Bár a Self/less sztorija első olvasatban még mindig az Alkonyzóna némelyik epizódjáéra hajaz – ahogy azt a legfelső alkotás jóformán összefoglalja –, valamint egyelőre az sem tiszta, Laura Palmer hogy kerül Tarsem Singh új filmjének középső plakátjára, a legalsó, minimalista logós változatot Da Vinci szellemének evidens megidézése ellenére, sőt talán épp amiatt gondolkodás nélkül kiraknám a szobám falára. A szinopszist lent olvashatjátok, az amerikai bemutató dátuma 2015. július 10.
A történet szerint egy rákban haldokló, dúsgazdag arisztokrata (Ben Kingsley) tudatát egy radikális orvosi eljárással áttöltik egy egészséges fiatalember (Ryan Reynolds) testébe, ámde természetesen semmi sem az, aminek látszik. Amikor új tulajdonosaként elkezdi feltárni az elfoglalt szervezet származásának rejtélyét, kénytelen rádöbbenni, hogy nem egy üres porhüvelyt kapott, ahogy azt ígérték neki. Ellenben "elődjének" volt, vagy inkább van egyénisége, élete, családja, és nem kérdés, hogy mindezt vissza akarja szerezni. Ezért aztán őt, az átplántált személyiséget betolakodóként kezeli, és a gyilkosságtól sem riad vissza annak érdekében, hogy újra a saját testét használhassa. Tovább romlik a helyzet, amikor szembe kell néznie a fenyegetéssel, hogy elveszíti az irányítást a közösen birtokolt corpus felett, aminek az eredeti gazdája öntudatra ébredésével törlődik a "bitorló" elméje.