A meglehetősen lehangoló blu-ray kiadás után sem értettem, hogy a Patlabor filmekkel ellentétben - amik vadiúj hangot és kipucolt képet kaptak - a Ghost in the Shell piszkos, fakó képéhez, és éppen csak sztereó hangjához még bottal sem nyúltak hozzá. Egészen mostanáig. Oshii klasszikusa ugyanis nagy titokban olyan szintű ráncfelvarráson esett át, hogy mindjárt új verziószámot is adtak neki. A Ghost in the Shell 2.0 öt japán moziban debütál július 12-én, kevesebb mint egy hónappal Oshii legújabb animéje, a Sky Crawlers előtt.
A film teljesen új szinkront és hangkeverést kap. A szinkronhoz összetrombitálták az eredeti szereplőgárdát, az egyetlen fontosabb karakter, aki új - ráadásul női - hangot kap, az maga a bábjátékos. Ez jó is lehet, mivel véleményem szerint az egyetlen dolog amiben az egyébként botrányosan rossz angol szinkron jobb volt az eredetinél, az a bábjátékos. Az új verzióban Sakakibara Yoshiko orgánumán fog megszólalni a titokzatos szereplő, aki az Innocence-ben Harroway-ként androidok testi- és emberek lelki boncolásával foglalkozott. Az új, 6.1-es keverés a folytatáshoz hasonlóan a Lucas-féle Skywalker Sound berkeiben készül Randy Thom vezetésével, aki egyébként a Pixar filmeknél szokot a keverőpult mögé ülni.
Ha már Lucasnál tartunk, a film a hang mellett vadiúj CGI effekteket is kap. A frissen kiadott előzetes alapján a zölden pislákoló kijelzőkre készített kezdetleges grafikákat teljesen kicserélték olyan pöpec narancsra, mint amik az Innocence-ben vannak, több jelenetet átszíneztek, és ha nem csak a szemem káprázik, néhányat kompletten ki is cseréltek. Ez utóbbi biztosan sokakat fog fejcsóválásra késztetni, főleg a közelgő élőszereplős remake fényében érzem feleslegesnek az egyébként hibátlan látványban való turkálást. Szerencsére az eredményre nem kell már sokat várni.