aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: thor - sötét világ [thor: the dark world] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. április 23. 09:16:00

Kategória: film 23 komment

Gigantikus tüskék szántják fel Londont (szegény város, idén sokat szív), úgyhogy Thornak nem csupán saját világát, de a miénket is meg kell védenie a Sötét Elfektől, ráadásul nője is bajba kerül, ezért olyasvalakitől kér segítséget, akitől nem lenne szabad. Megérkezett a Thor folytatásának első előzetese.

Címkék

trailer marvel thor natalie portman anthony hopkins sequel chris hemsworth tom hiddleston

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr385242529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.23. 09:46:39

Jó fiú és rossz fiú alkudozik, miközben az utóbbi rács mögött van. Ne már, ezt megint?!

Dean6 2013.04.23. 09:47:42

Engem ez egy kicsit sem győzött meg,leginkább a történet,valami izgalmasabbat is kitalálhattak volna.

prick 2013.04.23. 09:54:49

Hajjaj, Jamie Alexander vagy Natalie?
Szerintem jó kis Isten- buddie akció lesz ebből a Thor és Loki féle megoldásból.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2013.04.23. 10:10:24

Amellett, hogy egy nekem elég vicces dolog egy kalapácsot fegyvernek eladni, és még mindig nem vettem rá magam az első részre, mostmár egyre jobban érdekel ez a dolog.

Ezt az előzetest látva, az jutott eszembe, hogy egy del Toro még tudná hova fokozni a sorozatot.

TomPowell25 2013.04.23. 10:14:12

Minap néztem újra az első részt, és ezúttal kifejezetten megfogott ez a steril hátterű Shakespeare-dráma. (Mondjuk a Bosszúállók előzményfilmjei közül még mindig a gyengébbek közül való). Ez pedig most megfogott. Nem mutat sokat, érződik a rendezőváltás is, de kevésbé stúdiószagú az egész.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.23. 10:25:17

@SoZi: miért ne lehetne egy kalapács fegyver???

főleg ha villámot képes szórni. :)

Andrews 2013.04.23. 10:28:23

Nekem az Amerika kapitány volt hatalmas fail.
A Thorban voltak jó pillanatok de igaz nem lett valami erős az sem a Vasember az egyetlen igazán jó egyedüli 1 karakteres Marvel film eddig.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.23. 10:35:32

Miért london az új divat???

Végre nem new york minden filmben, de most meg london lesz a divat???

TomPowell25 2013.04.23. 11:07:49

@doggfather: Nem baj, Londont szeretjük (én legalábbis).:) Plusz mivel az egyik legnagyobb "magyar város", a honi néző közelebb érezheti magához az egészet.:D

szkristof92 2013.04.23. 11:22:02

Nem gyenge ahogy kinéz, de tényleg nem hatalmas cucc. Persze várós, mivel az első nekem igencsak kellemes csalódás volt (igen itt lehet rajtam röhögni).

prick 2013.04.23. 11:23:33

@doggfather: Mert Hollywood felkészít rá, hogy lesz ott valami.

Tibcsa 2013.04.23. 11:28:21

CGI oda CGI ide...úristen mennyire B filmes hatása van ennek az egésznek,de tényleg...A klasszikus lecsapok a mjolnirrel jelenet is milyen szánalmasan gagyi,mintha félkészen lenne a effektmunka..A történet meg:inkább hagyjuk mit akarnak megint lenyomni a torkunkon. Egyelőre baromira ellenszenves vagyok....

prick 2013.04.23. 11:35:39

@doggfather: Mindegy, nem offolok az összeesküvéseimmel.
A filmet várom, szerintem jobb lesz,mint az első.

DHOPW42 2013.04.23. 11:43:41

Nagyon érdektelen, így tudnám jellemezni. Nekem az első rész sem volt nagy szám, szóval az Avengersnek kvázi le kellett tolnia a torkomon Thort (meg Amerika kapitányt... oké, meg az összes többi hőst is :D), hogy élvezni tudjam őket abban a filmben, ami sikerült is! De hát az ugye mégiscsak egy Joss Whedon film volt, ezt meg nem tudom, ki rendezi, de még kevésbé érdekesnek tűnik, mint az első Thor film (amin mondjuk a legkevésbé sem segített az, hogy ki rendezte, legalább is nekem...). Szóval egyelőre kezd bebizonyosodni az, amitől "tartottam" a Marvel Phase Two-t illetően: ugyanolyan semmilyen filmek, mint előtte, aztán az Avengers 2 majd talán megint kicsit viccesebbre/izgalmasabbra sikerül. De ezek a kitöltő a filmek a legkevésbé sem közelítik meg nekem az élvezhető film fogalmát (Vasember 3.-at még nem láttam, és az előzetes híresztelések szerint ölég jó, bár én az első 2 filmet sem szerettem túlzottan).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.23. 11:49:45

@prick: én remélem, hogy jobb lesz, mint az első.

Lennox 2013.04.23. 12:50:51

@DHOPW42: Ezt Alan Taylor rendezi, aki sorozatokat rendezett eddig, de a legismertebb, és ami alapján szerintem kiválasztották, az a Trónok harca. Én csak ő miatta várom.

Butch Coolidge 2013.04.23. 13:11:48

Az első részt nem lesz nehéz felülmúlni, de az előzetes alapján nem fogom magam összetörni, hogy láthassam. Már csak az acélemberben bízok, hogy az tényleg jó lesz.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.23. 15:08:03

Van egy hangulata, de racionálisan végiggondolva ebben a trailerben semmi érdekeset nem mutattak.
Az elején kezdődik a Chronicle 2-vel (nem esett még le, h a feka gyerek a kamionnal hogy jön Thorhoz), aztán valami Enterprise-szerű űrhajó lezúzza Londont, utána Natalie Portman, Asgard, Gyűrűk ura, és végül az egész fénypontja, Tom Hiddleston.
Már azt is megerőltető felfogni, h ez a nagy kavarás hogyan kapcsolódik össze (jó ok, teaser trailer, úh nem is kell felfogni még), de akkor legalább valami olyan lett volna benne, ami felkelti az érdeklődésem.
@Tibcsa: Fél évvel a premier előtt nem különösebben meglepő, hogy még félkész az összes effekt ;)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.04.25. 01:06:36

azért mert ez még csak teaser trailer
egyébként engem máris sokkal jobban érdekel mint az első rész érdekelt, főleg hogy tudom ez a két gecó mennyire utálta egymást, wáháháááá atomcsászárság lesz

kalapács mint fegyver vicces? hát ha betörik vele a koponyád már hiába bizonygatom, hogy ugye látod mégis :D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása