aeon flux

ready for the action now, danger boy?

exkluzív: minden, amit az éhezők viadala hazai kiadásáról tudni érdemes Zalaba_Ferenc
2012. november 09. 19:06:59

Kategória: dvd bd 14 komment

Furcsa bestia ez a film: féltem, hogy csak egy újabb Twilight lesz tinédzser vámpírok helyett tinédzser gladiátorokkal, és mikor a filmnek vége lett, egyrészt kétségem sem volt afelől, hogy az Alkonyatnál messze jobb produkciót láttam, ugyanakkor úgy éreztem, hogy lehetett volna jobb is. De aztán azon kaptam magam, hogy a film egyes képei befészkelték magukat a fejembe, bizonyos gondolatai ott visszhangoztak bennem, s mikor újranéztem, teljesen átértékeltem magamban - pozitív irányban, és most pedig úgy vagyok vele, hogy ugyan a célcsoport kétségtelenül a tinédzser korosztály, ezért mondanivalója is az ő gondolati érettségükhöz van igazítva, mindezzel együtt Az Éhezők Viadala az utóbbi évek egyik legjobb filmje, ami nekik készült; róluk is, de messze nem csak róluk szól. S ez a film december 5-én jelenik meg DVD-n és BD-n, az alábbiakban pedig a DVDExtrával karöltve elsőként olvashattok a megjelenés részleteiről.

thehungergames620.jpg

Az Éhezők Viadala 2012. december 5-én jelenik meg egy- és duplalemezes DVD-n, valamint duplalemezes BD-n (ahol az extralemez DVD-formátumú lesz) a ProVideo gondozásában. A filmet valamennyi kiadvány eredeti (2.40:1) képarányban, DVD-n DD5.1-es magyar és angol hang és magyar felirat, BD-n pedig dts-HD MA 5.1-es magyar és angol hang és magyar felirat kíséretében tartalmazza. Extra az egylemezes változaton nem lesz, míg a duplalemezes DVD és a BD extra lemezének tartalma megegyezik egymással, és az ott található extrákat kivétel nélkül magyar feliratosak lesznek:

  • A játékmester: Suzanne Collins és Az Éhezők Viadala-jelenség
  • Az egész világ figyel: Így készült Az éhezők viadala - nyolcrészes dokumentumfilm
  • Levelek a rózsakertből - Donald Sutherland felkészülése és gondolatai a szerepéről
  • A viadal irányítása - az irányító központ megalkotása
  • Beszélgetés Gary Ross-szal és Elvis Mitchell-lel
  • A filmben látható propagandafilm teljes terjedelmében

dvd_thehungergames1.jpg


dvd_thehungergames2.jpg

bd_thehungergames.jpg

Ami pedig az árakat illeti: az egylemezes változat ára 3.290 Ft, a duplalemezes DVD-é 3.990 Ft, a duplalemezes BD-é pedig 6.990 Ft lesz.

Címkék

dvd bd woody harrelson exkluziv elizabeth banks donald sutherland stanley tucci gary ross provideo liam hemsworth jennifer lawrence the hunger games dvd borito bd borito dvd magyarorszag

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr184899311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.11.09. 21:19:27

Ejha, azért olcsóbb BD megjelenésben reménykedtem. De nincs mese,ez annyira tetszett, hogy így is megy a kosárba. Trilógiát is kiolvastam azóta és mondhatom, hogy a film jobb a könyvnél is

Creativ3Form 2012.11.10. 03:11:38

@freddyD: Sztem pont, hogy nem. A filmben rengeteg mindent lebutítottak, és ez nagyon nem fog jó tenni neki, a maradék két részre. Végül is csak az egyik központi elemet, a romnatikus szálat butították le totálisan, ami az egyik fő mozgató rugója a 2. és a 3. résznek. Plusz a két főszereplő között, olyan szinten nem volt kémia, hogy a könyv ismerete nélkül is húztam a számat. Ugyan is először a filmet láttam és tetszett, de a könyv után, már nem annyira. :-/

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.10. 09:29:54

hej, sztem akkor nem ugyanazt a filmet néztük, mert én ennyire, de még csak feleennyire se tudnék jót írni róla.

Az, hogy jobb,m int a tvájlájt az biztos, de attól még nyugodtan lehet gyenge is egy film, mert azok naaaaaaaaaaagyon sz.rok...

Nem állítom, hogy az éhezők gyenge film, de közepes max...

freddyD 2012.11.10. 12:26:04

@Creativ3Form: Szerintem meg pont a könyv volt idegesítőbb, Katniss állandó (és érthetetlen) belső gyötrelme a két fiú között már őrületbe kergetett. Ráadásul az első szám első személyben íródott stílus 3 köteten keresztül nem működött jól. Filmben sokkal frissítőbb volt minden, hogy a többiek történetszálait is láthattuk (pl Kapitólium).

Plusz szerintem a második és a harmadik kötet vége sokszor követhetetlenül volt írva.Filmben reménykedem hogy átláthatóbban ábrázolják, hogy mis történt

ilovebubbles 2012.11.10. 13:48:11

Ez a film szörnyű volt! Nem olvastam a könyveket, így nincs mihez hasonlítanom, de így önmagában is... Én nem tudtam végig nézni (rendesen). Szenvedtem, feszengtem, untam, fogtam a fejem, béna volt. Egy percig nem tudtam izgulni senkiért sem.

vkelly 2012.11.10. 16:24:07

Nem igazán értem a fanyalgókat. A Hunger Games egy teljesen korrekt, jó film. Nem hibátlan, néhol picit vontatott, de attól még jó.
A Twilight-tal nem lehet egy lapon emlegetni.

(BTW jópofa a HISHE videójában a Twilight és a District 9 utalás: www.youtube.com/watch?v=AxsjRmN9syc)

Brail Kast 2012.11.10. 23:36:49

@freddyD: az orlodes nem veletlen, hiszen Katnisst belekenyszeritettek ebbe a helyzetbe. Gale volt a legjobb baratja, akivel mindent megbeszelt, de a Viadal miatt el kellett jatszania az elatkozott szerelmesek szituaciot, mert csak igy nyerhettek meg azt. A masodik konyvben meg ugyanezt kell folytatnia a Nagy Meszarlas miatt.

A film nagy pozitivuma tenyleg, hogy nem csak a Viadalra koncentral, es bemutatja a mogotte levo dolgokat is (a film szerintem legmeghatobb resze volt a 11. Korzet megjelenitese Rue halala utan, es ez a Lazadas kezdopontja, amirol ugye csak a masodik konyv elejen van szo).

En kulfoldrol vettem meg a DVD-t a megjelenes utan par nappal, de a magyar ketlemezes valtozatot is megveszem, mert kivancsi vagyok a szinkronra.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.11. 09:25:36

És ez miért csak most jelenik meg? Március végén volt a bemutató, és augusztus végén jelent meg külföldön dvd-n? Mindenesetre én is örülök neki, és kíváncsi vagyok a magyar feliratos extrákra.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.11.11. 09:31:33

@Santino89: A jogtulajdonos sokáig egyezkedett a hazai forgalmazó-jelöltekkel, és emiatt elhúzódott a megjelenés.

Az extrák közül én csak a röpke kétórás werkfilmet láttam, de az elég jó darab.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.11. 17:03:27

@Zalaba_Ferenc: Azt hittem, hogy itthon nem volt elég nagy dobás, és inkább megvárták a karácsonyt vele. Csodálkoztam is, hogy mintha a mozikban még a Fórum forgalmazta volna. Mindenesetre köszi a választ! Az extrákat meg tuti megnézem, sokmindenre kíváncsi vagyok, az meg külön jó pont, hogy kaptak feliratot (gondolom ez a célközönségnek is köszönhető).

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.11.11. 17:07:35

@Santino89: Twilight-effektus. Az első rész bemutatásakor még nem övezte mifelénk kultusz a témát, de menet közben szépen felfedezték (hétről hétre alig csökkent a nézettsége, és a könyvek is szépen fogytak, fogynak), szóval mire eljött a DVD/BD-megjelenés ideje, jól megnőtt az ázsiója. Figyeld majd meg, hogy a második rész már sokkal durvábban nyit itthon is. Mint a Twilight. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.11. 18:15:20

@Zalaba_Ferenc: az a felfedezték inkább felfedeZTETTÉK. ;)

Atkakukac1989 2012.11.11. 18:28:52

De azt azért tegyük hozzá, hogy ez a film jobban megérdemli a felfedezés örömét, mint az összes Twilight együttesen.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.11. 23:08:39

@Zalaba_Ferenc: Értem. Igazság szerint én sem hallottam róla eredetileg, meg nem is vártam, úgy vittek el rá, és nagyon kellemeset csalódtam.
Remélem a folytatások nem csak a bevételeket, hanem a színvonalat is tudják tartani, mert ez ilyen rohamtempóban nem lesz egy egyszerű dolog. Bár a könyveket sem olvastam, nyilván azért azokon is sok múlik.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása