aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: percy jackson és az olimposziak - szörnyek tengere [percy jackson: sea of monsters (2013) Zalaba_Ferenc
2013. április 01. 21:49:00

Kategória: film 6 komment

Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akit teljesen váratlanul ért a hír, hogy a totálisan felejthető Harry Potter wannabe Percy Jacksont a so-so box office teljesítménye ellenére folytatják. Bizony-bizony, olyannyira, hogy már el is készült a trailer. Az a cápás poén nem rossz a végén.

<

Címkék

trailer fantasy sequel adventure stanley tucci nathan fillion

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr605187887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lakimaki 2013.04.01. 21:57:20

én tudtam már rég. A mostani trailer könyvhűbbnek tűnik mint az első rész, persze itt is már van ahol átírták, de úgy érződik nem annyira már. Kronosz is belekerült mint főellenség. (jeeee, ezt vártam már).
Ez jó kis családi fantasy film nyárra. :D

mesterjani 2013.04.01. 22:12:01

Inkább a God of War 3-at viszem vég harmadszorra. :D

PercyJacksonHu · http://percyjacksonhu.blogspot.com 2013.04.01. 22:12:33

Sőt, már azt is tudni, hogy a magyarországi premier augusztus 15-én lesz! A Percy Jackson-filmek hivatalos facebook oldalán található a premierek táblázata!

szkristof92 2013.04.01. 22:18:30

Mert ugye mi lenne a világgal enélkül?

Dean6 2013.04.01. 22:20:12

A 10 év körülieknek biztos élvezetes lesz,de ez korántsem a felnőtteknek szól. Szerintem gagyi lesz,mint a első rész.Ez a trailer minden,csak nem figyelemfelkeltő.

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2013.04.01. 22:31:21

Az első résszel én jól elvoltam. Semmi extra, de a látvány, a humor és az akció megfelelő elegyét nyújtotta. Szerintem simán benne van egy szórakoztató folytatás lehetősége, úgyhogy, ha nem is kiemelten, de nálam várós!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása