aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kicsomagolós videó + termékbemutató: pi élete bd3d, limitált steelbook Zalaba_Ferenc
2013. április 22. 21:37:00

Kategória: bd 8 komment

Az első kicsomagolós videó Paul Greengrasst meghazudtoló intenzitásából (értsd: a kezemben tartott kamera úgy remegett, mintha ráztam volna) tanulva ezúttal egy kameraman közreműködését kértem, így a remegést sikerült minimalizálni, ugyanakkor a szóismétlésről még mindig nem sikerült leszokni ("Oscar-díjjal díjazták", brrr), úgyhogy ezekért előre is elnézést.

A Pi élete 2013. április 23-án, azaz holnap jelenik meg DVD-n, BD- és BD3D-n (BD3D+BD kombón), az alábbi videóban ez utóbbit mutatom be.

Ami a videóból kimaradt:

  • az eredeti hang keverése dts-HD MA 7.1, ami érdekes módon szerényebb, mint "hangtársai", már ami a decibelleket illeti, maga a keverés minősége példaértékű;
  • az extrák nem magyar nyelvűek, hanem magyar feliratosak, és ezek közül mindenképp kiemelném a bő egy órás werkfilmet, amely kiválóan mutatja be, mekkora vállalkozás is volt ez a film (és igen, ebben köszönetet mondanak az FX-gyártóknak is);
  • a steelbook-változatból 350 db érkezett az országba.

Készítettem néhány képet a dobozról, illetve annak tartalmáról:

bd3d_lifeofpi_steel01.jpg

bd3d_lifeofpi_steel02.jpg

bd3d_lifeofpi_steel03.jpg

bd3d_lifeofpi_steel04.jpg

Címkék

ang lee intercom limited edition unboxing life of pi fox bd bd3d

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr685242064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrews 2013.04.22. 22:24:57

Múltkor írtad, hogy általában nem veszel és nézel 3D-ben filmeket, erre most mégis az egyik legdrágább 3D-s változatot szerezted be ebből? Jó igaz ennek a filmnek állítólag jó a 3D-je. ÉN 2D-ben láttam csak, de úgy is erős volt a látvány.

Andrews 2013.04.22. 22:26:10

Én is szoktam DVD, film és sorozat bemutatókat csinálni. Sajnos még nincs BD lejátszóm, de ha lesz akkor majd én is veszek BD-ket, de csak akciósan mert még drágállom őket. (itthoni fizuhoz :) )

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.22. 23:30:38

@Andrews: Ez a cucc nem az enyém, én csak kicsomagoltam. Igazából csak holnap fog megjelenni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.22. 23:31:22

Mondjuk az tény, hogy most már szeretnék egy ilyet magamnak. :)

Andrews 2013.04.23. 08:19:42

A Prometheus BD3D is jól néz ki! :) Az se a tiéd még?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.23. 08:37:40

@Andrews: Azt kénytelen voltam megvenni, úgyhogy könnyen lehet, hogy ez is hasonló sorsra jut. :)

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2013.04.23. 08:58:14

Csak mondom, hogy manapság már 10-15 ezer forint egy olyan fényképezőgép, ami körülbelül kétezerszer ilyen jó minőségű fényképeket készít, mint ezek a látszólag Nokia 3210-essel készültek... :-DDD csak mondom.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.23. 09:55:28

@kovacsbalint: iPhone-nal lőttem őket. Igen, tudom, szarok lettek, de sajna csak néhány percem volt, hogy lefotózzam és a videót is elkészítsem a cuccról (ó, azok a szigorú előírások), és csöppet sem voltak kedvezők a fényviszonyok. :(

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása