aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 21. 09:28:38

Kategória: Szólj hozzá!

a tettek mezején. a "hamis a baba" bejegyzésben írtam arról, hogy jártam a daily price-szal egy hete. persze, első felindulásomat követően beúszott a képbe a szarok rája, de aztán mégis győztek az elveim, s elkezdtem telefonálgatni. a magyar bürokrácia példaértékű. először felhívtam a fogyasztóvédelmi főfelügyelőséget, ahol egy unszimpatikus hölgy a hangomba vágott azzal, hogy ők használt termékekkel nem foglalkoznak. hiába próbáltam célozni arra, hogy ezek nem használtak voltak, csak annak "álcázták" őket, hogy az ember ne csodálkozzon a jelentős árengedményen. (másrészt, ki vesz manapság kalóz dvd-t 3000 forintért?) átirányított a gazdasági versenyhivatalhoz, ahol már jóval készségesebbek voltak, csak hát ez nem az ő szakterületük. mondták, hogy forduljak bizalommal az APEH-hoz, sőt még a hölgy vissza is hívott egy telefonszámmal, hogy itt majd biztos segítenek. miután az APEH oldalán megadott kék szám csak a nyomtatványok kitöltésében segít, így feltárcsáztam az exkluzív námbört, ahol a hölgy szépen végighallgatott, majd azt tanácsolta, forduljak a fogyasztóvédelemhez. ehh. bezárult a kör? franckarikát: húztam neki farkincát (s így lett belőle Q, mint a qrva anyátok :): felhívtam az ASVA-t, ahol velem együtt felháborodtak az eseten és azon, mennyire inkompetens a vevők védelme magyarországon, s megígérték, hogy kiszállnak a helyszínre. én megadtam szépen a nevem és telefonszámom, hogy ha van további kérdésük, szívesen rendelkezésükre állok, meg mindenképp értesítsenek a fejleményekről. remélem, nem az lesz a következő lépés, hogy megjelennek nálam és megbűntetnek a három hamis dvd-m miatt...

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr474533592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása