aeon flux

ready for the action now, danger boy?

animáció felsőfokon Zalaba_Ferenc
2008. április 25. 00:39:43

Kategória: 4 komment

Tegnap akadtam rá erre a kis gyöngyszemre és azóta sem hagy nyugodni, már legalább tízszer tekintettem meg. Fursy Teyssier vizsgafilmje (Tir Nan Og) leginkább egy mozgó festményre hasonlít, a kifogástalan megvalósítás mellett azonban a történet sem elhanyagolható. Ide kattintva elérheted a gyengébb minőségű változatot, itt pedig jobb minőségben nézheted meg az alkotást. Kíváncsian várom a folytatást...

Címkék

animation brumi short movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr654535367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gotes 2008.04.25. 18:34:28

Többször is megnéztem, nagyon szép.Jó,hogy megmutattad. :-)

Ismeretlen_72926 2008.04.25. 19:20:45

ez tényleg nagyon szép! köszi

xyzdg1981 2008.05.05. 19:55:42

borzongatóan gyönyörű; az animációs Oscart toronymagasan megérdemelné (:) Most már én is kiváncsi vagyok a továbbiakra...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása