aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar trailer: herkules [hercules] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. április 10. 16:15:00

Kategória: film 9 komment

Dwayne Johnson Magyarországon forgatott filmjében újraértelmezik a legendát, pontosabban azt az időszakot mesélik el, hogy lett a hőből zsoldos, aztán a zsoldosból legenda, mindezt sok szörnnyel, csatával, szőrrel és Andy Vajna csajával. És akkor mindenki: "ÉN VAGYOK HERKULES!!!"

Címkék

trailer fantasy hercules brett ratner john hurt historical adventure dwayne the rock johnson trailer magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr906011532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2014.04.10. 16:47:26

Pedig már alig vártam ahogy Galamb kiabálja: "ÉN VAGYOK HERKULES!"
De ez Barabás Kiss Zoltán... :-(

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.04.10. 16:49:11

A Galamb csak ne kiabáljon semmit.

zsóka_eszter 2014.04.10. 17:18:49

hőből zsoldos? sose gondoltam volna, hogy itt értelmezitek át "az energia nem vész el, csak átalakul"-t

BKZ se nagy eresztés, de mindegy is, ez továbbra is elég tzikih

exilis 2014.04.10. 17:59:53

Egyszerűen nem értem a mai filmkészítőket. Ezek a hatméteres ugrások, nevetséges szaltók és lassítások teljesen súlytalanná tesznek egy filmet. Meg lehet nézni az eredeti Conant, töredék pénzből készült, mégis azóta sem csináltak jobbat a műfajban. És nemcsak a túlzásba vitt effektek, hanem a mai maszkmesteri teljesítmények is, a sok szőrtelenített festett képű szolárium/gold gym-szökevénnyel, a teljes sterilitással kiherélnek mindent. Hol van már egy izzadt koszos főhős? Olyan, ahol elhiszem, hogy izzadt és nem látszik, hogy a stylist fújt egy kis permetet a hajára? Ehh.. a lényeg...ez is fos lesz.

Bérgyilkos Bohóc 2014.04.11. 10:16:13

@totorohun: Hát ha neked a régi Conan hihető... Nekem az a "szerencsém", hogy gyerekkoromban nem volt videónk sok klasszikust most, felnőtt fejjel láttam először (Robocop, Conan, Total Recall stb.). A Conant néhány éve. Műanyag díszletek, gagyi és lomha harcjelenetek. Mai szemmel fájdalmas (főleg a Conan the Destroyer). Plusz szegény Arnold egyszerűen nevetséges színész volt. Persze értem én hogy a nosztalgiafaktor felülírja a reális ítélőkészséget.

exilis 2014.04.11. 15:18:36

@Bérgyilkos Bohóc: Nosztalgiafaktor?? Nézd meg csak ezt a 4 percet belőle a kedvemért, de elég ha csak az első perc után: www.youtube.com/watch?v=FEp76ppPc8o

A filmtörténet egyik legjobb aláfestő zenéje, pár lovas, nulla költségvetés, és hatásosabb mint a sokezer cgi zsoldos a mostani fos filmekben.

Gunner 2014.04.11. 20:48:25

Ez még mindig tiszta Skorpiókirály/Jason Momoa-féle Conan szint.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása