aeon flux

ready for the action now, danger boy?

felajánlották nolannek a bond 24-et? Zalaba_Ferenc
2013. május 17. 15:29:00

Kategória: film 20 komment

Christopher Nolan már többször is kifejtette, hogy nagy rajongója a 007-esnek, sőt ha épp úgy hozná (értsd: az apokalipszis négy lovasa dupla szaltót ugrana a Nagy Göncöl felett), akkor talán még be is vállalna egyet. Sőt, ha így nézzük az Eredetet, akkor arra akár rá is lehetne fogni, hogy Bond-film, csak némileg több álomképpel. 

Így aztán nem csoda, hogy a tűz közelében sertepertélő The Daily Mail háza tájáról felreppent az a pletyka, hogy Broccoliék megkeresték Nolant az ajánlattal, hogy ugyan már,  legyen olyan jó, és dirigálja minden idők legsikeresebb Bond-filmjének folytatását! Nolannek minden bizonnyal imponál a kihívás, na de jelenleg nyakig van az Interstellarban, amely jövő novemberben debütál, szóval utána azonnal rá kellene startolnia a Bond 24-re, amely jelen állás szerint legkésőbb 2016-ban várható.

Gondolom, az nem kérdés, hogy megnéznél egy Bond-filmet Christopher Nolan rendezésében.

Címkék

bond christopher nolan spy movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr205304804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2013.05.17. 15:39:42

Azért szerintem ez elég merész lenne.

ungverjaland 2013.05.17. 15:43:53

Kösz, nem kérem. Inkább hozzák vissza Sam Mendes-t.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.05.17. 15:49:36

@ungverjaland: Vissza akarták hozni, de nem kellett neki.

Szerintem ez egy "match made in heaven" lenne. :)

ungverjaland 2013.05.17. 15:55:55

@Zalaba_Ferenc: Tudom, hogy nem akart, de gondolom van az pénz, meg gondolom ha leraknak elé egy jó forgatókönyvet, akkor elgondolkodna. Annak ellenére, hogy pl. az Inception nekem bejött, valahogy Nolan már nem nagyon tudott lázba hozni, Sam Mendes pedig nagyon magasra tette a lécet.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.05.17. 16:12:09

Amúgy én inkább egy Danny Boyle által rendezett Bondot néznék meg. Akár még a Királynő is szerepelhetne benne. :)

DHOPW42 2013.05.17. 16:28:29

Amúgy az az érdekes, hogy Sam Mendes azt nyilatkozta, inspiráló volt a Skyfallra pár Nolan-film, főleg akciójelenetek, és hogy milyen jól alkalmazzák Nolanék a párhuzamos bontást (lásd TDK, Inception, stb.). Furcsa, mert szerintem ezt Mendeséknek nem sikerült annyira jól megoldaniuk :O Tökre érződött, hogy erre mentek rá ott például, amikor a bíróságos lövöldözés jött, de valhogy nekem kicsit ritmustalanra sikerült, nem sikerült annyira beszippantania, mint a hasonszőrű jelenetek Nolannél. Ez csak úgy eszembe jutott, úgy margóra, mert még sehol sem írtam le; gondoltam itt jó helye lesz :D

ungverjaland 2013.05.17. 16:30:10

@Zalaba_Ferenc: Na igen, az Olimpia nyitója után én is ezen gondolkoztam, hogy simán megnéznék egy Boyle-féle Bond filmet.

smigi 2013.05.17. 16:43:41

Csak Boyle nem komálja a 100 milkás projekteket. Mindenesetre tudjuk, ha ezen két rendező kihagyja ezt a ziccert, akkor Mr. Lense Flare simán bevállalja :D

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.05.17. 16:59:51

@DHOPW42: Nekem pont az jutott elsőre az eszembe, h már a Skyfall is olyan volt, mintha Nolan rendezte volna, főleg a sok TDK-párhuzam miatt.
Amúgy ha Nolan elvállalja, akkor meg is van a következő James Bond: Michael Caine :D :D

Wintermoots (törölt) 2013.05.17. 17:06:41

érdekes kérdés.
skyfall-nolan párhuzamok ismertek, alapvetően jó képi világ, kellemes hangulat. kérdés viszont, hogy ez érdekes lenne másodszor is?
(és egy tanácsot meg kellene fogadniuk: ha bondot vagy batman a nyilvánvalóan képtelen szituációkból egészen realista közegbe rángatjuk vissza, mint pl. a tdkr-ben batman és bane két verekedése, vagy a skyfall-ban a birtokon történő leszámolás, akkor azért figyelni kellene arra, hogy valószerűbbnek tűnjön, mert ha azt vesszük hogy batmanék képzett harcosok voltak, bondék meg stratégiát is tanult ügynökök,hát az említett jelenetek némi kívánnivalót hagynak maguk után. )

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.17. 17:24:07

moziban nézős lenne, premieren az tuti.

DHOPW42 2013.05.17. 17:32:37

@Wintermoots: Teljesen értem, mit mondasz, és milyen dolgokra gondolsz, de a Batman-Bane harc engem azért nem zavar ilyen szempontból, mert ott jó értelemben volt képregényfilm érzésem, amikor néztem. Azok a teátrális mozdulatok meg minden, nagyon jó értelemben éreztették velem azt, hogy ez egyfajta "mitikus", képregény-szerű történet. Bondnál meg csak annyi, hogy - ezt még sehol sem mertem hangoztatni, de - engem az a gyíkos-hüllős jelenet a Skyfallban teljesen kizökkentett a filmből :D És tudom, az én hibám, mert ezek a dolgok mindig is a James Bond-filmek részei, ezek a kis furcsa-vicces, a hihetőség határát súroló de azért poénos jelenetek. Csak engem az egy picit meglepett (rossz értelemben) :D

borisz 2013.05.18. 12:15:32

@DHOPW42: jah, csak épp a batman begins ~első órája arról szólt, hogyan lett wayneből szuperképzett ninja, ehhez képest a záróepizódban meg nyomtak egy piedónés bunyót. vicc.

borisz 2013.05.18. 12:19:12

@DHOPW42: engem a bondban azért zavart az a varánuszos jelenet, mert ott hagyta az egyetlen értékét, a rászabott pisztolyát. O.o

amúgy én is inkább boyle-t akarom rendezőnek. vagy cuaront :)

DHOPW42 2013.05.18. 12:29:48

@borisz: Ja, ezt értem, csak szerintem ezzel úgy voltak Nolanék, hogy ez a lassú, nagy mozdulatokkal megkoreografált harcjelenet mutathatna rá arra igazán, hogy Bane egy hegyomlás, amit nem lehet elmozdítani. Ha összedobtak volna egy ilyen Bourne-csapdás párharcot (nem mintha csak ez a két véglet létezne, persze), akkor lehet, hogy ez a hatás nem lett volna meg. Ez, hogy Bane egy baszom nagy oszlop, amit egyszerűen nem lehet megmozdítani, egy hegy. Mert, nemtom, akármennyire is látszik, hogy igen, ez most egy "piedónés" verekedés, ahogy írtad, akármikor látom azt a jelenetet, elképesztő hatásosan megjeleníti - számomra - Batman küzdelmét ezzel a körülbelül érinthetetlen opponenssel. (bocs a nagy offért :D)

Creativ3Form 2013.05.18. 23:59:56

@DHOPW42:

"például, amikor a bíróságos lövöldözés jött"

Fura, hogy ezt mondod, mert számomra pont az egyik leghatásosabb jelenet volt az, főleg azzal a zenével, ami megy alatta. :-)

McCl@ne 2013.05.19. 05:24:51

@Creativ3Form: +1, a film abszolút csúcspontja, annyira jó, amennyire sajnos se előtte, se utána nem képes lenni, sőt, a tavalyi év legjobb jelenetei között dobogós helyen van!

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.05.19. 14:24:07

@McCl@ne: +2, nálam is az év jelenetei között volt, és tényleg nem tudott se előtte, se utána olyan jó lenni a film.

borisz 2013.05.20. 13:18:20

@Creativ3Form: igen, nekem odáig 100% a film, onnan meg, hát, nem...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása