aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar poszter: annabelle (2014) Zalaba_Ferenc
2014. szeptember 25. 18:50:00

Kategória: film 8 komment

Úgy tűnik, a horror műfaja nálunk egyenlő a 18-as karikával. De legalább ehhez a plakáthoz megy a vörös szín.

poster_annabelle_hun.jpg

Címkék

horror poster poszter magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr106731939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2014.09.25. 19:41:31

Vajon sikerül még a The Conjuring névre hallgató kliséparádét is alulmúlni? Szerintem igen.

-creeper- 2014.09.26. 07:45:26

Szerintem is, de azért szerintem beülök rá, meglátjuk.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.09.26. 08:56:18

@Pitypalatty úrfi:

Anyám krumplifőzeléke is kliséparádé, mert mindig ugyanúgy csinálja, mégis megeszem kéthavonta egyszer.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.09.26. 09:07:26

@Pitypalatty úrfi: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): ...és hát a Démonok között egészen minőségi krumplifőzelék, a krumplifőzelékek között az egyik legjobb. :)

minnifield űrhajós 2014.09.26. 17:34:50

sajnos a filmek 95 %-a klisé. meg az élet 95%-a is klisé. baromi nehéz ám így 2014-ben újat mutatni bármiből is. focimeccset is leülünk megnézni, pedig mind ugyanarról szól: 90 percig rohannak, van bedobás, gól, szabálytalanság, fordulat, győztes, vesztes. mint az egész életben.
meg a filmekben.

NightBagoly 2014.09.27. 07:55:46

@Pitypalatty úrfi: Bárcsak sikerülne hozni annak a kliséparádénak a hangulatát, én lennék a legboldogabb ember a földön. Még mindig nem bocsátottam meg Hollywoodnak, hogy James Want elvitték tucatpopcornsorozatot forgatni, Raimi óta a legegyedibb látásmóddal rendelkező direktor volt a zsánerben.

Dean6 2014.09.28. 22:32:31

2007-ben volt egy filmje James Wan-nek, azt hiszem a Halálos hallgatás néven futott, nem volt rossz és ugyan ez az alap story.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.09.29. 13:17:15

@NightBagoly:
Nem csak ebben a zsánerben! Csinált ő akciófilmet is, és abban legalább annyira szeretem a munkáját, mint a horrorokban.
Én külön vártam, hogy Wan életet lehel a "tucatpopcornsorozatba", mert sokkal erősebb rendezőnek tartom annál, mint hogy egy olyan megkopott fényű versenyverda csak úgy bedarálja, mint a F&F... de erre most mindenképpen rá fogja nyomni a bélyegét Paul Walker halála.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása