aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: croodék [the croods] (2013) Zalaba_Ferenc
2012. október 03. 20:14:04

Kategória: film 8 komment

Íme a mostantól a Foxszal ágyba bújó DreamWorks 12 filmet tartalmazó, négyéves tervének első példánya. Pontosabban annak előzetese, melyben egy vörös loboncos hölgy ellentmond konzervatív szüleinek, és ebből aztán nagy galiba lesz. Hű, mikor is láttam valami hasonlót?

Címkék

trailer nicolas cage animation dreamworks emma stone

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr424818522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomPowell25 2012.10.03. 20:43:19

Jónak tűnik (én mondjuk Az öt legendát várom a Dreamworkstől, meg azt a versenycsigát:)), és a stúdiónál sosem érzem átverésnek a 3D-t, úgyhogy jöhet.

Takács Máté · http://aeonflux.blog.hu 2012.10.03. 21:15:13

Furcsa ilyet mondani, de a Pixarral ellentétben a DreamWorkstől inkább a folytatásokat várom (panda, sárkány).

No meg persze az a Turbo is jól hangzik. Mert csigás.

Dean6 2012.10.03. 21:31:04

@Takács Máté: Én is így vagyok velük.
Ez valahogy kicsit sem csigázott fel,a gyerekeknek biztos jó lesz :)

TomPowell25 2012.10.03. 21:44:06

@Takács Máté: a Sárkányt meg a Pandát én is jobban várom ennél (és még milyen sokáig kell rájuk várni), viszont a fent említett kettőnek emlékeim szerint eléggé jellegtelen előzetesei voltak, aztán moziban jött a meglepetés. Remélem most is így lesz.:)

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.10.03. 22:53:36

Jónak tűnt, míg meg nem láttam a repülő tengeri teknőst és az azt követő pandorás tájat.
Tényleg ez az Avatár majmolás kell mindenhol, nem elég, hogy jön vagy 3 folytatása ? :S

K. Kálmán 2012.10.04. 15:22:55

Csak azt nem értem, hogy a főoldalon miért a Lincoln előzetese jelenik meg ennél a hírnél. Talán ennyire hasonlít a két mozi? :)

K. Kálmán 2012.10.04. 15:24:41

És hoppá, máris nem aktuális az előző kommentem!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása