aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 21. 19:36:27

Kategória: Szólj hozzá!

főnök. ma találkoztam a volt boss-szal. utoljára április közepén láttam, amikor oly kecsesen mondtam fel, hogy szinte földet se érte a lábam, úgy repültem ki az ajtón (a félreértés elkerülése végett közlöm: azért, mert úgy örültem a szabadulásnak, és nem azért, mert megküldtek hátulról). akkoriban még csak két hete tartott a fogyókúrám, s kb. minusz 3-4 kilónál jártam csupán, amit a szemfülesebbje már észrevehetett, ő viszont azzal búcsúztatott, hogy "hű, mekkora vagy, elférsz?". szóval ilyen kedves ember volt. aztán ma újra látott, s keményen megvizslatott közelülő malacszemeivel. "hmm, te barna vagy, most jöttél meg nyaralásból?" kérdezte, miközben összeszűkült szemekkel bámult. "nem, szoktam járni úszni, s ez a mellékhatás." továbbra is bámul, szinte hallom, ahogy kattognak benne a fogaskerekek. tiktakreccsdangdangsiuiuiuiiiibangsssshhhhhhnyekkhmhmhmhmAHHA! "fogytál?" felcsillan a szeme. "áh, csak 1-2 kilót." "hmmm." "na jó, 35-öt." még jobban felragyog a képe. "hát persze, vékonyabb az arcod, és ezért ilyen sötét, mert összement és izé, a szemed is sötétebb, és ezért vagy barnább." aham. most már értem, hogy etiópiában miért olyan fekete az a sok-sok sovány ember.

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr864533594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása