aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: [rec]4 - apocalypse (2013) Zalaba_Ferenc
2012. október 12. 19:39:33

Kategória: film 7 komment

Jövőre vége lesz a világnak... Nem írtam ma már valami hasonlót? Úgy tűnik, a [REC]-sorozat negyedik (egyben befejező) része felteszi az i-re a (piros) pontot. Nem is baj. Az első teaser nem sokat mutat, de legalább nagyon keveset.

Címkék

horror trailer eurocinema zombiemovie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr124845174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AldoWinnfield 2012.10.12. 19:47:49

A harmadik rész után van mit javítani...

szkristof92 2012.10.12. 19:47:56

Hurrá! Vajon tudnak-e a 3-nál is lejjebb menni? Attól félek hogy igen.

_renton 2012.10.12. 21:06:13

Mindenhol azt láttam, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de nekem tetszett a második rész ördögűzős vonala, ráadásul életem egyik legjobb projektoros mozizása volt a rec 1-2 maraton, imádtam, ahogy visítanak a lányok. A harmadik részt nem tudom hova tenni, és még kevésbé fogom tudni, ha a negyedikkel a második eseményeit folytatják, ahogy ez a teaser sejteti...

Sütemény1975 2012.10.13. 01:51:07

Egyetertek az elottem szoloval. Az elso ket resz jo volt, a harmadik gyengus. Varjuk mi sul ki ebbol.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.10.13. 07:50:11

Az első rész ugyan közhelyes (a legtöbb ijesztés jó előre kiszámítható), de remekül fel van építve, a folytatás pocsék, a Hegylakó 2. módjára hajítja szemétre az első rész logikáját, a harmadik résznek pedig az eleje és a vége jó, de ami közte történik, arról nehéz eldönteni, hogy zsánerparódia (rossz humorral) vagy csak simán hozzá nem értés.

Szóval nálam:

[REC] 1-2-3 10/7-3-5

_renton 2012.10.16. 23:07:14

Az mennyire irónikus már, hogy a második rész a médiamunkás riportercsajt teszi meg a gonosz földi nagykövetének! Szerintem zseniális ötlet, főleg ha a negyedik részben produkálja majd kicsit magát a kamerával/kamerának!

rec1-2-3 -> 9-8-5

-creeper- 2012.10.17. 09:36:03

Beszédes tény, hogy a Karantén (vagy annak... izé, folytatása) nem ugrott be senkinek.

Egyébként a harmadik elején a nagybácsi eszementül kúl. Az egész pofás esküvői jelenet után viszont nem tudtam, mimet takarjam el.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása