokra. (Igen, kérkedni nem szép dolog, de hát... olyan szépek. :)

Címkék

harrison ford indiana jones zack snyder john carpenter george lucas blu ray judd apatow spielberg romero jean reno the thing steve carell aeonflux zombiemovie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr224536001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Challenger 2008.11.04. 15:37:46

Gratula az új beszerzésekhez. Majd, ha lesz időd pár szót írhatnál róluk. Különösen a Sin City érdekelne. Köszi

Ismeretlen_93066 2008.11.04. 16:28:12

szépek bizony:) különösen a sin city, a the visitor és a gattaca.

Z 2008.11.04. 19:38:02

apa fehér mája vagyok. nem is tudtam, hogy szereted a gattacát. engem azt hiszem, ott vett meg kilóra a film, mikor rájöttem, hogy a gattaca cím valójában honnan származik ('g'uanin, 'a'denin, 't'imin, 'c'itozin). zseniális. és a film is. legalább a magyar piacot támogattad vele? :) a léon rendezői változat? nincs több kérdésem. :)

Z 2008.11.04. 19:39:14

igen, fáradok, nem 'fehér mája', csak irigy, ezért hülyeséget írok, na. bocs. :)

Ismeretlen_1068 2008.11.04. 23:25:15

Z: annyira nem, hogy nszörnyülködve vettem észre, hogy nincs rajta magyar felirat (se). a léon bd-n mindkét változat megtalálható.

Jester 2008.11.05. 21:46:26

Elfogadnám a lemezek árát! :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása