aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a galaxis őrzői [guardians of the galaxy] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. február 19. 06:45:00

Kategória: film 55 komment

No, végre valami, ami kiveri a fejedből az "Everything is Awesome" című nótát. Drax (Dave Bautista), Gamora (Zoe Saldana), Rocket (Bradley Cooper), Groot (Vin Diesel) és a legendás Star-Lord (Chris Pratt) megalkotják a Galaxis Őrzőit, Rhomann Dey (John C. Reilly) szerint viszont csak közönséges bűnözők, mi több, Dey jobbkeze szerint meg csak egy csapatnyi seggfej. A többiért nézzétek meg az előzetest!

Címkék

trailer marvel comedy sci fi glenn close benicio del toro superhero vin diesel bradley cooper zoe saldana james gunn john c reilly lee pace chris pratt guardians of the galaxy

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr465821869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 07:01:13

Nos, a jelentések szerint ez egy az egyben a ComicConos előzetes, csupán új montázzsal, új trükkökkel. Aztán ha megnézted, akkor nézd meg újra, s olvasgasd el azt is, amit a szembesítésen kiírogat a gép.

blg73 2014.02.19. 07:02:19

Hát ez nagyon bejött... :) Úgy voltam vele, hogy ez a 28. szuperhősös faszság, semmit nem tudok róluk, de -legalábbis a trailer- valami friss, valami más, valami üde volt - "naezttutimozibanésnyitónapon" érzés...

Kamen 2014.02.19. 07:35:06

Én sem látom, hogy mitől tette le mindenki a haját. :S

hate4 2014.02.19. 07:35:43

Hogyismondjam...a trailer nem győzött meg. Vicces akart lenni, de részemről még egy mosolyra se futotta. Remélem a film jobb lesz.

csgergo 2014.02.19. 07:40:56

Úgy tűnik, a karácsony hamarabb jön idén :)

purple rain 2014.02.19. 07:59:26

Na, lesz mit kihagynom megint...

kaamir 2014.02.19. 08:07:33

Nem jó, de legalább nem is rossz. Egy képregényfilmtől már ez is nagy szám.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.02.19. 08:18:06

@kaamir: Mégis mit vársz te egy képregényfilmtől? Mi a jó képregényfilm? Kíváncsi vagytok, tényleg :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 08:34:07

A humor basic, mi több, meglehetősen tapló, de azt hiszem, ilyen körítésben azért még nem nagyon láttuk, és ez a szereplő- és főleg alkotógárda nem fogja elkúrni. Úgy értem, A holtak hajnala, a Slither és a Super is valami gyomortájéki, bunkó humorral dolgozott, mégis mindháromnál kiválóan működött, mivel a környezet (zombifilm, bodyhorror, alternatív szuperhős) egyedivé tette. A trailer poénjaitól én sem fetrengtem hahotázva, viszont az összkép baromira felvillanyozott. Hukacsaka!

Gallion 2014.02.19. 08:38:43

Így előzetes alapján egy erőltetett marhaság.

Eddard · www.panagia.hu 2014.02.19. 09:06:34

Azért még az új X-men mint képregényfilm lesz a legvárósabb ebben az évben...
Ez szinte semmi érdemelegeset nem mutatott...

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 09:14:29

@Eddard: Az új X-Men első előzetesénél azért jóval többet szerintem.

kaamir 2014.02.19. 09:15:04

@REMY: A Super: az a tökéletes, 10/10-es, ultimate képregényfilm (tudom, hogy nem képregény alapján készült, de attól még annak számít).

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 09:15:21

Talán csak az lehet a gond, hogy a figurák még nem ismertek, míg ha valaki meglát egy Wolverine-t, ahogy azt csinálja, mint mindig (kieresztett karmokkal ordít), akkor máris összepippantja magát. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.19. 09:21:14

@Zalaba_Ferenc: én ismerem az összes figurát mégse estem hanyatt ettől a trailertől. :S

Gallion 2014.02.19. 09:24:56

Az új X-men első trailere legalább drámát és komoly hangulatot ígért. Ez csak erőltetett vicceket.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 09:26:19

@Gallion: Na jó, de ez egy vígjáték lesz, és ezt soha nem is titkolták.

Németh Barna 2014.02.19. 09:32:50

A humorával nekem nem lenne bajom, de ez csak akkor működik rendesen, ha szabadjára engedik. Viszont az A-holes* meg a többi arra utal, hogy ez az egész vissza lesz szelídítve gyerekeknek.

*Most komolyan, a kereskedelmi fő műsoridőn kívül hol mondanak ilyet?

HavasiG 2014.02.19. 09:56:17

Nyári popkorn-mozi! Tavaly egy rakás kalap kaki film, élükön a Pacific Rim -el ajnározva volt egy semmi trailer alapján, míg ez jól belövi alaphangulatot és bemutatja a szereplőket, hogy tudjuk hova tenni az egészet.

A katonák/rendőrök meg elkényelmesedett, modoros emberek, azért beszélnek ilyen finom, úri nyelven. Én ezt betudtam humor-faktornak, illetve hogy még jobban kijöjjön a kontraszt a rend őrei és az űrcsavargók között.

Aztán majd meglátjuk.

peterd127 2014.02.19. 10:20:06

szerintem az zene választást eléggé elrontották, legalábbis az előzetesben

Gallion 2014.02.19. 10:28:34

@Zalaba_Ferenc: Az nem is baj, hogy vígjáték lesz csak akkor az előzetesbe nem ártott volna beletenni legalább egy kacagtató poént. Végülis az akciófilmeket se esetlen összecsapásokkal szokás promózni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 10:31:45

@Gallion: Már számtalanszor ki lett fejtve, hogy a humor az egyik legmegosztóbb dolog a világon. Valaki szerint (pl. én!) ez vicces, valaki szerint (pl. te!) meg nem az. :)

Eddard · www.panagia.hu 2014.02.19. 10:44:10

@Zalaba_Ferenc: Oké, ezt elfogadom:) De akkor is...Na de majd a kritikátok alapján döntök:P

peterd127 2014.02.19. 10:47:03

ettől függetlenül nekem bejön az előzetes, valami ilyesmit vártam

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.02.19. 11:15:27

Ez egy eléggé semmitmondó, erőltetetten vicceskedő előzetes lett, azért remélem a film ennél jobb lesz. Mondjuk az látszik, hogy a szereplők bemutatására muszáj volt nagyon rágyúrniuk, mert egyébként az embereknek fogalmuk sem lenne, mi ez a film.

David S. 2014.02.19. 11:40:01

Nekem tetszik, akár még olyan egyedi is lehet a képregényfilmek között, mint a Kick-Ass volt. Oké, hogy a trailer humora nem acélos, de minek is lőnék le a poénokat? Arra tökéletesen megfelel, hogy tudjuk mire számíthatunk a filmtől. Pl. szerintem a humorfaktora ugyanazon a szinten mozog majd, mint a Vasember 3-é meg a Thor 2-é, csak azoknak a filmeknek a trailere halálosan komoly, drámai sztorit sejtetett. A Galaxis Őrzői előzetese legalább egyértelműen megmondja, mire számíthatunk.

Nyílméregbéka 2014.02.19. 11:43:56

Hát ez nagyon faszának tűnik így elsőre. Nem ismerem a háttér sztorit, meg az egész képregény egy homály nekem, és a mosómedve is valami nagy baromságnak tűnt eddig, de ez a trailer nagyon odavág, végig vigyorogtam, főleg mikor David Hassalhoff zenéje megszólalt... :D Olyan Ötödik elem féle "baromságot" várok ettól a filmtől.

Creativ3Form 2014.02.19. 11:49:48

Lehet velem van a baj és azzal, hogy egyátalán nem ismerem a képregényt, de ez egyelőre nálam csak egy erős hmmmmmmm kategória.

Fausto(tm) 2014.02.19. 12:14:40

A trailer alapján érdekesnek tűnik, a humor nekem tényleg nem fekszik, a szereplőket nem ismerem, de megvárom az első kritikát és ha pozitív lesz, megnézem. Gondolom eredettörténet lesz és érteni fogom anélkül is, hogy ismerném az eredeti képregény sorozatot, maximum pár bennfentes poénról maradok le. Amerikában egyébként népszerű sorozatnak számít?

[kis off: Ha valaki nyert a Popeji játékon, kiment már az értesítő mail? Érdemes még reménykednem? :) ]

Németh Barna 2014.02.19. 12:25:43

Azt hiszem, a magyaroknak ez akkor fog bejönni, ha majd megkapja a Speier Dávid-féle, különböző mértékben gagyi kínrímeket.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.19. 12:38:57

@Creativ3Form: én ismerem, és így is csak hmmmmmmmmmm.

Galana 2014.02.19. 12:41:06

de könyörgöm, miért kell minden normális filmbe ez az agyoncsépelt karakter bohóckodás? ez NEM vicces! inkább tragikus...

Gallion 2014.02.19. 12:42:23

@Zalaba_Ferenc: Mindenesetre "tetszik" a Facebook-on írt megjegyzésed, ami szerint aki nem fogta a hasfalát az olyan kisiskolás viccektől, mint amilyen például az, hogy valaki úgy csinál mintha felkurblizná a középső ujját és ezzel mutat be az előtte lévőknek, az már biztos a Sandler humort hiányolja.
Sajnálom, hogy nem tudtunk felnőni a Galaxis őrzöihez, de ez érzésem szerint téves konkluzió. Az én esetemben mindenképp.

DHOPW42 2014.02.19. 12:46:53

@Zalaba_Ferenc: Mondjuk szerintem ez ugyanígy igaz bárrrmilyen művészeti alkotás megítélésére is, nemcsak a humoréra, van ami nekem tetszik, ami másoknak nem, nem hiszem, hogy ez csak a humorra lenne jellemző :) Úgy értem, hogy nem hiszem, hogy a humornak kiemelt megosztósága lenne.

Én iszonyatosan szkeptikus vagyok úgy általában a Marvel-projektekkel kapcsolatban, és ezzel is az voltam, de meglepően vicces (igen, nekem bejöttek a poénok :D) volt ez az előzetes, szóval ezúttal a humor mentheti meg nekem a dolgot.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 12:59:52

@DHOPW42: Szerintem egy akciójelenet vagy egy ijesztés, esetleg egy kis pucérkodás, de még valami drámai fordulat is sokkal kevésbé tud megosztó lenni, mint egy poén.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.19. 13:17:04

@Gallion: Ne vedd magadra. A trailer általános megítélése meglehetősen negatív nálunk.

Bérgyilkos Bohóc 2014.02.19. 13:28:42

Szerintem annyira lesz ez vígjáték, amennyire az űr/scifi/mese műfaj megkívánja. Ezeknél nem mindig az az elsődleges cél, hogy az ember hisztérikusan csapkodja a térdét a röhögéstől. Gondolom könnyed, laza, beszólogatások lesznek benne, hogy oldják a hangulatot, de nem az az elsődleges cél, hogy évtizedek múlva is a filmből idéznek, mert elsősorban egy akció/űrmese.

Bérgyilkos Bohóc 2014.02.19. 13:30:07

Eh, bocs az ismétlésekért, nem vagyok ma formában:)

LasDen 2014.02.19. 16:17:11

Űristen, ez geci jó lesz. Már nemtom hányszor néztem végig. Nagyon ígéretes. Nem hangosan nevetős poénok voltak, de ülnek...mozis.

szkristof92 2014.02.19. 16:32:30

Kicsit szkeptikus voltam, de ez tényleg jónak néz ki.

zsóka_eszter 2014.02.19. 19:11:41

nem WTF-élmény, de nekem baromira bejön

(Zoe Saldana meg remélem a következő filmjeiben végigmegy a kék és a zöld után az egész színskálán)

Kick-Ass 2014.02.19. 20:09:21

a Sötét Lovag óta mi a f....enért várja mindenki azt, hogy egy képregényfilm "SÖTÉT" hangulat legyen. Szeretem a Sötét Lovagot félreértés ne essék, de nekem a Marvel filmek jobban fekszenek pont a lazaságuk miatt. Ez a film meg ilyen szempontból túl fog tenni az összes filmjükön ez már ebben a 2 és fél percben is látható szerintem.

És én eddig pont, hogy semennyire nem vártam ezt a filmet, de a trailer után az egyik legvárósabb film lett idén.

DHOPW42 2014.02.19. 20:24:00

@Kick-Ass: Nem hiszem, hogy ez lenne a baj, hogy komolyságot várunk. Én speciel rohadtul élveztem moziban az Avengerst, de otthon, amikor megnéztem, sajnos feltűnt, hogy a sztori - legalább is az én szememben - annyira uncsi és sablonos és semmilyen... meg én speciel sosem szerettem Loki karakterét, de ez részletkérdés :D Szóval nekem inkább az a bajom, hogy történetileg ezek a Marvel-filmek akkora nullák, és akcióban sem ígérnek cserébe semmit (Thor, Amerika kapitány, és - igen, nekem ez is - Vasember). Az Avengers akcióban jó volt, nagyon vicces volt, moziban emiatt iszonyatosan jó volt nézni. Ez is hasonlónak tűnik, talán egy kicsit különlegesebbnek is, szóval nem a komolyságot várom el én speciel, hanem hogy, mint egy rendes filmnek, legyen már valami normális sztorija, és ez alatt azt értem, hogy normális fogatókönyve. Normális kezdéssel, középrésszel és befejezéssel, a lehető legkevesebb klisé elkerülésével.

DHOPW42 2014.02.19. 20:26:03

@DHOPW42: Hopsz, úgy értem, a lehető LEGTÖBB klisé elkerülésével :)

peterd127 2014.02.19. 20:40:13

mondjuk most, hogy harmincadjára nézem meg az előzetest, már a zene is jobban tetszik benne

Lakat Barnabás · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.02.20. 02:19:25

Valami, ami nem a teljesen megszokott tucat áru, és egyből nem tudják hová tenni az emberek. : ) Erről az ugrik be, amikor szó szerint menekülta nép az Only God Forgives-ről, amikor néztem moziban. Bíztam benne, hogy majd fellelhető lesz benne James Gunn stílusa, és eddig úgy tűnik, hogy nagyon is. A zene meg a Reservoir Dogsból lehet ismerős, az is egy elbaltázott csapat köré épített film, lehet, hogy emiatt esett erre a számra a választás.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2014.02.20. 09:50:51

@DHOPW42: már bocs, de szerintem valami durva szemüvegen át nézed a Marvel filmeket, ami torzít.
"Szóval nekem inkább az a bajom, hogy történetileg ezek a Marvel-filmek akkora nullák, és akcióban sem ígérnek cserébe semmit (Thor, Amerika kapitány, és - igen, nekem ez is - Vasember)."
Khm. Mármint a Vasember akcióban semmi volt. Szerinted. Aha.
Akkor most elmentem röhögni a dívány mögé, bocs.

prick 2014.02.20. 20:02:44

Nekem a kommentek tetszenek. Visszaolvasva az uccsó kb tizenötöt, teljesen korrekt álláspontok vannak.
A trailer-el kapcsolatban legalább 3-4 pro és kontra véleménnyel is egyetértek. De kb úgy fogalmaznék, mint Bérgyilkos Bohóc.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása