Megérkezett A hobbit-trilógia második részének első plakátja. Úgy tűnik, ebben az epizódban Bilbóék menthetetlenül elérik a Magányos Hegyet. Elvileg nemsokára befut az első előzetes is.
poszter: a hobbit - smaug pusztasága [the hobbit: the desolation of smaug] (2013)
2013. június 09. 21:11:00
Kategória: film 17 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr405352996
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szkristof92 2013.06.09. 21:43:05
Gyönyörű! :D
Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.06.09. 21:46:39
az első után én csak annyit kérek, hogy legalább nézhető legyen.
a poszter egyébként csini, de ez nem meglepő :-))
a poszter egyébként csini, de ez nem meglepő :-))
Andrews 2013.06.09. 22:36:23
Ha olvastátok a Hobbitot, amit nemrég én elolvastam újra. Minimális a változtatás és a függelékekből is sok minden bent volt az 1. részben is már. Ha nem tetszett akkor Tolkien műve nem tetszett a nézőknek. A rajongóknak és olvasóknak épp ezért meg tetszett! A 2-3. rész szerintem jobb lesz a történetet ismerve.
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.09. 22:54:28
@Adam Van Helsing: Az első rész is nagyon jó volt. Persze csak akkor ha az ember a helyén tudja kezelni, és tudja, hogy egy gyerekeknek szóló könyv alapján készült a film. De, ha LOTR filmet várt az ember, akkor egyértelmű a csalódás.
Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.06.10. 00:27:08
@Andrews: Tolkien könyvében nem volt balfasz Radagast és egyórás üresjárat a trollok és a goblinok között. Két film kellett volna szeritem.
Abban viszont egyetértek, hogy a 2. rész jobb lesz, legalábbis nagyon remélem.
Abban viszont egyetértek, hogy a 2. rész jobb lesz, legalábbis nagyon remélem.
Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.06.10. 00:27:48
@REMY: Voltak benne nagyon jó részek, én így fogalmaznék, de az iszonyatos vontatottság miatt nálam így is csak 6/10-et ért.
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.10. 06:35:53
@Pitypalatty úrfi: Hát nem tudom. Szerintem semmivel nem volt vontatottabb, mint a Gyűrű szövetsége. Én például még simán néztem volna az éjféli vetítést.
Amúgy egy trilógia megítélése szerintem nagyban függ attól, hogy hány részt adtak le belőle.
Tehát. A Hobbitot már most ócsárolják, hogy mennyire gyenge, holott tudni lehet, hogy 2 rész még hátravan, ami miatt a fullos történetet egy olyan ember nem ismerheti, aki nem olvasta a könyvet.
Míg egy látott trilógiát, jelen esetben a LOTR, amivel szemben állítják, már más helyzetben van, hiszen ismert mind a 3 epizód, így a történet is kikerekedett. A Hobbitnak viszont még esélye nem volt teljes mértékben megmutatnia magát.
Én így gondolom.
Amúgy egy trilógia megítélése szerintem nagyban függ attól, hogy hány részt adtak le belőle.
Tehát. A Hobbitot már most ócsárolják, hogy mennyire gyenge, holott tudni lehet, hogy 2 rész még hátravan, ami miatt a fullos történetet egy olyan ember nem ismerheti, aki nem olvasta a könyvet.
Míg egy látott trilógiát, jelen esetben a LOTR, amivel szemben állítják, már más helyzetben van, hiszen ismert mind a 3 epizód, így a történet is kikerekedett. A Hobbitnak viszont még esélye nem volt teljes mértékben megmutatnia magát.
Én így gondolom.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.10. 08:04:42
@REMY: én pont nem LOTR filmet vártam és azt kaptam. Egy Szövetséget, illetve szövetség 2.0-t. :S
Ez volt a bajom a filmmel.
Ez volt a bajom a filmmel.
Andrews 2013.06.10. 08:19:34
@Pitypalatty úrfi: Radagast volt a Gyűrűk Ura-ba és említve volt a függelékekben is. Ezért rakták bele. Én örülök hogy mivel a GYU filmekbe nem rakták be legalább ide bekerült. A + 1 óra a függelékekből jött, a kutatás Dol Goldurba, a Bakacsin erdei átok, Völgyzsugolyi részek ezek a Gyűrűk Ura 3. könyv függelékekben voltak.
A Gyűrű Szövetsége nagyon hasonló ívet járt be mint a Hobbit első része. Az eleje annak is lassan folyt.
A Gyűrű Szövetsége nagyon hasonló ívet járt be mint a Hobbit első része. Az eleje annak is lassan folyt.
Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.06.10. 08:26:13
@Andrews:
Ismerem Tolkien munkásságát :)
"Radagast volt a Gyűrűk Ura-ba és említve volt a függelékekben is."
Volt egy varázsló ezen a néven, de Tolkien sehol sem említi, hogy szellemi fogyatékos lett volna :P
"A + 1 óra a függelékekből jött, a kutatás Dol Goldurba, a Bakacsin erdei átok, Völgyzsugolyi részek ezek a Gyűrűk Ura 3. könyv függelékekben voltak."
Talán nem kéne függelékeket megfilmesíteni.
"A Gyűrű Szövetsége nagyon hasonló ívet járt be mint a Hobbit első része. Az eleje annak is lassan folyt. "
A Gyűrű Szövetsége sokkal érdekfeszítőbb, szerintem kicsit tempósabb is, és ott még megvolt az újdonság varázsa.
Ismerem Tolkien munkásságát :)
"Radagast volt a Gyűrűk Ura-ba és említve volt a függelékekben is."
Volt egy varázsló ezen a néven, de Tolkien sehol sem említi, hogy szellemi fogyatékos lett volna :P
"A + 1 óra a függelékekből jött, a kutatás Dol Goldurba, a Bakacsin erdei átok, Völgyzsugolyi részek ezek a Gyűrűk Ura 3. könyv függelékekben voltak."
Talán nem kéne függelékeket megfilmesíteni.
"A Gyűrű Szövetsége nagyon hasonló ívet járt be mint a Hobbit első része. Az eleje annak is lassan folyt. "
A Gyűrű Szövetsége sokkal érdekfeszítőbb, szerintem kicsit tempósabb is, és ott még megvolt az újdonság varázsa.
Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.06.10. 08:35:41
@Pitypalatty úrfi: Én iszonyatosan élveztem, hogy ott lubickolhattam ismét Középfölde különleges világában. olyan, mintha egy régi nagy kedvencet látogathattam volna meg újra, de mégis új élményt adott. Végül is erről volt szó. A madárszaros fejű Radagaston azonban én is finomítottam volna.
Andrews 2013.06.10. 09:03:58
@Pitypalatty úrfi: Függelékeket miért ne filmesítsenek meg ha illik a sztori idővonalába? S olyan Tolkien leveleket, írásokat is megszerzett Peter Jackson amiket nem sok rajongó láthatott máig.
S Zalaba Ferinek igaza van amit alant írt szerintem.
A Radagast azért gyerekesebb a regényben is egy Szarumánhoz, Gandalfhoz képest mérve. Persze nem ennyire ezt én is sajnálom főleg a madárszaros képét. :)
S Zalaba Ferinek igaza van amit alant írt szerintem.
A Radagast azért gyerekesebb a regényben is egy Szarumánhoz, Gandalfhoz képest mérve. Persze nem ennyire ezt én is sajnálom főleg a madárszaros képét. :)
zsóka_eszter 2013.06.10. 09:09:05
finomítani lehetett volna Radagast-on, viszont alapvetően családi filmről van szó, a gyerekeknek bejön, és annyira nem is tragikus, hogy ennyire bele lehessen kötni, én nevettem rajta, bár tény, hogy a koboldkirály jobban megfogott, meg ez a poszter is
(a címkéknék Ian McKellen el van írva, egyébként)
(a címkéknék Ian McKellen el van írva, egyébként)
Atkakukac1989 2013.06.10. 11:14:13
Nem volt az első résszel nagy baj, érdekes még mindig ez a világ. De ne kelljen már egy Hobbit első részt azért szeretni, mert a 2-3. részt még nem láttuk. Mert így nem komplex. A GYU bármelyik része önmagában is simán élvezhetőek. Ebben a filmben meg bizonyos jelentek annyira elnyújtottak (pl. Bilbónál a csapategyesítés, majd a vacsora), illetve az sem tett jót neki, hogy nem volt egy értékelhető ellenfél. Az a kihipózott ork minden volt, csak nem félelmetes. Továbbá az sem szerencsés, hogy Gandalf jelenléte nélkül ez még gyengébb lett volna. Mert a fiatal Bilbó nem nagy eresztés, Thorint meg mire megkedveljük már vége a filmnek.
Értem én, hogy ez a sztori, nem térhetett el annyira Jackson, de ha mindenképp 3 filmet akar, akkor tanuljon meg 2 órába rendezni. Vagy jó vágókat alkalmazni.
Értem én, hogy ez a sztori, nem térhetett el annyira Jackson, de ha mindenképp 3 filmet akar, akkor tanuljon meg 2 órába rendezni. Vagy jó vágókat alkalmazni.
Gandalf Garaboncias 2013.06.10. 11:18:48
Azt azért szögezzük le, hogy bár Jacksonék lépten-nyomon arra hivatkoznak a könyv kibővítése kapcsán, hogy A Gyűrűk Ura függelékeiből veszik a kiegészítéseiket, a valóság az, hogy max. egy-egy elemet interpretálnak ezekből a háttérinfókból, és azokat is saját kútfőből egészítik ki, teljesen átírva Középfölde könyvbeli történelmét.
Ez önmagában egyáltalán nem baj, akár még működhet is, de akkor ne hivatkozzunk arra, hogy ez van a függelékekben, mert az azokban leírtaktól már az első film alapján is igen messze járunk. A filmbeli Középfölde egy alternatív történelemmel és idősíkkal rendelkezik már, és mindez inkább már a fan-fiction kategória, mint adaptáció.
Ugyanakkor azok a részek a filmben, amelyek tényleg A hobbitban szerepelnek, egész alapos adaptációk A gyűrűk Ura filmekhez képest. Csak a hozzátoldások szakadnak el teljesen a könyvektől.
Ez önmagában egyáltalán nem baj, akár még működhet is, de akkor ne hivatkozzunk arra, hogy ez van a függelékekben, mert az azokban leírtaktól már az első film alapján is igen messze járunk. A filmbeli Középfölde egy alternatív történelemmel és idősíkkal rendelkezik már, és mindez inkább már a fan-fiction kategória, mint adaptáció.
Ugyanakkor azok a részek a filmben, amelyek tényleg A hobbitban szerepelnek, egész alapos adaptációk A gyűrűk Ura filmekhez képest. Csak a hozzátoldások szakadnak el teljesen a könyvektől.