aeon flux

ready for the action now, danger boy?

ilyen csodálatos lesz pókember jövőre Cseh Dániel
2013. február 25. 12:50:00

Kategória: film 13 komment

Reggelig tudnám sorolni, mennyi gond volt a tavaly nyáron mozikba hálóhintázott The Amazing Spider-Man című filmmel, de a minősíthetetlenül gagyi jelmez még így is kiemelt szerepet élvez. Ha hihetünk az alábbi képnek, ennyivel kevesebb problémánk lesz a folytatással, mert az új gúnya kifejezetten tetszetős, hű a képregényhez, és nem kelti mosatlan pizsama hatását, még ha ez koncepció is lehetett az első résznél. Bejön?

spidermansmallnew.jpg

Címkék

comics marvel spider man andrew garfield marc webb

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr425104432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomPowell25 2013.02.25. 13:02:28

Nem tudom mi baja van sokaknak az új jelmezzel. Végre nem volt farsangi jelmez hatása. Sőt, szerintem teljesen cool volt, illeszkedett egy fiatal ízléséhez.

inadawords.com/wp-content/uploads/2011/01/Andrew-Garfield-Tobey-Maguire-Spider-Man-Costume-Comparison.jpg

Ez meg. Háát, először teljes valójában, mozgásban szeretném látni, hogy véleményezhessem az eddigiekhez képest.

DedPul 2013.02.25. 13:02:39

Ez így nagyon jól néz ki.

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2013.02.25. 13:05:22

@TomPowell25: Becsapós képet linkeltél, mert éppen a fej részen úszott el borzasztóan az új hacuka.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.25. 13:06:18

jobb, mint a tavalyi volt az biztos...

TomPowell25 2013.02.25. 13:17:15

@Cseh Dániel: nekem a fej részével se volt bajom. Kellően Pókemberes volt az, a kisebb sárga szemek ellenére is. Ezzel sincs különösebb bajom, de kíváncsi vagyok, hogy egyben hogy fog kinézni, hogy a ruha többi részén mennyire eszközöltek változtatásokat.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.25. 13:17:59

Biztos én vagyok a figyelmetlen, de ez miben mást, mint a régi? :)

Thresher 2013.02.25. 13:35:39

Szerintem meg pont hogy klafa volt a tavalyi ruha, még azokkal a kék ujjakkal is...

De tény hogy ezek a szemek sokkal képregényesebbek.

DedPul 2013.02.25. 13:48:33

Na ha már előkerült a Raimi-féle Pókruha, akkor azt kell mondanom, hogy az telitalálat volt. Plusz ahogy hálóhintázott benne Pókember és felcsendült Danny Elfman Főtémája, na az élmény volt a javából.

A tavalyi kosárlabda anyagból készült akármi nem jött be és ott még zene se volt, legalábbis én nem emlékszem semmire :D

U.I Soundtrack Buzi vagyok.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.02.25. 14:24:46

@Zalaba_Ferenc: hát ez az.

Én egyelőre sajnálom, hogy cserélték az előzőt, sztem nagyon cool volt, jó volt látni, hogy más, mint az addigi. Persze idővel biztos ezt is megszeretem majd, de akkor is.

Thresher 2013.02.25. 15:02:23

@doggfather: Szerintem a képen látható, és a tavalyi ruha között nem lát különbséget...

prick 2013.02.26. 10:05:13

Kicsit cosplay-es a forgatási képeket nézve, de remélem nem így lesz. Én bírtam a múltkori ruhát, úgy is, h Pókember gyík vagyok, mióta az eszemet tudom.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása