aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a csodálatos pókember 2 [the amazing spider-man 2] (2014) Németh Barna
2014. január 31. 08:53:00

Kategória: film 12 komment

A Columbia nem aprózza el. Alkalmazkodva a tévés viszonyokhoz, ma piacra dobta annak a trailernek az első felét, ami majd a Super Bowl-közvetítés alatt válik teljessé. Hát nem izgalmas?

Címkék

trailer comics marvel spider man andrew garfield jamie fox

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr95791078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh Barna 2014.01.31. 08:59:31

Ha hozzácsapják ezt is és marad a hosszúsága, akkor a büdzséhez máris hozzá lehet adni 12-15 milliót. Kemény.

TomPowell25 2014.01.31. 10:10:34

@Németh Barna: gondolom (de javíts ki, ha tévedek), ami egy Pókember film esetében a mozi bevételeken kívül a merchandise-on keresztül a stúdióhoz vándorol, simán be tudják vállalni.
A filmtől viszont egyelőre továbbra is félek.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.01.31. 10:17:41

Amúgy ez a trailer már egészen vállalhatónak tűnik. Legalábbis az, ahogy Gwent elkapja, nagyon laza.

TomPowell25 2014.01.31. 10:23:33

@Zalaba_Ferenc: SPOILER: kíváncsi vagyok, hogy ott már megmurdelt e a csaj.

Németh Barna 2014.01.31. 10:26:27

@TomPowell25: Biztos, ez engem sosem érdekelt igazán. Attól még semmi nem lett jobb, hogy valaki(k) meggazdagodtak rajta. Csak annyit eltapsolni másfél percért, amiből kijönne egy Ponyvaregény meg egy Mementó, nos, az kemény :)

TomPowell25 2014.01.31. 10:38:30

@Németh Barna: egyébként egyet értek. Ez a féktelen pazarlás a marketingre évről évre jobban zavar. Jobban szerettem azokat az időket, amikor kijött egy teaser, majd félévre rá egy normál, szájtátós előzetes, valamint pár (vagyis nem 20+) reklám a bemutató előtt, amik felcsigázták a nézőt, nem pedig elmesélték az egész filmet. Csak hát Hollywood szemszögéből jobban megéri, ha a kis költségvetésű, független filmek rendezőit (mint jelen esetben Webb) bérmunkára fogják, mintha eredeti, de sokkal rizikósabb projektekbe ölne kisebb összegeket.

Gunner 2014.01.31. 10:50:55

Szerintem nagyon hangulatos kis videó, de a Pók még mindig hihetetlenül rajzoltnak néz ki. Nagyon elüt a környezettől.

MasterTom 2014.01.31. 14:36:36

Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler

Nagyon úgy néz ki, hogy már ebben a részben búcsúzunk Gwentõl, én csúsztattam volna ezt a harmadik részre, mondjuk captain Stacey is halhatott volna egy résszel késõbb, vagyis most májusban. Így az egész olyan súlytalan nekem, nincs idõ megágyazni a tragédiának. Fõleg nem ennyi ellenfél mellett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.31. 15:00:01

jól láttam benne a keselyű szárnyait?!

Dean6 2014.01.31. 16:22:43

Szerintem jól néz ki,ezután sokkal jobban várom. Én biztosan ott leszek premier napján a moziban! :)

progvog 2014.01.31. 22:42:38

@doggfather: én most nem láttam, de az első trailerben már benne volt doc ock karjai mellett

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása