aeon flux

ready for the action now, danger boy?

puzsérnak is kijár a rehab Zalaba_Ferenc
2012. július 18. 09:54:25

Kategória: 17 komment

Lehet, hogy Nolan Batmanjét ért kirohanása(i) miatt Puzsér Róbert netes körökben nem örvend túl nagy tiszteletnek (ha Amerikában lennénk, már rég halálra ítélte volna valamilyen bőregeres szekta), de mind A hét mesterlövésze programsorozat keretében közzétett "minden idők 100 legjobb filmje" lista, mind pedig a Cinema Cityvel közös mozikvíz vállalható dolog, hisz nem csupán a mindenki kedvence, kvázi elcsépelt jóságok kerülnek terítékre, hanem igazán kultikus, kevésbé ismert, így bepótlásra szoruló darabok is. Teszem azt, az utóbbi játéksorozat vígjáték-szekciójában fontos szerepet tölt be a Noises Off! (Függöny fel!) című opus, melyet ha még nem láttál, akkor sürgősen pótold!

(És nem, nem lettem Puzsér-bérenc. :)

Címkék

comedy michael caine christopher nolan magyarvalosag top film

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr14769715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_551562 2012.07.18. 10:00:36

Függöny fel! hatalmas kedvenc, Puzsér már kevésbé, de azt azért elismerem, hogy nem mond mindig ordenáré nagy baromságokat.

batboy 2012.07.18. 10:06:18

1. hallottad álmában beszélni? :D

DCIJB 2012.07.18. 10:11:53

Ki az a Puzsér? Miért van róla külön bejegyzés? B-oldal! Sőt, C!

Ismeretlen_1068 2012.07.18. 10:19:56

Srácok, ebben a posztban nem a Puzsér a lényeg, ő csak az etetés egy zseniális filmhez. :)

Ismeretlen_551562 2012.07.18. 10:25:23

Bizony, inkább beszéljünk a Függöny fel!-ről, amit vagy tíz éve láttam utoljára, de a napokban tuti újranézem. Ráadásul milyen nevek vannak benne: Michael Caine, John Ritter, Christopher Reeve, Denholm Elliott.

jjncaa · http://bowl.hu/ 2012.07.18. 10:44:16

Én a 100-as listájára 99.-ként felkerült Az óceánjáró zongorista legendája filmet szeretném "megköszönni" neki, amit vélhetően sose néztem volna meg, ha nem találkozok a címével :) Szóval akkor ami nektek a Noises Off!, az nekem a The Legend of 1900

kekksz 2012.07.18. 11:35:16

A hét mesterlövésze nagyon fasza kis műsor volt, ha az nincs, egy csomó jó film kimaradt volna nekem. Ezt is pótolni kell majd.

kelemen 2012.07.18. 12:49:42

A film nem rossz, de mégiscsak színházban az igazi, szerencsére itthon jó sokáig játszották, meg lehetett nézni párszor..

Ismeretlen_1068 2012.07.18. 13:08:43

8: Láttam. Nem volt rossz, de azért többet vártam tőle - példának okáért egy teljes felvonást kihagytak belőle...

Ronin 2012.07.18. 13:15:00

A Noises Off! kiváló sitcom és slapstick hibrid. Garantált a térdcsapkodás. Puzsérnak meg nem rehab, hanem seggberúgás jár ki. Finoman szólva.

Ismeretlen_145118 2012.07.18. 13:16:25

amibe puzser van abból én hiányzom, idegesítő jelenség.

Ismeretlen_1068 2012.07.18. 13:22:15

Nos, Puzsér stílusától viszketni támad az ember tenyere, ezt nem vitatom, de egyáltalán nem hülye a faszi, és legalább van egyénisége - manapság még ez is erény. :)

Ismeretlen_111887 2012.07.18. 14:05:24

Én Puzsér-bérenc vagyok! ;) Minden szavára figyelek és én egy kiváló/hiánypótló, független értelmiségnek tartom őt. A filmes/közéleti rádióműsorait pedig már többször is újrahallgattam, annyira bejött. Amúgy ez a fenti film még nekem is pótolandó. :)

Ismeretlen_145118 2012.07.18. 14:57:48

@12 ,13: hát azt el kell ismerni, h jól adja el magát. Nekem van egy olyan hozzáállásom a dologhoz, h nem szeretem, amikor nincs valami mögött tudás. Van egy haverom, aki most kezdi Szegeden filmes szakon az ma-t. Ha már belement, h manapság ennyire versenyképtelen dolot tanu, akkor szeretem ezt is szakmaként kezelni. Mondjuk az más kérdés, h a filmek közönségének egy jelentős része nem egy szakmabeli véleményére kíváncsi, különben Filmvilág lenne mindenkinek a kezében a megállóban. Magammal szemben én is sajnálom, h csak lelkes amatőr vagyok, és amikor filmet nézek, mindent megteszek, h olyan véleményt olvassak, ami vagy filmvilágtól, vagy prizmától van, meg prsze a kritikustömeg fenegyerekeitől (meg persze aeonflux :P ), azokon lehet jót röhögni Bár most már eljutottam szerencsére oda, h néha rávágom, egyik filmre azonnal egy másik címét, h jé ez olyan, mint...és volt olyan, h a filmvilágban például visszaolvastam a meglátásomat (keresztapa -brudenbrook-ház párhuzam). De azért egy Varró Attila amíg világ a világ többet fog tudni mondani egy filmről, mint Puzsér. :)

Ismeretlen_111887 2012.07.18. 20:33:55

@borosta: Nem akarlak megsérteni, Borosta, de azt gondolom, hogy te csak a Csillag születikből ismered Puzsért, az pedig elég rossz tanácsadó. Ezt abból látom, hogy azt írtad rá, hogy "nem szereted, ha valaki mögött nincs tudás". Hallgasd meg például a filmes műsorait, vagy olvasd el a könyvét (Forrás) és rögtön rájössz, hogy bizony van mögötte tudás. Puzsér egy elképesztően olvasott és művelt fickó és szó sincs arról, hogy csak jól adná el magát.

Ismeretlen_736154 2012.07.21. 15:18:54

@johnnymoore: na majd erőt veszek magamon, ha már szerinted jó, és belehallgatok. Persze nem a batmenes kritikájába :)

Kis István Géza 2019.08.05. 22:16:18

Puzsér rulez! Tartalmilag az egyik legösszeszedetebb közszereplő, aki meg nem bírja a stílusát az csicska kis proli

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása