aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: riddick (2013) Zalaba_Ferenc
2013. február 23. 08:41:00

Kategória: film 7 komment

A sok szenvedés meg vizes pakolás után Riddick most uralkodik. Ned Stark meg forog a sírjában.

riddick05.jpg

Címkék

fantasy sci fi action sequel vin diesel david twohy riddick film kep

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr975099648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.23. 09:43:36

mi ez a giccses szutyok?!?!

Mégis a krónika után fog játszódni, és nem a 22 és a krónika között?!?!

skaven 2013.02.23. 11:54:52

szerintem mindigis a kronika utanra terveztek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.23. 13:16:53

@skaven: pedig én nagyon arra emlékszem, hogy úgy olvastam a két történet közé kerül be az új kronológiailag.

Creativ3Form 2013.02.23. 14:10:28

@doggfather: Érdekes, mert én ilyet nem olvastam, és én is úgy tudtam, már bőven a forgatás megkezdése előtt, hogy ez a Krónika után fog játszódni.

McCl@ne 2013.02.24. 00:39:21

@doggfather: linket! ;D Ugyanis erről soha nem volt szó. Ott a Dark Fury c. animációs film játszódik.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.24. 13:13:24

@Creativ3Form: @McCl@ne: így,hogy egyre többen írjátok kezdek elbizonytalanodni, de akkor vajh, honnan vehettem én ezt?!

TommyGun77 2013.02.25. 13:07:42

Sajnálom hogy a riddick krónika megbukott egy picit, nekem bejött, nem mondom lehetett vólna sokkal jobb is ez tény.
Mindenesetre szerintem azért az vitathatatlan hogy az utóbbi évek egyik legérdekesebb és legbadassebb karaktere ez a riddick, és a köré kerített univerzum/világ is eléggé rendben van, a díszletek szerintem zseniálisak voltak...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása