aeon flux

ready for the action now, danger boy?

scarlett johansson lesz kuszanagi őrnagy Zalaba_Ferenc
2015. január 05. 19:45:00

Kategória: film 18 komment

A pletykák igaznak bizonyultak: Scarlett Johansson játssza el a Páncélba zárt szellem (Ghost in the Shell) élőszereplős változatának főszerepét, írja a Variety. Valószínűleg a lökést a Lucy globális sikere adta, ugyanis a GitS mesterségesen tuningolt főhősnője is hasonló természetfeletti tulajdonságokkal rendelkezik, mint Luc Besson kreálmánya, ugyanakkor Kuszanagi őrnagy ázsiai drogbárók helyett egy transzcendens ellenféllel - egy titokzatos mesterséges intelligenciával - találja szemben magát, feltéve, ha Rupert Sanders (Hófehér a vadász) filmje követni fogja az eredeti manga/anime eseményeit. 

scarlett_johansson_gits.jpg

Címkék

sci-fi remake cyberpunk sci fi scarlett johansson casting ghost in the shell gits adaptation filmhir asian cinema rupert sanders asian movies film hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr27045075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.01.05. 19:50:30

Hmmm, tehát nem sok ruha lesz rajta. Ezt már szeretjük. :DDD

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.01.05. 19:56:00

@Zalaba_Ferenc: Akkor neki se kell állni. Japán animét PG-13-ban. Április 1. még odébb van. :)))

Frankie333 2015.01.05. 20:01:10

Elég vicces, hogy bárkit kiválasztanak egy szerepre egy olyan filmben nyújtott alakításért mint amilyen a Lucy. Meg, hogy pont Scarlet Johansson, valahogy annyira nem szimpatikus nekem a csaj már azóta, hogy megismertem az Iron Man 2-ben. Mindegy, majd meglátjuk, maga a film érdekel.

Atkakukac1989 2015.01.05. 20:08:08

Ha Jolie 15 évvel fiatalabb lenne, tökéletes lenne a szerepre. Így viszont úgy gondolom, Scarlett sem rossz. Az igazi kiváló választás Michelle Rodriquez lenne, de sajnos ő nem akkora húzónév. És sosem lesz az. :(

szkristof92 2015.01.05. 20:51:31

Nem szeretem a vészmadarat játszani, de én nem látok fényes jövőt ennek a filmnek.

killerbasser 2015.01.05. 21:37:59

Én inkább a rendező miatt aggódnék. Számomra egy niemand a csávó. Scarlett Johansson életművében meg nem feltétlenül az Iron Man 2-t tartanám etalonnak, nekem is tetszik, ha ő kapja a szerepet.

batboy 2015.01.05. 21:44:01

nincs véleményem és ezt fontosnak tartottam leírni :D

2015.01.05. 23:46:54

scarlett is volt már transzcendes meg mesterséges is (her, lucy) most meg egy ilyennel fog küzdeni, hát nagy újdonság lesz.
gondolom mindenki látta ki a harmadik helyezett a national soc. of film critics listáján a legjobb színésznő kategóriában...

LasDen 2015.01.06. 00:49:17

Amíg nem kap zöld utat, addig tökmindegy ki írt alá ennél a pokolnál. Minimál költségvetésből minimál film lesz, ha lesz...

exilis 2015.01.06. 08:32:53

A Gits újrája felett eljárt az idő, mert annak a fő erőssége az újszerű és zseniális vizualitás, amit azóta teljesen elkoptattak a másolók. Élőben ez csak egy mátrixszerű uncsi lesz.

Oktogon8 2015.01.06. 11:38:18

@szkristof92:

"Rupert Sanders (Hófehér és a vadász)"
- nálam itt bukott a film.

Inkább megnézem az új GiTS mini-sorozatot
en.wikipedia.org/wiki/Ghost_in_the_Shell:_Arise

Spawn85 2015.01.06. 18:35:16

Nekem is inkább a rendező személye miatt kérdéses inkább a film egyelőre.

Megnézem ha lesz belőle valami, Scarlett-et bírom (tavaly meg végre élőben is láttam az Amerika Kapitány 2 premierjén) talán A Sziget-ben kedveltem meg anno (ami szerintem egy eléggé alulértékelt film) bár a Lucy mondjuk annyira nem jött be. (Jól indult de szerintem a végére nagyon elgurult Besson-nál a gyógyszer)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2015.01.11. 03:16:34

háát. szerintem a szende és (majnemmindig) bamba tekintetű Scarlett nem nyerő választás. oké nagy mellek, bomba alak, stb..

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2015.01.11. 16:46:42

@Atkakukac1989: "Ha Jolie 15 évvel fiatalabb lenne, tökéletes lenne a szerepre." - nekem is Jolie jutott eszembe, szerintem amúgy még egy 10 évvel fiatalabb Jolie is zsííír lenne.

Gondolkodtam, és beugrott pl dr Háúz 13-asa, vagy Jennifer Connelly...

Olivia Wilde -> vidadetemporada.files.wordpress.com/2011/04/13.jpg
hát nem nehéz elképzelnem Kusanagi-nak.....

Zitiiii 2015.01.16. 13:53:27

Ne Joliet, ne ostoba tekintetűt Scarletet! Nem hiszem el, hogy nincs valaki aki nem középkorú lerágott csont!

2015.01.16. 16:52:38

@Zitiiii:

középkorú "

az legszűkebb értelemben a 45, legtágabban a 35 feletti.
aki az alatt van, nem az.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása