aeon flux

ready for the action now, danger boy?

...és akkor jöjjön az eddigi legelszálltabb star wars-pletyka Zalaba_Ferenc
2013. január 14. 23:41:55

Kategória: film 9 komment

Ezt kapjátok ki! A Vulture-nek hála felröppent az a hír, hogy "visionary director" Zack Snyder, az Álomháború és más, kevésbé fontos filmek rendezője a Star Wars-univerzumban játszódó film rendezésére készül. Ez egy akciófilm lenne. Ami nem része az új trilógiának. Ami A hét szamurájt veszi alapul. Remélem, alulöltözött bulák és neonkék bögyörők lesznek benne. Vagy zombik. Zombikkal nem lehet mellé lőni.

zacksnyder.jpg

Címkék

star wars sci fi zack snyder george lucas pletykarovat akira kurosawa

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr735018954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lavmitendor 2013.01.14. 23:52:29

Remélem a más kevésbé fontos filmek rendezője poén volt. :D

csgergo 2013.01.15. 00:02:18

Hát a Holtak Hajnalán kívűl nem igazán durrantott. Azon kívűl a 300 üti meg a közepesnél alig jobb szintet. A Watchmen szerintem minősíthetetlen, az Álomháború pedig egyszerűen rossz. Biztosan nálam van a hiba. A Man of Steel-ben azért bízom valamennyire, hátha Nolan-nel képes értelmes filmet gyártani.

Lavmitendor 2013.01.15. 00:05:04

300 nézhető, Watchmen-t én pl. imádtam. Holtak Hajnálában sincs igazából semmi kivetnivalóm. Szerintem teljesen korrekt iparos, aki ha leszokik erről a lassításos (mára már NAGYON NEM LÁTVÁNYOS hülyeségről) akkor még jobb lenne.

David S. 2013.01.15. 01:16:19

A Watchmen szerintem az egyik legjobban sikerült képregény-adaptáció. A 300 rendhagyó látványvilága miatt szintén emlékezetes darab, és igazából a Holtak hajnala remake is magasan kiemelkedik az átlagos szar horror remake-ek színvonalából. Az őrzők legendájánál és az Álomháborúnál van a baj. A Man of Steel várós. Ez a Star Warsos dolog meg totál értelmetlen, nem vágom h mire akarnak ezzel kilyukadni...

Spawn85 2013.01.15. 03:35:04

A Watchmen szerintem is az egyik legjobban sikerült képregényfeldolgozás. A 300 korrekt volt, sőt nekem még az Álomháborúval sem volt olyan nagy gondom.
Ja igen, a Holtak Hajnala remake is tűrhető volt.

A Man of Steel nekem mindenképpen várós lenne, mert szeretem a szuperhősös filmeket.

Viszont ez a Star Wars-os hír...ez...no comment

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2013.01.15. 07:09:25

Időközben meg is cáfolták a hírt. Én annyira nem bánom, nekem Star Wars fronton még egyetlen dologra van szükségem; a klasszikus trilógiára Blu-rayen, mindegyikből a legelső változat, tiszta képpel és hanggal, de semmi belenyúlással.

Ez az, ami soha nem fog megtörténni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.01.15. 07:16:54

@Cseh Dániel: Pontosan. Az eredeti változatokból nem készült HD-transzfer.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.15. 08:43:27

nem való neki a sw.
jobb is, hogy cáfoltak...

Oscee 2013.01.15. 13:30:16

Watchmen es 300 a ket legjobb kepregenyadaptacio, amit lattam, a Dawn of the Dead meg csak szimplan zsenialis.

Megneznem, mire kepes egy SW filmmel, ha mar zuzosat akar mondjuk egy Republic Commando vilagban valo apritas erdekes lehet :)

De hat haters gonna hate, mintha kotelezo lenne megnezni.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása