aeon flux

ready for the action now, danger boy?

who you're gonna call? Zalaba_Ferenc
2008. szeptember 08. 23:30:10

Kategória: 16 komment

a szellemirtókat természetesen! ami pár napja még csak pletyka volt, mára megerősítésre talált, méghozzá dr. egontól személyesen: a columbia a ghostbusters 3 forgatókönyvén dolgozik az eredeti írók közreműködésével - a produceri székben judd apatowval. harold ramis a chicago tribune-nek adott interjújában azt is elárulta, hogy nem csak ő, de a három másik originál szellemirtó (bill murray, dan aykroyd és ernie hudson) is visszatér, habár valószínűleg egyikük sem főszerepben (túl öregek már ehhez a szarhoz, nem?), hanem egyfajta mentorként, akik az új generációs kísértetelvadászokat képzik ki. legalábbis remélem.

kapcsolódó hír: jön az első két film bd-n, valószínűleg egy double feature kiadás formájában. amúgy én a másodikat jobban bírtam. utáltok?

Címkék

fantasy comedy sci fi bill murray judd apatow sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr864535827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_62806 2008.09.08. 23:42:29

ezt nagyon várnám, ha nem díszelegne ott judd apatow neve. valaki igazán eltilthatná már a stúdiók közeléből.

Ismeretlen_1068 2008.09.08. 23:49:16

ugyan már. ezerszer inkább egy forgetting sarah marshall, sőt még egy walk hard, mint egy ilyen-olyan movie movie, vagy cameron diaz, ryan reynolds, kate hudson romantikus izé-bizék.

Ismeretlen_62806 2008.09.09. 00:17:11

a b-romcom és a moviemovie nálam nem esnek bele a vígjáték műfajába, az apatow filmek pedig hihetetlenül overratedek: a 40-year old virgint szeretem, a knocked upon egy-kétszer elmosolyodtam (de nagyrészt untam), a forgetting sarah marshallt pedig csak mila kunis miatt nem kapcsoltam ki a felénél. a többi filmje pedig olyan jelentős, hogy eszembe se jutnak. (igen, túlzok, de nem jobban, mint a pro-apatow hype gépezet)

Ismeretlen_62806 2008.09.09. 00:29:54

(lehet, hogy végig kellene mennem a postokon és mindenhova beilleszteni, hogy "egyetértek", mert ha csak a különvéleményeknél kommentelek, soha nem mosom le magamról, hogy menthetetlenül ízlésficamos vagyok :))

Süti 2008.09.09. 08:18:51

daesu: egyetértek veled! :)

Ismeretlen_1068 2008.09.09. 08:24:24

az "egyetértek" résszel? :)

DCIJB 2008.09.09. 09:22:26

Odáig rendben van, hogy Apatow a producer, még azt is nagy nehezen túlélem valahogy, hogy az eredeti négyes csak mellékszerepben tűnik fel, de ha az új szellemirtó banda Apatow szokásos színészgárdájából tevődik össze, akkor ezt biztos hogy kihagyom...

Pizsama · http://pizsama.blogter.hu 2008.09.09. 10:19:03

A második rész? Most komolyan? Na jó, voltak benne jó részek, de akkor is. "Ray, when someone asks you if you're a god, you say YES!"

Sasuke 2008.09.09. 11:03:48

Tartok tőle, hogy a nagy "öregek" még mellékszerepben is lemossák az újoncokat, bárkik legyenek is azok. :-) Persze, most roppant elfogult vagyok. Mindkét rész szenzációs. Bár nekem személy szerint az első jobban tetszett. De a második is megőrizte a hangulatot. Szóval, remélem a harmadikat sem szarják el, ezek után. Én drukkolok!

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.09. 11:57:34

Idén négy filmet láttam Apatowtól, mindegyik iszonyat volt...remélem a Szellemírtókat nem cseszi el

Süti 2008.09.09. 13:04:45

ae: :)) apatow szerintem is túl van hájpolva. persze tehetséges az ürge és van egy szerethető stílusa, de nem rengeti meg a világot. nekem az anchorman és klónjai sem jöttek be, a 40 éves szűzben is több "ciki" jelenet volt, mint humoros. a knocked up volt talán még a legjobban sikerült alkotás.

Ismeretlen_1068 2008.09.09. 13:21:54

az anchorman nálam alapfilm, jelenleg (uszkve két éve) a kedvenc vígjátékom, de eza film nem apatow érdeme, sokkal inkább a ferrell-mckay párosé, nem beszélve a többi közreműködőről. apatow eddigi legnagyobb durranása a 40 éves szűz, ami talán egy kicsivel hosszabb a kelleténél, meg egy merevedéses poén is elég lett volna bele, de ettől függetlenül imádnivaló darab. időközben a knocked upot is megtanultam szeretni és a forgetting sarah marshall is cool, de például sem a superbad, sem pineapple express nem jó film, a zohannal pedig egyenesen gyilkolni lehet. szóval szerintem is túl van hájpolva, de sok jó dolgot letett az asztalra.

Ismeretlen_9654 2008.09.09. 17:36:21

én sem értem az apatow őrületet. az egész olyan, mintha nancy meyers univerzumról vagy gore verbinski bolgyóról beszélnénk állandóan.

Seraphin 2008.09.09. 18:37:01

szerintem meg mindkét Szellemirtók egy hatalmas baromság

Ismeretlen_1068 2008.09.10. 07:42:37

seraphin: that is the point, see? :)

danzig 2008.09.12. 19:55:58

Rémlik hogy végig azon szurkoltam, hogy valaki dugja már meg Sigourney-t de rendesen, Bill , vagy Rick Moranis vagy akár az a dög habcsókember , talán Gozer is besegíthetett volna...lehetőleg abban a kis bugyiban amiben az Alienben is nyomul....erre semmi. Most inkább azt remélem, hogy senki nem vetemedik ilyesmire :)...öregszem..izé öregszik :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása