aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: az éhezők viadala - futótűz [the hunger games: catching fire] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. május 15. 08:33:00

Kategória: film 6 komment

Miután megnyerte a 74. Éhezők Viadalát, Katniss Everdeen egyfajta félistennővé nemesedett a nép körében, amely az ilyen "übermensch" plakátoknak köszönhetően elég könnyen visszaüthet. De lehet, hogy a Kapitóliumnak pont ez a célja?

poster_thehungergames_catchingfire02.jpg

Címkék

fantasy sci fi drama francis lawrence poster sequel woody harrelson romance elizabeth banks philip seymour hoffman donald sutherland josh hutcherson liam hemsworth jennifer lawrence the hunger games

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr275301048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csgergo 2013.05.15. 13:02:08

Mocsok jó ez a poszter :D

mamoulian 2013.05.15. 15:32:13

én még annyira nem fikáztam filmet mint az elsőt anno. világsérelemnek éreztem minden egyes érte kiadott forintot és valamiért mégis kezdek késztetést érezni rá, hogy elmenjek ezt is megnézni moziba. tényleg nem értem.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.05.15. 16:08:29

@mamoulian: Én elsőre úgy voltam vele, hogy so-so, aztán nagyon megszerettem: az egyik barátom eléggé utálta - habár annyira nem, mint te -, viszont azóta is újra akarja nézni. Valamit tudhat azért ez a film. :)

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.05.15. 18:13:57

@mamoulian: Én az első fél-egy órában úgy voltam, hogy ez valami kegyetlen szar, de aztán simán csak középszerű lett a végére. A látvány átlagos, a sztori sablonos, a színészek közül a csaj oké volt, a többi semmilyen. De ilyen témával PG-13 filmet forgatni eleve ciki.

Mindegy, hátha ez jobb lesz.

Atkakukac1989 2013.05.15. 20:54:47

Kiváló film, ez nem vita tárgya! :D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása