aeon flux

ready for the action now, danger boy?

marky mark and the funky bots Zalaba_Ferenc
2012. november 09. 07:21:18

Kategória: film 10 komment

Vagy a nagy és hatalmas Internet hatalma érvényesült vagy csak egy ügyes marketingfogásról van szó, de a hivatalos verzió szerint miután néhány hete elterjedt az a pletyka, hogy Mark Wahlberg a jövőre érkező Pain & Gain után a Transformers 4-ben is főszerepet játszik, a Paramount és Bay gondolt egyet, és szerepet ajánlott neki minden idők egyik legsikeresebb franchise-jában, melyet - surprise, surprise - az egykori alsógatya-modell el is fogadott.

Ennek örömére a stúdió a fim hivatalos logóját is közzétette.Jippi! A forgatás jövő tavasszal kezdődik, a második-harmadik részt is jegyző Ehren Krueger forgatókönyvéből. Bemutató: 2014. június 27.

transformers4_logo.jpg

Címkék

sci fi transformers action casting michael bay mark wahlberg sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr514898259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2012.11.09. 10:44:52

örülök Wahlbergnek
a logó nagyon állat
csak messze még az a 2014 :-))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.09. 11:09:43

@Adam Van Helsing: komolyan?

én annak örülnék ha nem erőltetnek ezeket a borzalmakat...

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2012.11.09. 11:18:45

@doggfather: ezek szerint még nem tudtad, hogy ezen az oldalon én vagyok kábé az egyetlen TF fan, és ezt mindig hangoztatom :-DD

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.09. 11:53:41

@Adam Van Helsing: most már tudom. :D

nem csak ezen az oldalon, majdnem inden oldalon sztem. :D

szkristof92 2012.11.09. 13:35:57

@doggfather: Akkor most nekem is bekövetkezik az én coming out: tetszett az első és harmadik rész. A második nem :D

Creativ3Form 2012.11.09. 14:46:58

Lehet kövezés áldozata leszek, de én az első és a harmadik részt szeretem. :-D Egyedül a második ment le alig-alig a torkomon, de a többit bármikor szívesen újrázom. Így én várom és reménykedem, hogy nem a második epizód szintjéhez fog csatlakozni

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2012.11.09. 15:13:08

Szintén így vagyok.
A Revenge egy kalap sz.. (bár egész jó lehetne, ha kivágnánk belőle fél órát), de a másik kettőt nagyon szeretem.
Olyannyira, hogy az All-time kedvencek listámon az első a második, a harmadik meg a tizennegyedik helyet foglalja el momentán.
Azt hiszem a legnagyobb köveket én fogom kapni :-)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.09. 15:20:22

a végén kiderül, hogy én vagyok kisebbségben. :D

Lord Picard 87 2012.11.09. 19:00:43

Csatlakozom a megszólalók többségéhez, én is nagyon szeretem a TF filmeket, a második valóban kicsit gyengébb, mint az első és harmadik rész. És jöhet a kőzápor, de nekem még Shia is szimpatikus volt :))

Regggie 2012.11.12. 09:46:48

Biztos "fantasztikus" film lesz ez, ha megint ez a "tehetséges" ember körmöli le a 3-4 oldalas forgatókönyvet hozzá. A 3. rész után már szerintem nincs lejjebb, de ez a banda még akár rám is cáfolhat.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása