aeon flux

ready for the action now, danger boy?

szókátrány: mr. brooks (2007) Zalaba_Ferenc
2007. szeptember 22. 07:38:35

Kategória: 4 komment

szar lehet olyan világban élni, ahol a history of violence-ből importált william hurt csücsül a jobb válladon szarvacskákkal, vasvillával, meg minden és arra buzdít, hogy ölj, miközben a környezetedben több a perverz sorozatgyilkos, mint a koreai boltos. egy cseppet sem csodálkozom azon, hogy brooks úr maga is őrült, hisz még a csokornyakkendője sem áll jól. bármennyire próbáltam szeretni ezt a filmet - kevin costner, sőt, demi moore hibátlan játékát, a visszafogott rendezést, az egész jól felstócolt hangulatot -, az idióta fordulatokkal és fejfájdító véletlenekkel teli történet egyszerűen megölte az élményt. costnernek viszont mennyire jól állnak az árnyékok! (trailer)

Címkék

thriller hollywood kevin costner kritika szokatrany

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr224534733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti 2007.09.23. 23:17:55

nekem jobban tetszett..

Ismeretlen_23120 2007.09.23. 23:19:53

én csak a filmbuzis kritika miatt néztem meg, de szerintem elég gyenge volt a film.

Ismeretlen_45995 2007.10.20. 12:07:57

Igazából nem értem, hogy minden létező fórumon miért magasztalják ennyire ezt a filmet, egyetértek veled teljesen, klisék halmazából áll az egész, viszont nekem Demi Moore játéka sem jött be.

Ismeretlen_1068 2007.10.20. 12:15:58

a válóperes jelenetek hibátlanok voltak. biztos az élettapasztalat beszélt a színésznőből. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása