aeon flux

ready for the action now, danger boy?

íme beorn? Zalaba_Ferenc
2013. augusztus 11. 09:20:00

Kategória: film 7 komment

image_1376205637.jpg_500x500

Ez lenne Beorn, az alakváltó? Nem egészen ilyen puccmetálosnak képzeltem. De mivel a stúdió nem győzi irtani a netről, az is lehet, hogy nem is ilyen lesz. Vagy talán azért irtják, mert meglepetésnek szánták, hogy "de igen, ilyen lesz", mint anno Kétarc esetében? Ti hogy vélekedtek?

Címkék

fantasy hobbit peter jackson adventure ian mckellen martin freeman film kep film kep lesi

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr235455695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repce Manó 2013.08.11. 11:09:26

Ki ez a beorn? miért érdekes nekünk? melyik filmhez kapcsolódik? ne a címszavakból és a google-ból értsem már meg a hírt, ha nem olvastam a Hobbitot! Először azt hittem, hogy valami általam nem ismert képregényfilmről van szó.

orion128 2013.08.11. 12:04:02

@Repce Manó: nagyon igazad van, mert én sem vagyok Hobbit fan, és ha nem írsz előttem, akkor nem tudom miről van szó. Tehát ne vegyék sértésnek a bloggazdák, de a "gyengébbek" kedvéért tüntessenek már fel vmi kézzel foghatót is az ilyen információkhoz.
Én amúgy egy Hercules szereplőre vagy ilyesmire gondoltam amikor megláttam...

frmn 2013.08.11. 14:14:25

Ha jól emlékszem, ő medvévé tudott változni, ez esetben viszont elég bénán sikerült :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.08.11. 14:36:34

@Repce Manó: @orion128: Teljesen igazatok van. Ez egy kísérleti poszt volt (mobilról lőttem ki), és elég limitált volt a szöveg, amit kapacitásom volt fellőni. Ugyanakkor az is megdöbbentett, milyen oltári szar minőségű ez a kép. Sorry. :)

Péter Miskolczi 2013.08.12. 13:08:35

Egyébként egy korábbi háttérképben, bannerban még egy hatalmas medvét láttunk szóval én azt tudom elképzelni, hogy vagy így fog kinézni amikor nincs átváltozva. Vagy ez egy köztes állapot és éppen itt változik át.

www.empireonline.com/images/image_index/original/67278.jpg

Terror Dzsoni 2013.08.14. 10:45:41

De hát ez Blanka a Street fighter 2 -ből, csak kimosták és kifakult a szép zöld színe... :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása