aeon flux

ready for the action now, danger boy?

still lost? Zalaba_Ferenc
2008. május 14. 15:43:26

Kategória: 21 komment

miközben én azon töprengek, folytassam-e a bicskanyitogatóan pofátlan második évadot (a meglehetősen középszerű első után), a disney épp most jelentette be, hogy december 9-én érkezik dvd-n és bd-n a negyedik évad (ez vmi csonka darab lesz, ugye?), méghozzá bővített változatban, mindenféle kimaradt jelenetekkel, öt werkfilmmel, bakiparádéval, előzetesekkel. a bd-változaton további exkluzív extrák lesznek, melyek még konfirmálásra várnak (de nem úgy). íme a kékes borító.

Címkék

blu ray serial jj abrams disney bd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr134535433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_41270 2008.05.14. 16:30:39

3-4.évad atomkirály, a sorozatttörténelem legjobb évadjainak számítanak (sokak szerint). a 2.évad eléggé lapos, az utolsó néhány résznél viszont nagyon beindul szvsz 3.évad végéig juss el, ha akkor sem tetszik, akkor sztornó

Kecske 2008.05.14. 16:44:55

Negyediknél meguntam, de szerintem a 3. elég fasza, főleg az első pár rész.

Ismeretlen_84013 2008.05.14. 17:07:01

Egyértelműen a második évad a leggyengébb (van benne vagy 6-8 teljesen felesleges rész), de a 3-4. évad iszonyatosan zseniális (szerintem még az elsőt is felülmúlják). Eddig is rendszeresen követtem a sorozatot, de most jutottam el oda, hogy a South Park mellett a Lost a legeslegnagyobb favoritom. Sőt, odáig megyek, hogy akár a tévézés történetének legjobbja is lehet, ha így folytatják. Nagyon sok múlik az utolsó évadon és a befejezésen, ugyanis minden ezen áll vagy bukik. Valami elképesztő nagy baromsággal romba lehet dönteni a 4 évad alatt felépített remek koncepciót, ugyanakkor egy ötletes csattanóval még a fanyalgók is adhatnak neki egy (újabb) esélyt. Megértem azokat, akiket felidegesít a sok "ködösítés", csak azt furcsállom, hogy jópáran közülük napokon keresztül tudnak áradozni egy újabb Lynch-opuszról, ahol a néző a dekódoláshoz szükséges információknak elég kis százalékával rendelkezik. ae: Én is csak azt tudom javasolni, hogy tegyél egy próbát a 3. évaddal és ha az sem jön be, akkor ezt a sorozatot nem neked találták ki. :)

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 17:10:28

három dolog verte ki nálam a biztosítékot: - az első évad végén kinyitott "hatchet" mögött talált nagy büdös semmi - a kiszabottul elnyújtott semmitmondó történetállomásoztatás - michelle rodriguez :) remélem a továbbiakban mindhárom izére van gyógyír, s akkor talán..

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 17:14:28

jól megnézve ezt a borítót, nem kicsit spoileres. pl. hiányzik róla a drogos csávó. csak nem..? :) :(

Jano · http://janolabs.blog.hu/ 2008.05.14. 17:57:48

1) Lehet hogy van valami a hatchben... :) Nezd meg a 2. evad elso reszet, es egy nagyszeu hangulatu zenei felutes utan kiderul ;) 2) A tortenet sokak szerint lassan halad. De van olyan resz, ahol kapunk 4-5 valaszt is, persze 6-8 ujabb kerdessel. Szoval ez relativ. 3) Michelle Rodriguez a forgatasok alatt gyorshajtott es a rendorseg vendegszeretetet elvezte, az irok meg gondoskodtak arrol, hogy a karaktere... ;) Szoval mindenkeppen ajanlom, mire a 3. evad kozepere ersz nehany het mulva, akkora fuggo leszel :D

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 18:04:46

jano: megnéztem félig a második évadot. a hatchetben talált "válasz" enyhén szólva nem volt kielégítő. kevés sorozat (és film) tud nekem függőséget okozni. manapság már csak a pixeljunk monsters tud ilyen hatást elérni nálam. :D

Ismeretlen_62806 2008.05.14. 18:05:40

ae: most úgy őszintén, mit vártál a hatch mögött? az élet értelmét? a sorozat lényege, hogy a rengeteg paranormális itt-ott elsuhanó izé mellett megőríz némi földhözragadtságot - ez az egész szétment volna, ha hőseink benyitnak egy ufoba. szerintem kellő misztikummal (button-mashing?) látták el a választ, meg amúgy is, desmond's cool brotha'.

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 18:07:32

az utolsó szavaidat nem igazán értem. hogy mit vártam? egy piros gombnál és egy számlálónál biztosan többet.

hesgotcancer 2008.05.14. 18:20:46

Hatch, nem "hatchet":) Utóbbi fejszét jelent:)

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 18:22:59

whatever. felőlem akár baltát is nyitogathatnak. ebben a sorozatban, ahol egy nyikorgó fémszörny átváltozhat intelligens füstoszloppá... na jó, majd folytatom. :)

MaYaa · mayaa@blogsome.com 2008.05.14. 20:44:35

Melyik Steven King könyvben ásott valami fémes óriást kifelé egy nő, egy elhagyott ház elhagyott kerjében? Na, azután a könyv után a Lost már csak kutyafasza lehet :) Amúgy arra hasonlitott a helyzet. A harmadik seasont egy órában el lehetett volna mondani, komplett. Az ABC-n, 10 percenként öt perc szünet ratioval elviselhetetlenségig unalmas.

Ismeretlen_13025 2008.05.14. 21:56:14

ae: szerintem ne nézd tovább, ha szerinted ennyire túl lassú. Egyszerűen nem jön be, ettől senki nem kisebb vagy nagyobb ember. Nem kell erőltetni, ha a karakterépítés hosszas percei ásításra ragadtatnak. Nekem a PB nem jött be, letettem, mert van sok más, amit lehet nézni és tetszik is teljesen. Mellesleg tényleg a második évad a leggyengébb, de azért a 3.-ban is vannak üresjáratok, csak ott már újabb főtémát kapunk. ;9

Ismeretlen_1068 2008.05.14. 22:51:25

the wire s2-, the west wing s6-, deadwood s1-, the shield s1-, seinfeld s5-, entourage s1-, the l word s1-... azt hiszem, van fontosabb dolgom is a lostnál. :)

daveyjones · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2008/05/14/still_lost/#comments 2008.05.14. 23:46:04

Hát én nem értem mi olyan nagy a harmadik évadon, az ember azt várná hogy kiderűl valami a others-ekről(ami csak a zseniális első részben fordul elő a tőbbiben meg csak megy a kődősítés) nekem az 1. és a 2. a király, ez azért érdekes mert az első évad nekem csalódás volt és erre a másodikban annyi választ kaptam hogy teljesen másként nézek már az 1.-re. Egyébként sem értem ezt az "unalmas" dolgot, mert ha az ember lezuhan egy szigeten természetes hogy nem sok érdekes dolog tőrténik(csak az érzelmek és a túlélésért kűzdés), ezért is szerettem mert az érdekes relyéjeken túl ottvan az hogy még misztikum nélkűl is szól valamiről a sorozat. Hogy miért ez a kedvencem? Értelmet ad a sorozatnak, nem csak fel fel tűnő relytéjek hanem az alkotók elmondják miért vannak itt, pl hogy dolguk van a szigeten a hít kérdése,a jelek amiket a szíget mutatt nekik, a zseniális karakterek, ottvan a hitt embere locke akinek a vissza emlékezéseiből látható a szenvedés, aztán egy szigetre kerűl és meggyogyul reményt kap hogy elvégezze a feladatát beteljesítse a sorsát, az ellentéte jack a tudomány embere, neki is láthatjuk az életéből hogy nem hissz a sorsban vagy legalábbis nem akarja elfogadni mert a csodák az életében csak keserűséget hoztak neki(későbbi epizodban látható) szeretem még az uj remek karakterek miatt is, MR. eko liby desmond stb, itt tudhatunk meg a legtőbb választ is, kőztűk a karakterek életéről személyiségéről,vagy hogy miért zuhant le a repűlő, miért pont oda? miért halt meg bone(azt hiszem igy kell irní)stb. szal nekem ez a kedvencem, a tőbbi sem rossz de meg sem kőzelití az első kettőt.

hesgotcancer 2008.05.15. 01:01:32

Szerintem sem "karakterépítés" egyébként, ami a 2. évadban megy, meg úgy az egész sorozatban, hanem büdös nagy időhúzás.. a hype jóval, de jóval túltesz a sorozat tényleges értékén. Annyiban ügyesebb a Lost, mint a Twin Peaks, azért tudja fent tartani a tömegek érdeklődését, mert egy nagy kérdés helyett milliónyi apróval operál, néha egy-két kérdést megválaszolnak, de rögtön jön helyette 3-4 új, a megválaszolatlan kérdések mérlegnyelvén meg csak szépen gyűlnek a dolgok.

ringsider · geekz.blog.hu 2008.05.15. 13:52:13

ae, kitartás! a lostot én is az első évadnál hagytam abba, de nemrég kezdtem újra! döbbenetes élmény, kb. ezért találták ki a televíziózást...:-) mondjuk én már a második évad kezdésekor sem vártam semmi fejleményt, így minden apró-cseprő info egy ajándék! :-D a tökéletes melodráma, a legizgalmasabb titkok és a legfaszább karakterek egyben! mi kellhet még???

Dvtkfan 2008.05.15. 14:32:58

Én is abba hagytam a második évadnál, mert az valahogy nekem nem jött be, majd baráti unszolásra befejeztem a második évadot, megnéztem a harmadik évadot, és egyszerűen Lost függő lettem a negyedik évadra, mert a harmadik évad utolsó részei valami eszméletlenül jók. Aztán tavaly ősszel indult a negyedik. Ezt úgy vártam, hogy biztos nem lesz akkora nagy évad, erre akkorát csalódtam (pozitív értelemben), hogy az csak na!!! A negyedik évad minden idők legjobb évadja, akkora részek vannak benne!!! Egyszer mindenképpen érdemes bepróbálni!!! Lehet, hogy haverodnak nem jön be, de te pedig LOST függő leszel!!! :)

Ismeretlen_70584 2008.05.15. 17:18:58

Úúúú, én a negyedik évadot nézem naprakészen a tengerentúlról letöltve. A negyedik elég komoly. Szkeptikus leszel mindennel és mindenkivel kapcsolatban. Azt sem hiszed el, amit kérdeznek. Eddig izgalmas. Ma jön a 12. rész...

Ismeretlen_1068 2008.05.19. 20:56:06

no, jelentem, kihoztam az S2 4-5 dvd-jét. :)

Ismeretlen_41270 2008.05.23. 04:18:48

hajrá! :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása