aeon flux

ready for the action now, danger boy?

audrey hepburn: return of the dead Zalaba_Ferenc
2013. március 02. 13:45:00

Kategória: offtopic 20 komment

Igaz, hogy a VFX-ipar döglődik Hollywoodban, de ez nem akadályozza meg a mesterembereket abban, hogy halottakat támasszanak fel - ezúttal Audrey Hepburnt, aki egy csokireklámban tér vissza CGI-formában. Hogy hogyan, arról itt olvashattok részletesen. Sajnos maga a reklám területkódos (köszönjük, 21. század), úgyhogy csak ilyen minőségben tudom prezentálni, de az eredmény azért így is magáért beszél.

Címkék

advertisement special effects

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr235113098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manuel_ 2013.03.02. 15:29:11

Nálunk is hasonlóan "hódoltak" szegény Kabos Gyula emléke előtt.
(innen is üzenem az ötletgazdának hogy a jkrvnydt)

Dr. betonfelhő Ph.D. 2013.03.02. 16:28:41

Ez elég béna.

Ha nem teljesen valódi, akkor cg, akkor senki nem hiszi el róla, hogy igazi. Ezen pedig egyértelműen látszik, hogy animált. (Ilyen rossz pislogást csinálni?).

Pont azért annyira rossz, mert tudjuk, hogy mit akar mutatni, de nem tudja azt, csak imitál. És nagyon nem emberi módon. A kis részletek miatt.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.03.02. 18:27:04

Szerintem elképesztően mesteri. Hepburnben volt valami légies, valami angyali, mintha nem erről a bolygóról származott volna, és ezek a mozdulatok mind benne vannak a fenti egy percben.

Köszi a HD-linket!

Brushy 2013.03.02. 19:22:19

Ez tipikusan az az eset, amikor szerencsésebb lett volna úgy felvezetni a postot, hogy egy eddig ismeretlen reklámanyag került ki Audrey Hepburn-ről. A sok cgi szakértő (mert ugye a fentiek mind azok) egyből másképp néznének a reklámra.

wirth6 2013.03.02. 19:36:44

Én teljesen elhittem. Biztos nem figyeltem még meg eléggé hogy pislognak az emberek.

vargatom 2013.03.02. 20:12:09

Elsöre én nem is tudtam eldönteni, hogy csak meglévö filmekböl vettek át filmanyagot, vagy teljesen CG volt, pedig nekem ez a szakmám elvileg. De a laikus nézö véleménye mindig többet számít ;)

(Egyébként csak az arcot cserélték, a többi testdublör...)

Bérgyilkos Bohóc 2013.03.02. 21:18:58

@Brushy: Erről van szó. Ha a bevezető szöveg nélkül nézte volna mindenki a reklámot, senki nem mondta volna, hogy de gagyi. A Pí tigrisére se mondta senki, hogy "látszik, hogy CGI", amíg konkrétan nem mondták, hogy CGI. A másik vicces véglet, amikor számtalanszor azt olvasom, hogy milyen béna volt ez és ez a jelent egy filmben, mert látszott, hogy CGI... Csak éppen azt nem tudta az illető, hogy a jelenetben látható minden egyes objektum valódi volt :)

Brushy 2013.03.02. 22:35:44

Kedvencem az volt, amikor a Gyűrűk ura filmek tájait, épületeit kezdték el fikázni, aztán csak kiderült, hogy azok makettek voltak és maximum színezésben nyúltak hozzájuk.:)

A vicc az, hogy ha tudják az emberek, hogy cgi-ban gazdag filmet fognak látni, akkor rögtön megy utána a fika, de ha már olyasmit látnak, amiben fel sem merül bennük, hogy cgi, akkor észre sem veszik és képesek csak a filmélményre összpontosítani. Tanulság? Talán már az elején a filmre kéne koncentrálni, nem a látványra.

lásd itt és még számtalan más filmben, pl Zodiak, ahol valóságot teremtenek számítógépekkel

www.youtube.com/watch?v=oxTNhNe6Fbc

argab 2013.03.02. 22:36:56

@Dr. betonfelhő Ph.D.: szerintem nézz meg pár jelenetet Audrey Hepburnről, különös tekintettel az általad kifogásolt pislogásra. Szerintem egyszerűen elképesztő amit összehoztak.

David S. 2013.03.02. 23:10:15

Wow, szerintem ijesztően élethű lett. Pl. nekem a Terminator: Megváltás-ban tűnt nagyon műanyagnak a body-builder fejére animált Schwarzenegger, de ez a reklám nagyon megtévesztő. Hepburn mosolya ugyanúgy hiányzik a vásznakról, de az ügyes animátoroknak hála sikerült megidézni. :)

Porcelán az elefántboltban 2013.03.03. 00:41:40

Cuki :)

én örülök, ha feltámasztják :)

ez egy könnyed, laza filmecske, nem tudom mit izmoztok itt rajta.
A CBA Kabosos reklámja, na, az a gáz.

sagpeti 2013.03.03. 09:08:09

csak nekem jon vissza a kaja a trademark logot latva Hepburn neve utan az angol cikkben?
apropo a posztolo kihagyta. varhato egy telefon a framestore-tol...

goodjohnwin 2013.03.03. 10:33:10

Iszonyatos, nemcsak a megvalósítás, hanem a gondolat is, hogy halálod után a "lényeddel" azt csinálnak, amit akarnak... ha valaki nem tud önmaga beleegyezni, hogy reklámozna-e zöld férfirúzst vagy csokit, akkor nem szabadna megcsinálni.
Szép új világnak nézünk elébe...

DedPul 2013.03.03. 13:07:12

Nagyon tuti. Direkt megfigyeltem a többi arcot is és ez igen. Nagyon fasza lett.

Atkakukac1989 2013.03.03. 15:40:59

De ez a durva, hogy ez a 1 perc akár forradalmi is lehet. Mert elindít innentől egy olyan lavinát, melyben egyelőre csak pár percben, majd egyre többször több mindenkiről csinálnak hasonlót.

A technika nem fog hanyatlani, egyre fejlődik.

Lehet 3-4 év és Bruce Lee lesz egy új akciófilm sztárja, amint ronggyá veri a gazfickókat.

(Mindemelett nem örülök ennek a gyakorlatnak, ha élethű (mert az), ha nem.)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.05. 14:29:41

jaj ugyan már, forradalom, a Final fantasy óta próbálkoznak emberi utánzással, mennyi idő lehetett ez az egy perc, aki ezt dicséri az nem ért hozzá - nyugodtan jöhet a kövi poszt mindenféle magyarázat nélkül is -, tényleg azt csinálták, hogy lekopíroztak 1-2 ismert szokást és azt agyonhasználták ebben az egy percben, meg távoli, közeli, váltások, totálok összemosása, szóval megizzadhattak az illetékesek ezért a hullagyalázásért, mert szerintem az ilyesmi az

Kabos reklámja, teljesen más, ott nem akarnak elhitetni semmi ehhez hasonlót

És szar volt a Tron Legacyban a fiatal Bridges, a Terminator 4-ben a meztelen Schwarzi, egyedül Worthington volt hihető az Avatarban, be is szopta mindenki, hogy ő egy létező ember

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása