aeon flux

ready for the action now, danger boy?

mogyoróra emlékezem Zalaba_Ferenc
2007. július 15. 02:46:08

Kategória: 29 komment

mogyoró
2004. nyár - 2007. július 15.

hat hete új albérletbe költöztem. negyedik emeleti lakás tágas erkéllyel. aggódva néztem a kilátást a mélybe, de a főbérlőm megnyugtatott, az ő macskáival soha nem történt semmi, pedig az egyik izgága, a másik meg ügyetlen mamlasz, de mindkettőt visszatartotta az a kb. 50 centi magas háló, amely az erkély párkányára volt kifeszítve. ez a macskaháló az enyémeket is visszatartotta. egészen a ma estéig.

szörnyű hangokra riadtam. nem akarom leírni őket, mert nem akarom, hogy ha hónapok, évek múltán esetleg belebotlok ebbe az írásba, akkor felidéződjenek bennem. tudtam, hogy baj van. kiipattantam az ágyból, barátnőm szinte azonnal követett. szólongattuk mogyit, de nem jött felelet. még a kajás zacskó zörgetésére se jött elő. ez még nem jelent semmit, hisz szeret elbújni. de én mégis vettem a szandálom és indultam le.

ott volt. már nem élt.

két évig volt velem és most már nincs többé. eszméletlen macska volt. mindig is mondtam, hogy nem is igazán macsek, inkább amolyan félszerzet, félig macska, félig kutya. de leginkább egy angyal. mindenkit szeretett és mindenki szerette őt. még a legnagyobb macskaellenes egyének szívét is percek alatt megolvasztotta, ugyanis ment előre megállíthatatlanul és addig küzdött, amíg ki nem vívta a célpont szeretetét. nem a kajáért csinálta, hanem a simogatásért, a becézgetésért, azért, hogy rád mászhasson, akár a nyakadba, hogy felváltva doromboljon, dagasszon és hozzád dörgölje a fejét. mintha te lennél a legfontosabb a világon. és képzeld, ha eldobtad a labdát, visszahozta a szájában!

közel fél éve már anyaszerepben is tetszelgett, mióta velünk van golyó, a kis vadidegen. őt nevelgette a maga módján; engedékenyen, hisz őt is szerette, nem vitás. ennyi szeretet fért bele és ennyi élet. három év. holnap (ma) intézkedem a sorsáról. gondolj majd rá, kérlek, ha ismerted őt, ha nem. köszönöm.

Címkék

mogyoro

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964534616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_56007 2007.07.15. 08:17:39

nagyon sajnálom a történteket. nekem is volt egy cicám, mind közül a legjobban imádott, és ő is elpusztult négy évesen. nagyon sokat sírtam mire fel tudtam dolgozni, mert nagyon a szívéhez tud nőni egy ilyen kis dög az embernek.

mr. 2007.07.15. 10:10:50

gondoltam felhívlak, de nem igazán tudtam volna mit mondani. de úgy látom, írni se nagyon. szerettem azt a dögöt, az iszonyatos, lakberendezést nem kímélő száguldozásait, hisztiét a ropiért, meg hogy rendszeresen engem pécézett ki a társaságból alvás céljából.. ha másból nem, abból, hogy ezentúl csak 1 csomag pzs-t kell magammal vinni a szőrallergiámhoz, (golyóhoz remélem már annyi is elég) emlékezni fogok rá. mint macskatulaj, s kinek már halt meg 8 évig hozzá nőtt cicája, nem kell mondanom mennyire..

Angelus 2007.07.15. 10:13:44

Jaj Istenem, de szerettem ezt a macskát. :( Igaz, hogy nem ismertem személyesen, de annyi mókás történetet olvastam róla itt a blogon, vagy meséltél msn-en és a fórumon, hogy szinte a saját cicámnak éreztem. Részvétem, őszintén. :(

Ismeretlen_1068 2007.07.15. 10:38:53

köszönöm az együttérző szavakat. nagyon jól esnek. mogyit ma reggel elvittük az állatkórházba, holnap hamvasztják. de már javában hajkurássza a macskakolbászt az örök vadászmezőkön. :)

Ismeretlen_6270 2007.07.15. 10:42:19

Részvétem. Leírás alapján nagyon cool macsek lehetett.

Ismeretlen_1068 2007.07.15. 10:46:52

a legcoolabb a földkerekségen. :) nézd meg, mit művelt, ha fényképezték: http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2005/11/23/1033411/

Angelus 2007.07.15. 10:53:58

:))) Azért készült róla néhny kedves és aranyos kép az utókornak.

derceto 2007.07.15. 21:33:13

Nyugodtan mondhatom, hogy Mogyoró már szerves részét képezte a közös mozizásoknak, szerintem mindenki megszerette, aki nálad megfordult. Kedden még én is miatta fújtam tele a zsepimet. Hiányozni fog. Nekem is sok macskám volt, most is van egy, igaz nem laktak velem, hanem a szüleimnél, kertes házban, de leginkább mégis az enyémek voltak, mert imádtam őket, és ők is engem. Mindig rám másztak, mert én mindig hagytam, pedig rettenetesen allergiás vagyok a macskaszőrre, de soha sem érdekelt. A család meg persze rajtam röhögött, amikor tüsszögtem. Persze mindet megsirattam, amikor meghalt, vagy eltűnt. Ez a mostani is lebegett már élet és halál között, de szerencsére még megvan. Ő is egy cirmos.

hinher 2007.07.16. 02:05:11

nem vagyok nagy macskabarát, de Mogyi jóarc volt. szevasz, macsek, fura, de tényleg hiányzol majd.

Angelus 2007.07.16. 06:45:29

Derceto, nem is tudtam hogy szereted a macskákat. Mondjuk sosem említetted. Álítólag én is allergiás vagyok a macskaszőrre, de eddig még nem vettem észre, hogy tűsszögnék, ha ez lenne, akkor sem érdekelne, mert egy macska, kutya ennél többet is megér, max. veszek még egy csomag pzs-t ha eljön az ideje.

süti 2007.07.16. 07:08:53

Mint mogyoró régi "fürdőszobája" mondom, hogy igazából sosem kedveltem a macskákat és a mai napig sem szeretem őket. Ő volt a kivétel. Nyugodjék békében!

Ismeretlen_1068 2007.07.16. 08:30:03

mogyi előtt én sem tudtam, hogy szeretem a macskákat. :\ köszönöm, hogy megemlékeztek róla ti is. ma este az is kiderült, hogy golyónak is rettenetesen hiányzik (eddig ugyanis nem nagyon hallatta hangját).

Ismeretlen_1068 2007.07.16. 11:06:33

kicsit utánajártam a baleset körülményeinek, s azt hiszem, nem az erkély a ludas. a hálószobában van egy billenőablak, melyet a hőség miatt kiakasztottam, hogy legyen valami légmozgás (sajna, a szárnyas ablakot nem lehet kinyitni, mióta a főbérlőm lefestette). ott nincs háló, de úgy gondoltam, nem is nagyon kell, mivel a macskák ki vannak tiltva a hálóból. azért néha-néha beszöknek, mert hát a macskák szeretnek szökni... így történhetett most is, mogyi ott bújkált, mikor lefeküstünk aludni, s talán azért keltem fel én is a zajra, mert ott történt, tőlem néhány lépésre...

ringsider 2007.07.16. 13:44:14

Részvétem...:-(

Ismeretlen_46562 2007.07.16. 14:04:50

Részvétem Ae! Így képek alapján tényleg nagyon jófej macseknak tűnik.

Kecske 2007.07.16. 19:16:20

Nagymamám macskája is az ablakon esett ki. Ráadásul nem halt meg azonnal, pedig a hat emeletet zuhant. :(

Ismeretlen_1068 2007.07.17. 01:29:11

azt hiszem, nem az emeletek számítanak, hanem a puszta szerencse. mogyi már esett ki ablakon: akkor ő is hat emeletet zuhant, s megúszta annyival, hogy beverte az orrát és úgy megszeppent, hogy 1-2 napig hangját sem lehetett hallani.

yeta 2007.07.17. 09:31:32

Nekem is van egy cicám, Zsömi King. Most lesz 8 éves és el nem tudom mondani mekkora haver. Mikor még panelban laktam egyszer hajnali 3kor, nem tudom miért, felpattant a szemem, felálltam és az ablakhoz mentem és lenéztem. Zsömi King lent laposkúszásba, megzavarodva rohangált. Leesett a 3. emeleti erkélyről. Egész éjjel fent voltam vele, reggel azonnal állatkórház. Nagyon szomorú ami Mogyival történt, kitartás neked. Bár nem könnyű napoknak nézel elébe gondolom nézd meg Zsömi King iWiW oldalán két kaland képregényét hátha kis mosolyt tud kicsikarni. Üdv: Yeti 3 napig nagyon kusban volt de megúszta. Még azon a héten egy havi fizetésem árából beredőnyőztettem az erkélyt, szúnyoghálóval végig és tákoltam neki egy kilátót. Azóta elköltöztünk és vígan éldegélünk egy földszinti nagyteraszos laksában és bár Zsömle sokat komolyodott, nem ugrabugrál annyit, ha nem látom a fotelból, percenként szaladgálok ki, hogy megvan e

yeta 2007.07.17. 09:33:15

Kicsit összekeveredett a szöveg. Hiába, néha összeszavakat a keverem...

Ismeretlen_27731 2007.07.17. 13:10:05

ó, Mogyoró :-( igazi félszerzet macsek-tündér volt tényleg... anyám is teljesen elolvadt tőle, meg mi is. én meg még ki is zártam a vécéjéből annó szegényt :-(

Ismeretlen_1068 2007.07.17. 14:19:20

nekem is most csattan hátamon az ostor, mivel anno olyan dolgokért kapott büntetést, melyekről most kiderült, hogy nem is ő volt a tettes. :\ viszont golyót mintha kicserélték volna. állandóan jön, dörgölőzik, dorombol, most is itt sertepertél körülöttem. régebben volt úgy, hogy le se szart. biztosan szeretet-hiányos.

Angelus 2007.07.17. 18:21:04

Szegény Golyó is egyedül érezheti magát, vagy már érzékeli, hogy Mogyi nincsen és most ővé a pálya.

Ismeretlen_23729 2007.07.18. 10:37:13

Ne hagyjuk szó nélkül, hogy Mogyoróval lehetett focizni. Más macskánál nem láttam ilyet, ő egyszerűen visszarúgta a műanyag labdát az embernek. Hiányozni fog, de tudom, hogy Elvisnél jó kezekben lesz.

Maya · mayaa@blogsome.com 2007.07.19. 21:08:42

Mikor ae-nak adtam Mogyit két éve, tudtam, hogy nála lesz a legjobb kezekben. Első naptól kezdve jól kijöttek és nem telt bele pár hét, Mogyi már teljesen otthonosan mozgott az új otthonában és meg sem ismert. A labdás trükkre még én tanitottam (vagyis ő magát) örülök, hogy ennyien szerettétek, csak azért volt ilyen kedves és különleges, mert szeretetben nevelkedett, remélem újjá születik és valami úton módon visszatalál hozzánk egy új testben. Tőlem esett ki a hatodikról és tényleg semmi baja nem lett egy kis sokkon túl. Talán most váratlanul érte, vagy nem volt fa, ami felfogja az esést. Sosem tudjuk meg, mindennek oka van, Mogyi gondolunk rád, én legalábbis éjjel nappal. :/ Ae köszönöm ezúton is a gondoskodó szeretetet és örülök, hogy mostmár szereted a macskákat :)

Ismeretlen_1068 2007.07.20. 10:12:25

én köszönöm. mogyinak pedig akkora lelke volt, hogy ezer új jövevényt megtöltött vele.

lasi 2007.07.20. 10:49:40

Bár nem ismertem a macsekot, de nagy állatbarát lévén szomorú azt hallanom, hogy egy ilyen fiatal cica eltávozott. Részvétem.

Louis Cypher 2007.07.20. 10:55:13

Retenetes ilyet olvasni. Felmegy az ember az xpress.hu-ra, és ez fogadja... :-( Át tudom érezni, milyen állapotban lehetsz, nekünk is van cicánk (egy tündér), nem is tudom mit tennék hasonló esetben. (A nyolcadikon lakunk.) Mondjuk pontosan emiatt az ablakon spéci macskaháló van, hogy őnagysága még a párkányra se tudjon felugorni. Kicsit ronda, ilyenkor 40 fokban kicsit megfőlünk, de nem baj. Ja, és Yeta: Zsömi Kinget üdvözli iwiw-es ismerőse, Nyafi.

Ismeretlen_9654 2007.07.21. 22:15:26

sajnálom mogyorót, nyugodjék békében.

Ismeretlen_70468 2007.07.24. 22:42:05

nekem is volt egy macskám, tök csipáztam még kissrác koromban. aztán egyszercsak eltűnt, biztos valami kutya vagy nemtommi megette. azóta nem szeretem a macskákat. nekem az a kis dög marad A MACSKA

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása