Volt már elég találgatás, félrevezetés, álhír és tökölés, úgyhogy hagyjuk a rizsát, íme a lényeg: John Boyega (Idegen arcok), Daisy Ridley (A néma szemtanú), Adam Driver (Csajok, Llewy Davis világa), Oscar Isaac (Llewyn Davis világa), Andy Serkis, Domhnall Gleeson és Max von Sydow csatlakozott az eredeti háborús csillagokhoz, akik közül Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels, Peter Mayhew és Kenny Baker tér majd vissza a Disney égisze alatt fogant új trilógiába.
a star wars új szereplői... végre
2014. április 29. 19:13:00
Kategória: film 37 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr86098664
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szkristof92 2014.04.29. 19:23:02
Max von Sydow, na ez egy nagyon szimpatikus húzás volt a kasztingosok részéről, egy színészlegenda mindig csak erősíteni tudja az összetételt. Majd meglátjuk, hogy a (számomra nagyrészt ismeretlen) fiatal titánok hogyan teljesítenek.
Kovács Erzsébet 2014.04.29. 19:53:08
Sóhaj. Szegényebbek lettünk egy ígéretes sith-tel. De hát úgyis túl ismert ahhoz, hogy ne okozott volna zavart az erőben.
ungverjaland 2014.04.29. 20:00:09
Csak annyit mondanék, hogy Max von Sydow. A film mondjuk tuti szar lesz, de legalább benne van Max von Sydow. Meg Oscar Isaac.
Andrews 2014.04.29. 20:26:47
Sidow-nak én is nagyon örülök jó látni ha egy színészlegenda újra öregbíti (Alec Guiness után) a saga-t!
Andy Serkis pedig ha megint egy CGI karaktert alakít az sose jelent rosszat!
De hol van Billy Dee Williams azaz Lando????
Andy Serkis pedig ha megint egy CGI karaktert alakít az sose jelent rosszat!
De hol van Billy Dee Williams azaz Lando????
Andrews 2014.04.29. 20:27:57
Lehet hogy Lando fia lesz Boyega? A lány meg Luke vagy Leia lánya? Talán Brendon Gleeson fia is egyikük gyereke lesz.
batboy 2014.04.29. 20:30:33
Max von Sydowról nem is tudtam! elmondhatatlanul örülök, hogy ha láthatom a Dredd bíró sztárját! még a Rém hangosant is megnéztem miatta moziban. :D
wayage 2014.04.29. 20:45:57
Ez idáig egy jó pont :) A régi szereplők, Max von Sydow, Oscar Isaac, Andy Serkis és jó sok új arc.
Jester. 2014.04.29. 22:42:29
@ungverjaland: Kösz, hogy szólsz, hogy tuti szar lesz! Így nem fogom megnézni. A mérhetetlen bölcsességeddel megspóroltad nekem a mozijegy árát.
Csak hülyéskedtem, tudom ám, hogy csak a sznobság beszélt belőled. :)
Csak hülyéskedtem, tudom ám, hogy csak a sznobság beszélt belőled. :)
ungverjaland 2014.04.29. 22:47:49
@Jester.: Sznobság? Nem. :)))
Egyszerűen az eredeti filmek sok egymástól független tényező szerencsés együttállásának köszönhetően lettek olyanok, amilyenek, és elég kevés rá az esély, hogy ez megismétlődjön. (Lásd később készült borzalmas SW filmek)
De mindenki nézze meg nyugodtan (valószínűleg én is meg fogom nézni), és ha mégsem lesz szar, akkor majd úgyis önként bevallom, hogy tévedtem. Becsszó.
Egyszerűen az eredeti filmek sok egymástól független tényező szerencsés együttállásának köszönhetően lettek olyanok, amilyenek, és elég kevés rá az esély, hogy ez megismétlődjön. (Lásd később készült borzalmas SW filmek)
De mindenki nézze meg nyugodtan (valószínűleg én is meg fogom nézni), és ha mégsem lesz szar, akkor majd úgyis önként bevallom, hogy tévedtem. Becsszó.
LasDen 2014.04.29. 23:32:32
Végre. Annyira jó érzés, hogy végre kiderült. Nem ismerem őket, de akkor is :D Max von Sydow meg még él? o_O :D
De milyen már, hogy a fekete srác, csak azért mert fekete, egyből Lando fia, mert ugye más fekete ember a galaxisban nem nagyon volt (még Windu)...:DD
De milyen már, hogy a fekete srác, csak azért mert fekete, egyből Lando fia, mert ugye más fekete ember a galaxisban nem nagyon volt (még Windu)...:DD
Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.04.30. 00:06:48
Tetszik ez a szereposztás, szimpatikus. Mármint azon része, melyet ismerek.
ungverjaland 2014.04.30. 00:08:22
@LasDen: "Max von Sydow meg még él?" És nem csak, hogy él, de csomó filmben szerepel még most is. Persze nyilván kisebb szerepekben. (Én mondjuk azon szoktam meglepődni, amikor évente egyszer eszembe jut, hogy Kirk Douglas még mindig él. Bár ő valószínűleg halhatatlan.)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 10:44:05
@szkristof92: hát igen, bár ő úgy legenda, mint ahogy a Háború és Béke is klasszikus: mindenki tudja róla, csak nem olvasta még soha senki. Konkrétan nekem Max von Sidow egyetlen szerepe, ami beugrik, a Dredd bíró, hehe.
SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2014.04.30. 10:49:50
@LasDen: Vader elég fekete nem? :D Amúgy meg van ott még legalább annyi kék, meg zöld, meg lila, meg kitudja még milyen színűek :)))
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 10:50:06
@ungverjaland: én pl. azon gondolom kevesek közé tartozom, akik jobban szeretik az újabb SW-t, mint a régit. Meg is mondom, miért: engem az nem érdekel, hogy mennyire korszakos vagy újító vagy akármi volt a MAGA idejében (én kb. akkor születtem, amikor a SW). A lelki mélységek és a jellemfejlődés nem érdekel (ha érdekel, akkor könyvet olvasok, ott van lehetőség ezt ábrázolni), bár ha érdekelne, akkor az új SW-ben a karakterek motivációi, jelleme sokkal összetettebb (nem bonyolult, de egy fokkal azért összetettebb annál, hogy vannak a született jók és a született gonoszak, mint a régi SW-ban). Szval nekem sci-fiben 2 dolog érdekes: mennyire látványos és milyen jók a csaták, harcok. HA innen nézem, akkor az jban sokkal látványosabb, megkomponáltabb, technikásabb harci jelenetek vannak. A másik, és erről nem az eredeti film tehet, de egyszerűen a 70-es évek végén, 80-as elején nem tartott ott a technológia, hogy érdemes legyen sci-fit csinálni. sosem értettem a régi SW rajongóit, nem zavarja őket, hogy pl. Jabba várában egy kék plüsselefánt játszik egy szívószálon, és a bábok 90%-áról első blikkre lesír, hogy egy hajdinával tömött akrilzokni, amire 2 pingponglabdát varrtak szemnek?
Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.04.30. 11:03:43
@vészmadár (pica pica): Nem láttad Az ördögűzőt? Ejnye.
Jester. 2014.04.30. 12:08:38
@ungverjaland: Megvan még valahol szegény. Időközben a fia utolérte öregségben. Legalábbis látványra.
Sütemény1975 2014.04.30. 12:25:22
@vészmadár (pica pica): az Ördögűző nem annyira híres film, valóban :))
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 12:59:09
@Zalaba_Ferenc: de, láttam. Csak nem rémlik, hogy abban ő volt. De ugye nem azt írtam, hogy nincs más filmje, hanem azt, hogy nekem speciel hirtelen csak az ugrik be.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 13:04:18
@Sütemény1975: de ahogy nézem, mivel mindenki CSAK
az Ördögűzőt kapja elő, kivétel nélkül, olyan SOK híres azért nincs, hehe:)
megnéztem a filmográfiáját, van benne pár olyan, mint a Különvélemény, a Conan vagy a Dredd, amiket tudok hova tenni. Nagyjából nekem ennyi.
az Ördögűzőt kapja elő, kivétel nélkül, olyan SOK híres azért nincs, hehe:)
megnéztem a filmográfiáját, van benne pár olyan, mint a Különvélemény, a Conan vagy a Dredd, amiket tudok hova tenni. Nagyjából nekem ennyi.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 13:08:04
@Németh Barna: valóban nem. Nem nézek "komoly" filmeket, mint írtam is, mert sztem a komoly film egy szereptévesztés. Jellemfejlődés, lelki mélység meg ilyenek, azok a könyybe valók, ott le lehet írni, ki lehet bontani. a film azért van, hogy LÁTVÁNYOS legyen. Pörgős cselekménnyel és vizuális orgiával, hogy 1,5-2 órára kikapcsolja az agyad a munkából, családból, az egész mókuskerékből. Bocsi, de erre sokkal alkalmasabb egy kaszabolós mutánsos horror, mint mondjuk a Hetedik pecsét, hehe.
Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.04.30. 13:22:22
@vészmadár (pica pica): Engem például meglepett, hogy mennyi kommersz cuccban játszott (Conan, Dűne, Soha ne mondd, hogy soha), miközben én olyanokból emlékszem ár, mint A hetedik pecsét vagy A hódító Pelle, meg persze Az ördögűző, amiben olyan öregre maszkírozták, ahogy most kinéz. :)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 13:31:54
@Zalaba_Ferenc: igen, gondolkodtam, hogy mi is volt ő a Dűnében, még az arca is megvan, meg a ruha is, asszem talán ő volt Liet (Kynes, a császári ökológus).
ungverjaland 2014.04.30. 15:36:09
@vészmadár (pica pica):
"engem az nem érdekel, hogy mennyire korszakos vagy újító vagy akármi volt a MAGA idejében"
Engem sem. Mármint részben igen, de ebben az esetben az eredeti filmek csak simán nagyságrendekkel jobbak. Minden tekintetben.
"új SW-ben a karakterek motivációi, jelleme sokkal összetettebb"
LOL
"70-es évek végén, 80-as elején nem tartott ott a technológia, hogy érdemes legyen sci-fit csinálni."
Erre tényleg nem tudok mit mondani. 2001: A Space Odyssey, Solaris, Alien, Blade Runner. Hogy csak párat említsek a valaha készült legjobb scifi filmek közül.
"engem az nem érdekel, hogy mennyire korszakos vagy újító vagy akármi volt a MAGA idejében"
Engem sem. Mármint részben igen, de ebben az esetben az eredeti filmek csak simán nagyságrendekkel jobbak. Minden tekintetben.
"új SW-ben a karakterek motivációi, jelleme sokkal összetettebb"
LOL
"70-es évek végén, 80-as elején nem tartott ott a technológia, hogy érdemes legyen sci-fit csinálni."
Erre tényleg nem tudok mit mondani. 2001: A Space Odyssey, Solaris, Alien, Blade Runner. Hogy csak párat említsek a valaha készült legjobb scifi filmek közül.
exilis 2014.04.30. 15:43:03
@vészmadár (pica pica): Fura mód én pont ellenkezőleg látom. A plüsselefánt, meg a pingponglabda ott van, valós, piszkos, koszos, gyűrött, lélegző, élő. És ez a vásznon is meglátszik. Nagyon kevés olyan digitális lény született eddig, aminél ne lógna ki a lóláb, ne lenne túl steril. Engem ezért is taszított az új SW sorozat, anyagtalan PC játékot láttam magam előtt, és nem filmet. Én örömtáncot lejtenék, ha megtudnám, hogy cgi nélkül, bábokkal forgatják le az új részeket. Persze ez lehetetlen, sajnos :(
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 15:55:41
@ungverjaland: a régi SW-ben az egyetlen, kicsit összetett karakter Han Solo. Ő is inkább csak kicsit csibész. Mégis, a többiek miféle jellemfejlődésen mennek keresztül? született jóból választások sorain át született jók lesznek? Még Vader filmvégi javulása is olyan beleerőltetett, gyakorlatilag semmilyen előzménye nincs a 3 részben, egyszercsak megtörténik...
Technológia: a felsoroltakat ne úgy nézd, hogy AKKOR mennyire jónak tűnt. Nézd azt, technikailag, hogy jó vagy sem? Látod, hogy trükk, vagy sem? Számomra az első film, amelyben TUDTAM, hogy trükkök vannak, de LÁTHATÓ nyoma ennek nem volt, az a Harry Potter talán negyedik része lehetett. MINDEN, ami addig történt a filmtörténelemben, elsőre láthatóan trükk. Nem attól, mert tudod, hogy nincsenek törpék a valóságban, hanem mert egyszerűen vibrál a kontúrja, vagy meg látszik, hogy gumi az orra, vagy, mint az SW-ben, nem úgy mozog, mint egy élőlény, hanem mint egy báb. El lehet ezektől vonatkoztatni, persze, de ne állítsuk, hogy az Űrodüsszeia trükkjei egy pillanatra is azt az illúziót keltették, hogy ez nem ezek nem trükkök...
Technológia: a felsoroltakat ne úgy nézd, hogy AKKOR mennyire jónak tűnt. Nézd azt, technikailag, hogy jó vagy sem? Látod, hogy trükk, vagy sem? Számomra az első film, amelyben TUDTAM, hogy trükkök vannak, de LÁTHATÓ nyoma ennek nem volt, az a Harry Potter talán negyedik része lehetett. MINDEN, ami addig történt a filmtörténelemben, elsőre láthatóan trükk. Nem attól, mert tudod, hogy nincsenek törpék a valóságban, hanem mert egyszerűen vibrál a kontúrja, vagy meg látszik, hogy gumi az orra, vagy, mint az SW-ben, nem úgy mozog, mint egy élőlény, hanem mint egy báb. El lehet ezektől vonatkoztatni, persze, de ne állítsuk, hogy az Űrodüsszeia trükkjei egy pillanatra is azt az illúziót keltették, hogy ez nem ezek nem trükkök...
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 15:56:15
@totorohun: persze, ott van, viszont nem tűnik élőlénynek. ez a baj.
ungverjaland 2014.04.30. 16:03:56
@vészmadár (pica pica):
Hát nem azt mondom, hogy az eredeti filmek lennének a filmtörténelem intellektuális csúcsai, de az új filmekben annyi logikátlanság van, hogy szerintem már tuti írt belőle valaki 200 oldalaas disszertációt.
Nyilván mindig tudod, hogy vannak trükkök, mindig látható, ez a filmkészítés alapja. A kérdés az, hogy tud-e a film annyira érdekes lenni, hogy ne a trükköket nézd, hanem magát a filmet. Én pedig azt mondom, hogy 200-szor újranézem a Solarist vagy a 2001-et, de Harry Pottert tuti nem. Akármennyire jók a számítógépes szuper mega giga CGI effektek. Ez mindig csak egy eszköz, használni is tudni kell.
Hát nem azt mondom, hogy az eredeti filmek lennének a filmtörténelem intellektuális csúcsai, de az új filmekben annyi logikátlanság van, hogy szerintem már tuti írt belőle valaki 200 oldalaas disszertációt.
Nyilván mindig tudod, hogy vannak trükkök, mindig látható, ez a filmkészítés alapja. A kérdés az, hogy tud-e a film annyira érdekes lenni, hogy ne a trükköket nézd, hanem magát a filmet. Én pedig azt mondom, hogy 200-szor újranézem a Solarist vagy a 2001-et, de Harry Pottert tuti nem. Akármennyire jók a számítógépes szuper mega giga CGI effektek. Ez mindig csak egy eszköz, használni is tudni kell.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 16:21:20
@ungverjaland: az egész SW univerzum nyilvánvalóan bárgyú, összetákolt, gyermeteg, és logikai hibákkal viselős. Ezt a részt akkor hagyjuk is, minthogy mondtam, nem érdekes, és neked sem. A trükkök szerepéről meg úgy tűnik, szögesen ellentétes a felfogásunk. Abban egyetértek, hogy eszköz. ÉS mivel az, ezért akkor jó, ha nem veszed észre. Mint írtam, én is el tudok tőle vonatkoztatni, de ettől még technikailag az Űrodüsszeia nem veheti fel a versenyt a Bridget Jones-szal (ahol annyi volt a vizuális effekt, hogy főhősnőnk bugyiban állhatott a hóesésben, mégsem fagyott szét a segge, mert nem igazi hó volt. Viszont nem tudtad megmondani, hogy nem igazi hó, mert igazinak tűnt, köszönhetően a kellően fejlett szoftvernek és hardvernek. EZT értem az alatt, hogy sokkal jobb technikailag. A Harry Potter lekicsinylését soha nem értettem, sem könyvben, sem filmben. Különösen SW vagy Gyűrük ura rajongóktól, mert a HP egy jól megírt könyv. Koherens, összetett alternatív univerzum, amely köthető a mi valóságunkhoz. A karakterek karakterek, megkülönböztethetők, jellegzetesek, bonyolultak, sokféle motivációval, igazi utat járnak be, nem jók vagy rosszak, hanem emberiek. Ehhez képest akár az SW, akár a LOTR karakterei és világa bárgyú és gagyi (már persze ha az emberi vonásokat tekintjük, azaz a bonyolult jellemet és az összetett karaktert). A HP filmek meg visszaadják a könyvet olyan mértékig, ahogy azt egy film megteheti (nyilván mindig mindenkor hiányosan).
Gunner 2014.04.30. 16:25:29
Alighanem én leszek itt az egyetlen aki tényleg egyformán szereti a régi és az új trilógiát is. Lehet az az oka, hogy '82-es születésű vagyok, így igazából 5-6 éves kis lurkóként láttam az eredetit, meg a '99-es I. Résznél sem voltam éppen öreg, a magam 16-17 évével.
Engem mindkét trilógiánál magával ragadott a világa, a hangulata, a kaland, a karakterek, meg úgy minden. Az sem érdekel, hogy milyen technikával volt elkészítve. Nekem ugyanúgy jó a stop motion meg a bábok, mint az, ha mindent CGI-vel oldanak meg. A lényeg, hogy működjön és működött is.
Amit viszont megjegyeznék és ezért biztos fogok kapni, de: Az új trilógiát általában két féle ember kritizálja. Az egyik, aki a nálam picit idősebb korosztályt képviseli és görcsösen ragaszkodik a gyerekkori nosztalgikus emlékeihez meg vágyaihoz. Ők alighanem elképzelték a fejükben, hogy hogy volt a sztori előtte, meg utána, a végeredmény meg nem passzolt ehhez, hát "fúj, gonosz George Lucas, megerőszakoltad a gyerekkoromat".
Ők azok, akik a CGI-t is folyamatosan savazzák, hogy túl sok, meg animált. Érdekes, hogy 2009-ben az Avatárnál, ahol a film 70-75%-a teljesen animált, ott már nem volt probléma, mert James Cameron ugye trendi. És nem, az Avatár effektjei sem voltak tökéletesek, raklapnyi helyen látszik, hogy rajzolt az egész. Azt meg még érdekességképp jegyezném meg, hogy a prequelekhez annyi makett, modell és díszletelem készült, hogy az jóval több, mint amit az eredeti trilógiánál használtak.
A másik fajta, aki kritizálni szokta a prequeleket, az pedig a mostani tizenéves és huszonéves, internetes generáció. Na, nekik készülnek a Halálos Iramban filmek, meg a hasonló üres, műmájerkedő pozőr baromságok. Ők azok, akik kb. Force Unleashed stílusban képzelnék el a Star Warst, amitől az Úristen mentsen meg bennünket.
Persze senkit nem szándékozom meggyőzni, mindenkinek szíve joga, hogy szereti, vagy nem szereti ezeket a filmeket, csak mókás valahol, hogy teljesen értelmetlen dolgokba kötnek bele, amit hibának rónak fel, az más filmeknél hirtelen már nem számít, vagy éppen figyelmen kívül hagyják, hogy ilyen alapon a régi trilógia részeit is ízekre lehetne szedni.
Egyébként a prequelek kapcsán pont azt érzem, mint pl. Nolan TDKR-jénél, vagy előre megjósolom, az év végi Interstellárnál is ez lesz. Mégpedig, hogy az alkotó és az alkotása (jelen esetben George Lucas és a Star Wars) elérte azt a kult státuszt, hogy már sikk fikázni, nagyítóval keresni a (talán nem is létező) hibáit.
De, hogy a hírhez is hozzászóljak: A szereposztás egyelőre felemás nekem. A régieknek nagyon örülök, főleg Fordnak (Billy Dee kihagyása mondjuk meglep), az újak közül Serkis és főleg Von Sydow nagyon király, viszont Drivert és Boyegát egyelőre sehová nem tudom tenni. Utóbbit láttam az Attack the Block-ban, de kb. egy tál mazsola is eljátszotta volna úgy a szerepet mint ő. Mindegy, majd kiderül.
Sokkal izgisebb kérdés itt a történet, lévén a meglévő hat film elmesél egy történetet, aminek van eleje, közepe, meg vége. Hogy ezt hogyan akarják érdemben folytatni, az nagyon fúrja már az oldalamat.
Engem mindkét trilógiánál magával ragadott a világa, a hangulata, a kaland, a karakterek, meg úgy minden. Az sem érdekel, hogy milyen technikával volt elkészítve. Nekem ugyanúgy jó a stop motion meg a bábok, mint az, ha mindent CGI-vel oldanak meg. A lényeg, hogy működjön és működött is.
Amit viszont megjegyeznék és ezért biztos fogok kapni, de: Az új trilógiát általában két féle ember kritizálja. Az egyik, aki a nálam picit idősebb korosztályt képviseli és görcsösen ragaszkodik a gyerekkori nosztalgikus emlékeihez meg vágyaihoz. Ők alighanem elképzelték a fejükben, hogy hogy volt a sztori előtte, meg utána, a végeredmény meg nem passzolt ehhez, hát "fúj, gonosz George Lucas, megerőszakoltad a gyerekkoromat".
Ők azok, akik a CGI-t is folyamatosan savazzák, hogy túl sok, meg animált. Érdekes, hogy 2009-ben az Avatárnál, ahol a film 70-75%-a teljesen animált, ott már nem volt probléma, mert James Cameron ugye trendi. És nem, az Avatár effektjei sem voltak tökéletesek, raklapnyi helyen látszik, hogy rajzolt az egész. Azt meg még érdekességképp jegyezném meg, hogy a prequelekhez annyi makett, modell és díszletelem készült, hogy az jóval több, mint amit az eredeti trilógiánál használtak.
A másik fajta, aki kritizálni szokta a prequeleket, az pedig a mostani tizenéves és huszonéves, internetes generáció. Na, nekik készülnek a Halálos Iramban filmek, meg a hasonló üres, műmájerkedő pozőr baromságok. Ők azok, akik kb. Force Unleashed stílusban képzelnék el a Star Warst, amitől az Úristen mentsen meg bennünket.
Persze senkit nem szándékozom meggyőzni, mindenkinek szíve joga, hogy szereti, vagy nem szereti ezeket a filmeket, csak mókás valahol, hogy teljesen értelmetlen dolgokba kötnek bele, amit hibának rónak fel, az más filmeknél hirtelen már nem számít, vagy éppen figyelmen kívül hagyják, hogy ilyen alapon a régi trilógia részeit is ízekre lehetne szedni.
Egyébként a prequelek kapcsán pont azt érzem, mint pl. Nolan TDKR-jénél, vagy előre megjósolom, az év végi Interstellárnál is ez lesz. Mégpedig, hogy az alkotó és az alkotása (jelen esetben George Lucas és a Star Wars) elérte azt a kult státuszt, hogy már sikk fikázni, nagyítóval keresni a (talán nem is létező) hibáit.
De, hogy a hírhez is hozzászóljak: A szereposztás egyelőre felemás nekem. A régieknek nagyon örülök, főleg Fordnak (Billy Dee kihagyása mondjuk meglep), az újak közül Serkis és főleg Von Sydow nagyon király, viszont Drivert és Boyegát egyelőre sehová nem tudom tenni. Utóbbit láttam az Attack the Block-ban, de kb. egy tál mazsola is eljátszotta volna úgy a szerepet mint ő. Mindegy, majd kiderül.
Sokkal izgisebb kérdés itt a történet, lévén a meglévő hat film elmesél egy történetet, aminek van eleje, közepe, meg vége. Hogy ezt hogyan akarják érdemben folytatni, az nagyon fúrja már az oldalamat.
ungverjaland 2014.04.30. 16:28:53
@vészmadár (pica pica): Én értem, hogy mire gondolsz, de attól, hogy egy filmet tele rakunk nagyon fejlett technológiával, attól még nem lesz jó film. Engem nem zavartak a trükkök az eredeti SW-ban, egész egyszerűen azért mert mint film lekötött. Akkor Fritz Lang Metroplisa is szar, mert nem elég jók benne a speciális effektusok? Ne csináljuk már.
A Harry Potter-t nem kicsinylem le. Főleg nem vagyok SW vagy LOTR-rajongó. Egy abszolút jól megírt könyvsorozat, hossza miatt nehezen adaptálható, bár szerintem lehetett volna ennél lényegesebben jobban. De pl. a Cuaron féle harmadik filmet kifejezetten szeretem.
(De már így is túl sok itt az off-topic)
A Harry Potter-t nem kicsinylem le. Főleg nem vagyok SW vagy LOTR-rajongó. Egy abszolút jól megírt könyvsorozat, hossza miatt nehezen adaptálható, bár szerintem lehetett volna ennél lényegesebben jobban. De pl. a Cuaron féle harmadik filmet kifejezetten szeretem.
(De már így is túl sok itt az off-topic)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.04.30. 16:34:53
@ungverjaland: "Fritz Lang Metroplisa is szar?"
utolsó OFF-ként. Igen, az én ízlésem szerint az, mert, mint írtam, amitől jó, az engem FILMBEN nem érdekel. Nem ellentét ez közöttünk, csak olyasmi, mintha én mondjuk az autót pl. szállításra használnám, és más azzal jönne, miért jobb kocsi a Ferrari Testarosa a Ducatonál, hiszen sokkal gyorsabb meg sportosabb meg fittyfene.
utolsó OFF-ként. Igen, az én ízlésem szerint az, mert, mint írtam, amitől jó, az engem FILMBEN nem érdekel. Nem ellentét ez közöttünk, csak olyasmi, mintha én mondjuk az autót pl. szállításra használnám, és más azzal jönne, miért jobb kocsi a Ferrari Testarosa a Ducatonál, hiszen sokkal gyorsabb meg sportosabb meg fittyfene.
Deepblue Noir (törölt) 2014.04.30. 17:38:14
@vészmadár (pica pica):
(megoldás: 1 bejegyzés ki kell nevezni offoldának, és akkor ott könnyen le lehet folytatni az ilyen beszélgetéseket. más blogokon is működik ez.)
(megoldás: 1 bejegyzés ki kell nevezni offoldának, és akkor ott könnyen le lehet folytatni az ilyen beszélgetéseket. más blogokon is működik ez.)
batboy 2014.05.01. 00:16:05
úgy tűnik hogy egy "mixed race in her early twenties" színésznőt még keresnek egy fontos főszerepre - nem értem miért nem vártak a bejelentéssel míg megtalálják. Ohhh...és remélem valami jó gonosz szerepre kell :DD
www.businessinsider.com/star-wars-episode-vii-to-add-major-female-lead-2014-4
www.businessinsider.com/star-wars-episode-vii-to-add-major-female-lead-2014-4