aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hitman a mozivásznon, második próbálkozás Cseh Dániel
2013. február 06. 07:25:00

Kategória: film 7 komment

Emlékeztek a 2007-ben bemutatott Hitman című filmre? Tudjátok, amiben Timothy Olyphant kopaszra nyírt fejjel bérgyilkoskodott a Square Enix (az egykori Eidos) játéksorozatának sikerét meglovagolva, de még Olga Kurylenko cicije sem volt elég, hogy, ha nem is szép, de legalább tűrhető emlékként maradjon meg bennünk? Akármennyire hihetetlen, a Fox másodszor is nekifekszik a történetnek. Az Agent 47 címen futó film főszerepében Paul Walker fejbőrét csodálhatjuk meg, a rendezői székben az egyelőre még IMDB adatlappal sem büszkélkedő Aleksander Bach csücsül, a forgatókönyvet pedig Michael Finch és Skip Woods írják. Igen, Skip Woods, akinek John McClane legújabb kalandja az utolsó esélye, hogy bizonyítsa, szorult belé némi tehetség is, és igen, Skip Woods, akinek az első próbálkozás forgatókönyvét is köszönhetjük. Az mindenesetre biztató, hogy a film nem folytatás lesz, de csak nekem tűnik úgy, hogy egy újabb, lejáró jogdíjak miatt elkészült filmet üdvözölhetünk hamarosan?

hitman.jpg

Címkék

reboot timothy olyphant action paul walker skip woods game adaptation

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr285065129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 08:34:23

lehet a filmet szidni, de az a két késes harc a metróban két másik hitman ellen valami bitang jó volt.

A koreográfiája is, meg a színészek-dublőrök-kaszkadőrök is.

Raylan Givens-t meg nem szabad szidni, nem tehet a gyengusz forgatókönyvről!

Fatal Error! System Halted! 2013.02.06. 08:38:04

Akkor én vagyok az egyetlen széles e univerzumban, akinek tetszett az első:)
Igaz kétszer láttam, és igazán emlékezetes jelenet nem maradt meg bennem, de az azért dereng, hogy jó volt Kamarás hangja.

szkristof92 2013.02.06. 09:50:31

@Fatal Error! System Halted!: Már ketten vagyunk, nekem is bejött noha a játékhoz sok köze nem volt.

HeadHunter86 2013.02.06. 16:45:33

Nekem tetszett az első rész. De kétlem hogy ez is tetszene Timothy nélkül :( Ez ahogy látom csak a cím meglovaglása lesz. Már látom is IMDB: 4,3.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.02.07. 23:55:08

úúú nekem pont a késelős baromság volt a mélypont, amúgy ez egy egész tűrhető játékadaptáció a sok elbaszott szarság közt, leginkább azon lepődtem meg Timothy mennyire jó volt Hitmanként - akkoriban mindenki Stathamet akarta, és az is minden szart elvállal, de érdekes módon ezt pont nem? vagy lehet fel se kérték

úgyhogy nem örülök a cserének

az Eidost felzabálta az Enix?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása