aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: batman v superman - dawn of justice (2016) Richter Géza
2015. március 26. 06:39:00

Kategória: film 9 komment

A találgatásoknak és takargatásoknak vége, egy lesifotótémát kipipálhatunk, ugyanis az Entertainment Weekly-ben megjelent az első hivatalos kép Lex Luthorról. (Megmondtam, ugye? De nem? De de.) Bárki bármit mond, Jesse Eisenberg kivételes talentummal rendelkezik, biztos vagyok benne, hogy lubickolni fog a szószkavarás örömeiben. Ha rühellted az eddigi filmjeiben, az azért volt, mert piszok jól játszotta el a rá osztott szerepeket, és ezzel nyitotta ki a bicskát a zsebedben. A lapozás után a fotó két változatát vételezhetitek szemre, de vigyázat, a színes – bármennyire is hihetetlen – a fekete-fehérhez képest árulkodhat a történet részleteiről: legalulra csak a SPOILERT nem bánók görgessenek!

lex_luthor.jpg

lex_luthor_ew_01.jpg

lex_luthor_ew_02.jpg

Címkék

jeremy irons superman comics batman ben affleck warner zack snyder david s goyer dc intercom sequel laurence fishburne superhero diane lane amy adams dc comics holly hunter wonder woman jesse eisenberg jason momoa entertainment weekly man of steel henry cavill filmhir film kep film kep lesi filmkep filmkep lesi gal gadot batman vs superman

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr907305536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.26. 08:31:26

hí, nem csípem a csávót (nem tudom miért, de nem), de ez a kopasz fej nagyon jó.
Simán hihető luthor, és simán hihető gonosz.

pofallgalaxies 2015.03.26. 08:51:02

Én kifejezetten bírom Eisenberget, és nagyon várom már, hogy mi lesz ebből. Ezzel a fejjel kellőképp ellenszenves, L.L. szerepe jól fog állni neki, csak győzzük kivárni.

LasDen 2015.03.26. 09:50:59

Kopasz. Na bumm. Annyira nem csigázott fel. De legalább már kevesebb, mint egy év van hátra :D

LasDen 2015.03.26. 10:20:46

@doggfather: Vak (még) nem vagyok :D De akkor sem nagy kaland ez a kép....

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.26. 10:31:38

@LasDen: jah, bocsi.

Én vagy 3 percig néztem mire rájöttem. :D
Azt hittem esetleg más is béna nem csak én.

Laslo_ 2015.03.26. 11:13:22

Vajon Luthort itt is úgy szöktetik meg mint a Superman IV-ben? :D

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.03.26. 11:38:00

A színes kép egyértelműen utólagos Photoshop színezés. Abból sem a legjobb.

Olifat 2015.03.28. 19:34:20

"a színes – bármennyire is hihetetlen – a fekete-fehérhez képest árulkodhat a történet részleteiről"

Ez azokra is vonatkozik akik nem ismerik Superman történetét? :)
Úgy értem a fekete-fehér képen is ki lehetett szúrni a Luthor szemein visszatükröződő alakot, de az miért olyan nagy szám? :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása