aeon flux

ready for the action now, danger boy?

játéktrailer: sons of anarchy - the prospect (2015) Richter Géza
2015. január 13. 11:30:09

Kategória: jatekhaz 5 komment

Én nem vagyok nagy gamer (sőt), de hiába Kurt Sutter maga osztotta meg, hiába "rough cut", és hiába mobilra készül a játék, lássuk be: ha nem az adott sorozatról lenne szó, ez az előzetes szót sem érdemelne.

Címkék

apple telefon iphone kurt sutter fx tv sorozat ipad sons of anarchy game trailer game video

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr627067391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.01.13. 12:13:41

hát én még kisebb gamer vagyok, de a sorit szeretem mégse érdemel szót ez az izé. :S

Cucuminator 2015.01.13. 16:26:00

Mert ez a trailer ugye akkora durranás volt: www.youtube.com/watch?v=u14YHB_u5D0

Várjuk meg szépen a végeredményt, nem kell egyből leírni. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.01.13. 16:36:12

@Cucuminator: Ez hátborzongatóan jó volt. Nem úgy, mint a posztban szereplő. :)

Cucuminator 2015.01.13. 17:21:58

@Zalaba_Ferenc: Nekem egyik előzetes sem jött be.

A trágya grafika mindkettő játáknál adott, de gondolom a SoA-ban is a történeten lesz a hangsúly. Egy előzetes meg nem garancia a végtermékre, bár őszintén szólva én sem vagyok túl bizakodó. :D

Azt lehet tudni, hogy ki írta a játék történetét?

Richter Géza 2015.01.13. 19:01:17

@Cucuminator: nem a játékot írtam le, az előzetest minősítettem :) . a honlapját belinkeltem a szövegbe, kutyafuttában pedig csak annyi infót találtam, h a cuccot az Orpheus Interactive fejleszti.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása