aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: gravitáció [gravity] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. szeptember 05. 08:45:00

Kategória: film 24 komment

Megérkezett a Gravitáció első teljes előzetese (melynek kapcsán épp tegnap adtunk hírt arról, hogy felirattal mutatják be itthon), és... Mondjam? Ne mondjam? Á, felesleges, hisz magáért beszél.

Címkék

trailer thriller sci fi george clooney sandra bullock drama gravity alfonso cuaron

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr965495991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.05. 09:00:27

No és azt tudjátok, hogy mindössze 90 perc hosszú? A moziüzemeltetők örvendezhetnek. :)

Kovács Erzsébet 2013.09.05. 09:01:10

Gyerekkoromban jó ideig kísértett az a filmjelenet (nem tudom, honnan), amelyikben egy űrben magányosan sodródó szkafanderes űrhajóst lehetett látni. Egy darabig, aztán megfordult, és megláttam a sisak üvege mögött a múmiává aszalódott arcot.

Melllvar 2013.09.05. 09:48:17

nothing to carry sound... aztan az elejen valahogy csak meglett. shame on them. de gondolom csak a parasztvakitos trailer miatt tettek bele, mert a vegere megint visszaall a rend.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.05. 09:55:27

@Melllvar: ez nekem is rögtön "fület szúrt". :D

@Takács Máté: ezt a filmet látta valaki?!
mert a tékában nem mertem sose kihozni 10+ évvel ezelőtt, mert félelmes volt. :D

todie2d 2013.09.05. 10:43:14

@Takács Máté: walter white az urben? hmmm... lehet meglesem;)

Kovács Erzsébet 2013.09.05. 11:39:53

@Takács Máté: Hm. Köszi a tippet, mindig frenetikus dolog szembesülni a gyerekkori félelmeinkkel. :-)

Kovács Erzsébet 2013.09.05. 11:43:27

@Melllvar: @Zalaba_Ferenc: Van, ahol azt írják, hogy csak az előzetes zenél, a filmben csakugyan némák lesznek a robbanások. Bár ha, mint ahogy azt szintén valahol olvastam, tényleg kortárs komolyzene (Arvo Paert)lesz a soundtrack, annak én csak éljenezni fogok.

Kovács Erzsébet 2013.09.05. 11:58:37

@Takács Máté: Hehe, ez valami zseniálisan ugyanúgy néz ki, mint az első Star Warsok. El is tettem ínséges időkre.

epipactis 2013.09.05. 13:08:53

Az a fura, hogy imdb-n (tudom kevés szavazat) csak 7,9-en áll. A szaros képregényfilmek is itt kezdenek, aztán csurognak lefelé ahogy bejön a nézőszám. Na mindegy, várjuk tűkön ülve.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.05. 13:18:56

@epipactis: Szerinted ebből a 611-ből konkrétan hány látta a filmet?

epipactis 2013.09.05. 13:28:52

@Zalaba_Ferenc: Na erre nem is gondoltam, hiába: naív vagyok :)

Wintermoots (törölt) 2013.09.05. 13:30:26

@Zalaba_Ferenc:

ami nekem a legfurcsább, port.hu-n láttam ilyet, hogy aki nem látta a filmet, nem tizet vagy nullát, hanem köztes pontszámot nyomott. mert azt még megértem, hogy szélsőségesen elfogultak adják a két végletet, na de mondjuk milyen alapon hetesez vagy hármasoz le valamit amit nem is látott?:)

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.09.05. 13:31:06

@epipactis: ez eddig felfelé megy :D szerintem 8.2 és 8.3 körül lesz, ha tényleg olyan jó. Én erre lövöm be jelenleg. (a hírek alapján)

Melllvar 2013.09.05. 13:53:19

@Kovács Erzsébet: ahogy irtam, a trailer vege mar nema(amikor mar ruszki szkafander van sandran. ez a csak-a-trailer verziot tamasztja ala. es mutatja, hogy kb mennyi energiat oltek ebbe a trailerbe :P

Kovács Erzsébet 2013.09.05. 13:59:25

@Melllvar: Jól van, jól van, dehát azt már csak meg lehet érteni, nem, ha nem akarják elriasztani a nézőket egy zavaróan zenétlen előzetessel?

Melllvar 2013.09.05. 14:07:27

tenyleg nem kotozkodni akarok, de a hang hianya a lenyeg, nem a zenee :) az elso trailerben pl valami nagyon nyers elektronikus zene porog, maga a jelenet meg pont a hangtalansaga miatt valik szamomra feszultte/ijesztove, ti. hogy iszonyatus ereju utkozeseket latsz es csak a ketsegbeesett asztronautak hangjat hallod.

slightly off: Serenity focim, Serenity hangtalanul siklik az urban majd belep az atmoszferaba et voila: hang. mindezt zenere. zsenialis cucc es az egyik legjobb long take jelenet ever kezdete :)

www.youtube.com/watch?v=G1IMM5XOwaM

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.09.05. 14:10:57

Először azt hittem hogy csak annyi lesz hogy az elején lemeteorozódiók az űrsikló és aztán majd megy a morális lelkizés az űrben, de úgy tűnik hogy az a mozzanat még csak a túlélőkalandok kezdete lesz. Érdekesnek néz ki.

isvaen 2013.09.05. 19:05:14

@Prof. William: és akkor mi van, ha az egész csak szimulációs gyakorlat a NASA-nál? :)

Wintermoots (törölt) 2013.09.05. 21:51:40

ha érteném, miért e nagy hype a film körül...mert ha már sokan látták volna és annyira tetszik a többségnek, hát jó, de így...tényleg nem értem.

exilis 2013.09.06. 07:00:56

@Wintermoots: Nekem az is üdítő, hogy van egy látványos film aminek az alapsztoriját nem lehet annyival összefoglalni, hogy a jó különféle látványelemekkel tűzdelve legyőzi a gonoszt. Szerintem az elmúlt években egy olyan nagy költségvetésű film sem jött ki aminek az alapvetése nem ez a lerágott csont lett volna.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása