aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar trailer: ha/ver 2. [kick-ass 2] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. március 29. 19:55:00

Kategória: film 4 komment

Augusztus 22-én mutatják be itthon a Kick-Ass folytatását, melyben az időközben átkeresztelődött (lásd első komment) Vörös Köd (ehh) revansot vesz apja gyilkosain, Kis Dögön (ehhh) és Ha/Veren (ehhhh). Íme az első magyar trailer, amely a beilleszkedési problémákkal küszködő Kis D... fuck this shit: Hit-Girlre koncentrál.

Sőt! Van néhány új karakterplakátunk is, melyeket az alábbiakban szemrevételezhettek. 

poster_kick-ass2_08.jpg

poster_kick-ass2_08.jpg

poster_kick-ass2_08.jpg

Címkék

trailer comedy jim carrey poster sequel superhero kick ass aaron johnson chloe moretz christopher mintz plasse

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr115183166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.03.29. 20:00:28

Úúú, és van néhány új magyar nevünk is:

The Motherfucker = Mutterbever
Colonel Stars and Stripes = Csillagsáv ezredes

zsóka_eszter 2013.03.29. 20:08:43

@Zalaba_Ferenc: sírok, el akartam vinni az unokaöcséim, de kizárt, hogy ezt én szinkronosan képes legyek megnézni
értem én, hogy rá kell kb. simítani hangzásban és szótagszámban az eredetire a neveket, de ez siralmas...

csgergo 2013.03.29. 20:33:30

A feliratos előzetes nem azt jelenti, hogy a szinkronnal sem fognak vesződni? Vagy én gondolom rosszul?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása