aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 09. 07:03:43

Kategória: 1 komment

szevasz! mostantól létezem. velem együtt annyi minden jött a világra, mégis engem sikerült megtartanod, pedig nyűgös vagyok, éhes vagyok, keveset alszom, sokat beszélek, s nememre nem jellemző módon szeretem, ha valaki felvesz és elringat. hogy ringassam el magam? hagyjál már! társas lény vagyok, bazzeg, ringasson el más. no, nyitánynak ennyi bőven megteszi.

Címkék

offtopic aeonflux

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr104533527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2012.04.24. 14:38:53

már majdnem 7 éve...jesszusom :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása