aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a beavatott-sorozat: a lázadó [insurgent] (2015) Richter Géza
2015. január 29. 19:00:20

Kategória: film 1 komment

A beavatott folytatása is megkapta a maga sportos, exkluzív és semmitmondó másfél percét. "Whatever".

Címkék

sci-fi trailer sci fi naomi watts kate winslet sequel lionsgate young adult shailene woodley miles teller

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr527121879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitiiii 2015.01.30. 09:22:42

Megnéztem az első részt. Hát egynek jó, tehettek volna bele jobb pasit. Elolvasom nyelvgyakorlásként a 2.részt könyvben - végül is tiniirodalom, jól érthető angol - érdektelen, de végén van egy kis fordulat, amitől kíváncsi lettem. A harmadik rész olyan hihetetlenül unalmas és érdektelen volt, hogy a felénél abbahagytam és elolvastam egy blogon mi lesz a vége. Hát jó, hogy nem szenvedtem végig...
Érdektelen, karakter nélküli színészekkel. Lehet, hogy nem én vagyok a célcsoport...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása