aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: az acélember [man of steel] (2013) Angyalosi Ádám
2013. április 17. 02:24:25

Kategória: film 33 komment

Hosszú, hosszú ideig bámulták a rajongók a legújabb Man of Steel vírusmarketing-oldalon található visszaszámlálást, mely legalább hússzor indult újra, mire végre képhez kaptuk a legújabb, valószínűleg végső előzetest. A trailer olyannyira friss, hogy nem is ért volna végig, mire befejeztük ezt a posztot, de látatlanban is garantálom, hogy kötelező anyagról van szó.

Címkék

superman trailer comics zack snyder russell crowe kevin costner christopher nolan laurence fishburne superhero diane lane amy adams dc comics michael shannon man of steel henry cavill

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr495230644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lennox 2013.04.17. 02:43:31

Már napok óta kapartam a falat ezért az előzetesért. Egyszerűen fantasztikus, és Hans Zimmer zenéje valami elképesztően jó.

Örülök annak, hogy tényleg próbálnak minél kevesebbet megmutatni a filmből.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.04.17. 07:02:16

Hiába nem Nolan a rendező, a jelenlétét egyszerűen tapintani lehet. Ez a film meg fantasztikus lesz. Parádés!

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 07:08:28

Remek előzetes: nem lövi el a film patronjait, csupán sejteti, hogy lesznek nagy durranásai, viszont a végén az rajzfilmbunyó baromira nem jött be.

Dzsedáj 2013.04.17. 07:22:44

@Zalaba_Ferenc: Ugye te is jobban bizseregtél az új Star Trek előzetes alatt?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 07:33:13

@Dzsedáj: Mivel abból már láttam 30+ percet, ezért úgy vagyok vele, mintha régi ismerőst látnék viszont, illetve van ilyen "háhá, ezt csak én tudom, hogy mi meg hogyan meg miért" érzése is a dolognak. :)

Angyalosi Ádám · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 08:03:29

No, végre sikerült időt szakítani a megtekintésre. Amennyire cinikusan fogadtam az első előzeteseket, ez annyira magával ragadott - Zimmer zenéje pedig csodálatosnak tűnik. Azért a Star Treket így is ezerszer jobban várom. :)

Angyalosi Ádám · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 08:14:12

És ha eddig bármi kétség lett volna afelől, ki lesz a folytatás gonosza, az ott a LexCorp épülete: i.imgur.com/GsqSIxW.jpg

Atkakukac1989 2013.04.17. 08:48:19

Henry Cavill pocsék színész. Örülhet, hogy van rajta egy szimbólum, sőt ő maga egy élő szimbólum. Nagyon nagy bajok lesznek vele szerintem.

Az igaz, hogyha felidézzük az előző Superman-ek játékát nem marad meg a nagy alakítás, de ez a Henry tök irritáló. Remélem, azért ezen sikerül túllépnem miközben nézem vagy sikerül megszeretni.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.04.17. 09:09:12

látom, kisebbségben vagyok, de szerintem ez gyenge, főleg az eddigi, szájtátós trailerek mellett - meg úgy önmagában is.

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2013.04.17. 09:09:33

Idáig nem voltam túl lelkes, de most azt mondom, ez lesz az a film, aminek a Singer-változatnak kellett volna lennie.

TomPowell25 2013.04.17. 09:22:35

@Atkakukac1989: nos azt nem vitatom, hogy nem egy Isten áldotta tehetség (elég ha csak a Tudorokból vesszük mellőle Jonathan Rhys Meyerst), de ezerszer rosszabbak is vannak nála, akik most mégis "sztárstátuszban" vannak, és nekem komoly problémám eddig nem volt vele, ebben meg érzésem szerint remekül helyt fog állni.

Az előzetes meg szuper - csak hogy stílusos legyek.:)

szkristof92 2013.04.17. 09:22:52

Képileg is erős, de Zimmer zenéje akkorát dob rajta, hogy ihaj.

Atkakukac1989 2013.04.17. 09:28:29

@TomPowell25: Legyen igazad, hogy helyt fog állni. Mert például amit az Immortals-ban lenyomott, az szinte már fájt. (A film minőségétől függetlenül).

batboy 2013.04.17. 09:59:03

@Adam Van Helsing: ne aggódjon uram, nincs egyedül. :) a különbség mindössze annyi, hogy nekem az eddig előzetesek sem tátották el a szám.

jó a zene.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 10:21:50

@Atkakukac1989: Én mindig azt szoktam mondani, hogy Brandon Routh kellett volna ide... csakhogy vele nem lehetett volna MEGINT újrakezdeni a sztorit. Mondjuk ha hinni lehet a bő két és félórás játékidőnek, akkor a Begins mellett lesz más sztori is a filmben, vagy megfordítva a dolgot: a sztori mellett rengeteg beginkedésre lesz idő. :)

David S. 2013.04.17. 11:18:41

Szerintem semmi baj sincs Cavillel. Persze nyílván nem egy Christian Bale kaliberű színész, de én kimondottan örülök, hogy egy ismeretlenebb aktort választottak a főszerepre, hiszen itt mégiscsak Superman a lényeg és nem a sztárszínész. Mellesleg szerintem nem is lesz vele semmi baj. Karizmatikusnak karizmatikus és ez már félsiker. Ahogy a Halhatatlanokban is, a "célnak megfelel".

borisz 2013.04.17. 11:20:51

vajon miért stoppol?
;)

Andrews 2013.04.17. 11:24:45

Ütős kis előzetes. Star Trek mellett nyáron ezt várom nagyon. Vasember 3-ról, amiket hallottam félek nagyon amerikai pátoszos lesz, de ne legyen igazam. Pedig azt is várom jövő héten már jön is ugye.
A végén azon a pofozkodáson én is remélem javítanak, habár még az Avengersben is voltak rajzfilmszerű pofonok mégis összességében baromi erős látványt nyújtott.

vargatom 2013.04.17. 11:25:33

Filmen dolgozó haver szerint ez jó lesz

borisz 2013.04.17. 12:21:19

@doggfather: indítsunk trailer nem-néző mozgalmat! ketten már vagyunk :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.17. 12:51:30

@borisz: én a vasemberét se néztem, nem akartam, hogy lelőjenek valami poént. :D

Meg most ezt se.

Atkakukac1989 2013.04.17. 12:56:00

@Zalaba_Ferenc: Nekem sincs bajom Routh-szal, függetlenül attól sokan mennyire gyűlölték a Superman visszatért (szerintem vállalható). Mindenesetre a figurát jól hozta, túl tudtam lépni h. nem C. Reeve a hős, pedig őt nagyon szerettem. Ha ezt el tudta érni Routh, akkor tud valamit. Cavill esetében sajnos még nincs meg ez a kapocs. De messze nincs.

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2013.04.17. 13:10:48

Cavill-t még korai lenne megítélni, de nekem alkalmasabbnak tűnik nekem a szerepre, mint Routh, akiben van egy bumfordiság, ami miatt remek Clark Kent, de pocsék Superman.

Bambano 2013.04.17. 23:12:52

mikor lett supermanból acélember?
ha meg színész hiányuk van, ott van Tom Welling... neki legalább van gyakorlata a trükkökben.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2013.04.17. 23:37:39

@Bambano: "mikor lett supermanból acélember?"
Asszem, még a '30-as években, amikor Supermant a reklámokban és a borítókon az Acélember titulussal jellemezték...

Dr. Kovács Géza 2013.04.18. 10:42:54

Mikor szabadulnak meg attól a vicces sztreccs ruhától meg a köppenytől? Addig amíg ez nem történik meg, vicces marad.

DHOPW42 2013.04.18. 10:47:23

@Dr. Kovács Géza: Szerintem ez olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy az Alienben mikor szabadulnak már meg attól a fura, nyújtott koponyától meg a kis mini állkapocstól. Ők földönkívüliek, idegen lények, és ez az alapkinézetük :D Ettől nem lehet megszabadulni, ez nem olyan, mintha Batmanre vagy Pókemberre más jelmezt találnának ki egy filmhez... szerintem legalábbis.

Dr. Kovács Géza 2013.04.18. 16:06:21

@DHOPW42: Hát engem addig nem köt le, ameddig szado-mazo jelmezben ugrálnak, komolytalanná válnak. Viszont, teljesen nézhető lenne számomra egy teljesen hétköznapi ruhában, világot megváltó hős!

Dr. Kovács Géza 2013.04.18. 16:08:48

@DHOPW42: Ráadásul nem ez az alapkinézetük, menetközben veszik fel ezeket a göncöket, általában nem földönkívüliek. Az alien hasonlat meg már milyen? Na az földönkívüli.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása